Bilder från Lich King-släppet

Medlem

Tycker de ser ut att ha rätt skoj, jag hade gärna gått dit och klätt ut mig, men jag skulle aldrig få för mig att lira wow


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Jag stod där i kön och det ångrar jag inte. Fan vad kul det var att se runt 1000 pers skaka av otålighet. Det var också riktigt kul att få snacka lite med en av producenterna och det var faktiskt kul att se dem som hade klätt ut sig. Gav en liten extra krydda på eventet. Det var otroligt få "småbarn" där utan de flesta som köade var från 16 år och uppåt, riktigt många vuxna.

Det här var första gången jag har köat till ett releaseevent men absolut inte den sista

Skrivet av Veritech:

Är jag den första som säger "Vilka söta töser det fanns där!"?

Asbra ställe att ragga på också, dom lär ju inte gå därifrån om man är för dryg.

muahahaha!

Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Veritech:

Är jag den första som säger "Vilka söta töser det fanns där!"?

Asbra ställe att ragga på också, dom lär ju inte gå därifrån om man är för dryg.

muahahaha!

Ha, bra ide det ska jag komma ihåg! Men kanske lite jobbigt med en tjej som bara snackar WoW jag fattar fortfarande inte vad det är med WoW jag tycker det är fånigt och löjligt. Särskilt för personer som stannar hemma från skola och sånt m.m. det känns ju nästan patetiskt:|


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av Rave:

Jag stod där i kön och det ångrar jag inte. Fan vad kul det var att se runt 1000 pers skaka av otålighet. Det var också riktigt kul att få snacka lite med en av producenterna och det var faktiskt kul att se dem som hade klätt ut sig. Gav en liten extra krydda på eventet. Det var otroligt få "småbarn" där utan de flesta som köade var från 16 år och uppåt, riktigt många vuxna.

Det här var första gången jag har köat till ett releaseevent men absolut inte den sista

"småbarn" >16?

Hur många över 18-20 var det?
Hur många över 30?

Inaktiv
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av Rave:

Jag stod där i kön och det ångrar jag inte. Fan vad kul det var att se runt 1000 pers skaka av otålighet. Det var också riktigt kul att få snacka lite med en av producenterna och det var faktiskt kul att se dem som hade klätt ut sig. Gav en liten extra krydda på eventet. Det var otroligt få "småbarn" där utan de flesta som köade var från 16 år och uppåt, riktigt många vuxna.

Det här var första gången jag har köat till ett releaseevent men absolut inte den sista

"småbarn" >16?

Hur många över 18-20 var det?
Hur många över 30?

Sry, hann inte räkna. . .

Inaktiv
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av Rave:

Jag stod där i kön och det ångrar jag inte. Fan vad kul det var att se runt 1000 pers skaka av otålighet. Det var också riktigt kul att få snacka lite med en av producenterna och det var faktiskt kul att se dem som hade klätt ut sig. Gav en liten extra krydda på eventet. Det var otroligt få "småbarn" där utan de flesta som köade var från 16 år och uppåt, riktigt många vuxna.

Det här var första gången jag har köat till ett releaseevent men absolut inte den sista

"småbarn" >16?

Hur många över 18-20 var det?
Hur många över 30?

Som om det vore världens gap mellan 16-18.
Det är däremot skillnad iaf det hade stått 200st 12 åringar, då de med garanti har skola dagen efter.

---

Jag uppskattar cosplay. De som klädde ut sig var väldigt duktiga (och modiga)!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Ohh fyfan, finns det fortfarande nördar som spelar detta?
Där hade ju al-quaida wow hatar grupp kunnat fixat lite..

Stackars jävlar som spelar detta ännu


signatur

The King is Back

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Synd att samhället har förändrats så mycket att man kan göra sånt där utan att skämmas. Man behöver inte ens gömma påsen med spelbutikloggan när man varit o handlat längre.

Seriöst? Varför i helsike skulle man skämmas för att ha köpt spel?

Så ni har helt seriöst aldrig gjort det när ni var yngre när ni var o handlade spel? Kanske bara var jag som inte var tillräckligt nördig för att vilja erkänna mig nördiga missbruk men men, each to his own i guess.

Skämmas för att man köpt ett spel? O.o Ehm... ok...

Det är väl lika normalt som att skämmas för att man varit på systemet eller apoteket. ;P

Inaktiv
Skrivet av FortuN:

Ohh fyfan, finns det fortfarande nördar som spelar detta?
Där hade ju al-quaida wow hatar grupp kunnat fixat lite..

Stackars jävlar som spelar detta ännu

Och ditt problem är? 8)

Är väl var och ens ensak att spela eller inte.

Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:
Skrivet av FortuN:

Ohh fyfan, finns det fortfarande nördar som spelar detta?
Där hade ju al-quaida wow hatar grupp kunnat fixat lite..

Stackars jävlar som spelar detta ännu

Och ditt problem är? 8)

Är väl var och ens ensak att spela eller inte.

Inte om det går ut över samhället (i vilket jag befinner mig) med spelberoende, ohälsa och bidragsfusk. Har du något argument mot det?


signatur

"White Obama Wants You!"

Inaktiv
Skrivet av 3.14raten:
Skrivet av ReZnoR2K6:
Skrivet av FortuN:

Ohh fyfan, finns det fortfarande nördar som spelar detta?
Där hade ju al-quaida wow hatar grupp kunnat fixat lite..

Stackars jävlar som spelar detta ännu

Och ditt problem är? 8)

Är väl var och ens ensak att spela eller inte.

Inte om det går ut över samhället (i vilket jag befinner mig) med spelberoende, ohälsa och bidragsfusk. Har du något argument mot det?

hahaha, sorglig du är Vad fan gör du på en spelcommunity om du hatar spel?

Inaktiv

Kul att se så många hängivna fans. Själv spelar jag inte WoW längre men sånt här tycker jag är skitkul.

Bara roligt att folk klär ut sig, bevisar att spel är mer än bara spel. Det är kultur.


signatur

dare to be bold

Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Synd att samhället har förändrats så mycket att man kan göra sånt där utan att skämmas. Man behöver inte ens gömma påsen med spelbutikloggan när man varit o handlat längre.

Seriöst? Varför i helsike skulle man skämmas för att ha köpt spel?

Så ni har helt seriöst aldrig gjort det när ni var yngre när ni var o handlade spel? Kanske bara var jag som inte var tillräckligt nördig för att vilja erkänna mig nördiga missbruk men men, each to his own i guess.

Skämmas för att man köpt ett spel? O.o Ehm... ok...

Det är väl lika normalt som att skämmas för att man varit på systemet eller apoteket. ;P

Det är min morsa.. Hon vågar inte visa för grannarna att hon varit på systemet. Så hon stoppar vinflaskorna(oftast) i ICA-kassar istället.

Anyway..
Känns rätt nördigt få jag säga att klä ut sig. Sen palla vänta mitt i natten för ett spel, då ska det fan i mig vara världens bästa spel någonsin.
Var 1 snygg tjej på alla bilder, resten var rätt lama.
Sen, va fan gör man efteråt? Går man hem och sitter där i maskeradkläderna? Eller dom kastar man efter använt dom i en timme.

Medlem
Skrivet av FortuN:

Ohh fyfan, finns det fortfarande nördar som spelar detta?
Där hade ju al-quaida wow hatar grupp kunnat fixat lite..

Stackars jävlar som spelar detta ännu

Bitter? Stackars jävel

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Kan vara för att FZ har ganska högmedelålder från många andra sidor av någon anledning, vilket gör att dom har annat att göra än att stå i kö mitt i natten? Ser du ingen skillnad på att vara väldigt spelintresserad och stå i kö mitt i natten utklädd till en Nightelv för att få ett spel som du likaväl kan få imorgon på dagen när du kommer hem från t ex jobb eller skola?

Det finns viktigare saker här i livet än jobb och skola.

Ja det finns ju så mycket viktigare saker här i livet - som hur man undviker en dödlig fälla!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

123
Skriv svar