Vilken sport intresserar dig mest? Mera alternativ att välja mellan nu!

Inaktiv
Vilken sport intresserar dig mest? Mera alternativ att välja mellan nu!

Det gäller vilken sport du gillar att se på och göra..

För mig är det Bandy (Spela och kolla)
Tennis (spela)
Hockey (Nhl)

Nu är det lite mer alternativ att välja mellan också..


signatur

My way is better than yours :D

Medlem

Gillar inte sport.


signatur

Videomupp

Medlem

Ishockey, det är tempo hela tiden, och det är väldigt sällan det inte blir mål i en match.

Kan inte säga samma sak om fotboll med maskspel att passa bollen i mitten fem minuter.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

"annan sport"
MMA

Medlem

Kollade en del på skidskytte för ett tag sedan, va rätt kul Annars kollar jag sällan på sport!

Medlem

Inte så intresserad av sport men innebandy är riktigt roligt.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Har inget intresse alls för sport, men visst kan en hockeymatch som betyder något vara ganska underhållande.

Inaktiv

Ishockey, boxning och fotboll om det är herrlandslaget som spelar.

Medlem

Fotboll. engelskt, CL och VM är det bästa.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

Landskamper i hockey, resten är rätt ointressant.

Inaktiv

fotboll, hockey, bandy. i den ordningen.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

annan sport, basket och MMA.
Kan se på fotboll och hockey om det är nån stor match


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

Medlem

Annan sport, MMA, Muay Thai, K-1

Edit, kul att se folk på FZ som kollar på MMA, det visar att det är det snabbast växande sporten just nu

Medlem

Jag gillar ingen sport. Hatar fotboll.

Kan se på ultimate fighting, pride, boxning och liknande.

Sport skall utövas, inte iaktas.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

Annan sport, MMA, Muay Thai, K-1

Medlem

Erm... det kanske skulle stå vilken "boll"sport?
Om jag skall se på sport blir det någon motorsportsport F1, rally, superbikerejs eller cross, men även tennis, kurling, volleyboll, backhoppning med andra skidsporter går bra. Har hänt att man kollat på någon mara, ibland cykling... fotboll och ishockey existerar bara under VM och OS, allt annat är jobbigt överflöd. Och det finns mer än det här att se på.

Jaha ja... hockey var med... alltså inte bollsport... eller? (Bandyn ligger ju inte långt ifrån.)

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Jag gillar ingen sport. Hatar fotboll.

Kan se på ultimate fighting, pride, boxning och liknande.

Sport skall utövas, inte iaktas.

instämmer, kollar inte på boxning men UFC och Pride kan vara kul någon gång. lidell vs. ortis var fin

i övrigt är det bara kul att titta på sport när man dricker öl, och det kan man lika gärna göra utan sport

(röstade på tennis och golf för att höja stekarstatistiken)


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

fotboll och ishockey existerar bara under VM och OS

näääää. igår var det el clasico och idag milanoderbyt.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

"annan sport"
kampsport..


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

Jag älskar mitt/vårt Hammarby.. så det blir mycket:D Bandy,Handboll,Fotboll och mycket mer. Spelar själv innebandy i ett fördjävligt lag... Iallafall just nu, finns dock massa sjysta spelare, mina polare. Men fotboll är ju alltid kul, specielt engelsk(premier league) Också massa annan. Bandy är ju roligt faktist:D ( Nu är vi ju i final och I ÅR BLIR DET GULD!!!!)Hockey blir det ibland, synd bara att dom är så djävla dåliga ibland... Men det är ju skönt att djurgårn inte är i slutspel(haha) :):P
ääääh jag kollar på nästan all sport. Och som någon sa innan så tycker jag att innebandy är riktigt kul, dock för snabbt för många.
Och vem det nu va som sa att sport inte ska tittas på så kan du dra till djurgårn(helvete) eller nått:P Sport ska man se på och gärna sjunga till:D Och gärna hålla igång hela matchen.

Sport är underbart. Söder Bröder Glöder

Medlem

om jag ska endast välja en enda sport som intresserar mig MEST av dem alla så blire Muay Thai/Thai boxning, Annars är nästan alla kampsporter roliga, och när det gäller bollsporter så blire basket och sedan handboll.

Fotboll är lika med USCH, fast kan vara kul att se på ibland.. men för mainstream för min del

Inaktiv

handboll är kul å titta på

fotboll går bra.. om jag är stenad, full, och i ett annat rum


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

"annan sport"
Lacrosse...

Medlem

Hockey nu vid slutspel är helt okej

Annars ska en riktigt man lukta och vara insmetat i motorolja
MotoGP, *TCC, FMX, Motocross, F1

sämsta sporten är Fotboll, speciellt p.g.a. den extrema exponeringen av det ÖVERALLT, ALLTID


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av mirlamoooo:

Jag älskar mitt/vårt Hammarby.. så det blir mycket:D Bandy,Handboll,Fotboll och mycket mer. Spelar själv innebandy i ett fördjävligt lag... Iallafall just nu, finns dock massa sjysta spelare, mina polare. Men fotboll är ju alltid kul, specielt engelsk(premier league) Också massa annan. Bandy är ju roligt faktist:D ( Nu är vi ju i final och I ÅR BLIR DET GULD!!!!)Hockey blir det ibland, synd bara att dom är så djävla dåliga ibland... Men det är ju skönt att djurgårn inte är i slutspel(haha) :):P
ääääh jag kollar på nästan all sport. Och som någon sa innan så tycker jag att innebandy är riktigt kul, dock för snabbt för många.
Och vem det nu va som sa att sport inte ska tittas på så kan du dra till djurgårn(helvete) eller nått:P Sport ska man se på och gärna sjunga till:D Och gärna hålla igång hela matchen.

Sport är underbart. Söder Bröder Glöder

Fint att läsa, men sen när heter våra grönsvarta makrillar hammarby? ;O


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Ni som kollar på bandy, hur i helvete hänger ni med i spelet? Jag bara ser folk åka omkring som galningar sen helt plöstligt så dinglar nätet till i något mål.

Medlem

Fussball fussball

Medlem
Skrivet av Werzion:

sämsta sporten är Fotboll, speciellt p.g.a. den extrema exponeringen av det ÖVERALLT, ALLTID

Fotboll är inte det som pågår runt omkring. Fotboll är det som spelas på plan.

När Romderbyt går igång med tifosin och bomberna bryr du dig inte om det som sker runt omkring.
ser inte hur du kan tycka fotboll e sämst speciellt pga av det. om du tycker det är tråkigt fine...


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv
Skrivet av mirlamoooo:

Jag älskar mitt/vårt Hammarby.. så det blir mycket:D Bandy,Handboll,Fotboll och mycket mer. Spelar själv innebandy i ett fördjävligt lag... Iallafall just nu, finns dock massa sjysta spelare, mina polare. Men fotboll är ju alltid kul, specielt engelsk(premier league) Också massa annan. Bandy är ju roligt faktist:D ( Nu är vi ju i final och I ÅR BLIR DET GULD!!!!)Hockey blir det ibland, synd bara att dom är så djävla dåliga ibland... Men det är ju skönt att djurgårn inte är i slutspel(haha) :):P
ääääh jag kollar på nästan all sport. Och som någon sa innan så tycker jag att innebandy är riktigt kul, dock för snabbt för många.
Och vem det nu va som sa att sport inte ska tittas på så kan du dra till djurgårn(helvete) eller nått:P Sport ska man se på och gärna sjunga till:D Och gärna hålla igång hela matchen.

Sport är underbart. Söder Bröder Glöder

Hahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahhaha

Guld hahahhahahhaha

Nä edsbyn tar hem guldet

Skrivet av Ophe:

Ni som kollar på bandy, hur i helvete hänger ni med i spelet? Jag bara ser folk åka omkring som galningar sen helt plöstligt så dinglar nätet till i något mål.

Du ska se bandy i verkligheten , INTE på tv . Då ser man iallafallat nåt


signatur

My way is better than yours :D

Medlem

buhu mma fanns ju inte med där ju iofs en blandning av olika martial art men likväl mer spänning får man leta efter.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Skriv svar