Batman!? Batman you say?

Medlem
Batman!? Batman you say?

Har tagit och skaffat Batman: Arkham Asylum. och det är riktigt jäkla najs, så najs att det tog ca 2 dagar tills man hade spelat igenom det. Vissa kanske tycker att det är en dålig sak att det verkar så kort. Men nej det är ett rätt så långt spel och samt roligt spel. Tog och köpte mig Collectors edition på det och är hyffsat nöjd.

Det som är lite tråkigt att själva batarangen som man fick med var så otroligt plastig. Men den är fortfarande tuff då den sitter högst upp på min dvd/spel-hylla.
En annan sak att den amerikanska versionen på collectors edition så verkade som man fick med en läderfodral till Arkham-journalen det fick man inte med här. Det skulle ha varit tufft att ha det med. Men aja man ska inte klaga det var ett fint pris för det hela och spelet är så jäkla bra.

#blogg

Medlem
Batman!? Batman you say?

Nice! Jag beställde själv Batman: AA till Ps3 precis. Tyvärr har jag inte råd med CE så det fick endast bli spelet, men jag skulle gärna vilja haft den där batarangen...

Medlem

Håller fortfarande på med det spelet :P. Har fastnat på den där bossen.. hon med växter. Svinjobbig. Men får väl försöka ta mig igenom det. Är ju ett riktigt bra spel hur som.

Medlem

Riktigt najs! Riktigt bra spel också.

Medlem

Fargo: Poison Ivy var nog den jobbigaste bossen.. men det är bara att attackera när hon öppnar upp sin sköld samt se upp för hennes växter genom att gå sidledes fram o tillbaka.

Medlem
Skrivet av Loading:

Fargo: Poison Ivy var nog den jobbigaste bossen.. men det är bara att attackera när hon öppnar upp sin sköld samt se upp för hennes växter genom att gå sidledes fram o tillbaka.

Den enda "egentliga" bossen i spelet. Saknade mer sånt.

Medlem

Skitbra spel faktiskt!

Längtar efter tvåan redan!

1
Skriv svar