Age of Conan uppdaterat

Inaktiv
Age of Conan uppdaterat

Är det äns nån som spelar detta fortfarande?

Även om dom släpper contentpatchar är dom långt ifrån ett klart spel. Ett mer innehållsfattigt spel får man leta efter.

Medlem

min farsa är inne i det fortfarande.

jag tyckte själv att hela upplevelsen var borta. Kunde inte setta fingret vad som sabbade det hela men jag fick inte någon bra känsla helt enkelt.

Medlem

Bra att dom fortsätter med content. Dåligt att det borde ha gjorts redan.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av wankstah:

Är det äns nån som spelar detta fortfarande?

Det är det jag undrar också. Såg folk På DH i vintras spela dt men det var väl för att dt just släpptes.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Lite väl sent att lägga på content som borde varit med vid release nu ett halvår efter....

Medlem
Skrivet av Lambo:

Lite väl sent att lägga på content som borde varit med vid release nu ett halvår efter....

Varför skulle det vara sent? Bättre att de lägger till nu än aldrig? Eller är det för att du slutat spela? Finns säkert de som spelar och tycker det är kul att få nya saker i sitt spel och tror knappas det tycker att det är för sent. Eller är du avundsjuk på att inte du får leka?

Medlem
Skrivet av mazk0:
Skrivet av Lambo:

Lite väl sent att lägga på content som borde varit med vid release nu ett halvår efter....

Varför skulle det vara sent? Bättre att de lägger till nu än aldrig? Eller är det för att du slutat spela? Finns säkert de som spelar och tycker det är kul att få nya saker i sitt spel och tror knappas det tycker att det är för sent. Eller är du avundsjuk på att inte du får leka?

Det är väl ytterst uppenbart att Funcom lovade för mycket och släppte alldeles för lite och att de nu fått betala priset i form av antal aktiva konton... Så nog tycker jag att kommentaren om att det är "lite väl sent" är ytterst passande...

Medlem

jepp jag spelar för fullt=) kunde önskat att de va ett 70-80 ställe som släppts, men men man kan inte få allt=). spelet är för övrigt mycket bättre nu så ni som hoppade av första månaden kan lägga ner era klagovisor, vi har hört de tjugo gånger. Förstår inte hur ni orkar hata så mycket varje gång de skrivs nått om AOC, spelar ni inte så håll käft.

Medlem

Jag spelar det inte, men spelade det fram till sommaren. Planerar göra det runt årsskiftet. Då kanske spelet är mer "klart" än vad det var innan sommaren.
Men annars så håller jag med föregående skribent

Medlem

Jo, samma här. Jag spelade upp till lvl 45 efter release, sedan var det ngt som gjorde att jag tappade suget. Lite content, ofärdiga funktioner och bristande crafting med mera. Men som sagt, om de fortsätter fixa till spelet kanske man tar upp det igen efter nyår eller så.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

som någon vis man redan sagt, lägg ner klagovisorna om du inte spelar det längre, om du nu vill konstatera att spelet är sämst, håll det då för dig själv!


signatur

Chooch it

Inaktiv

Några bra patchart till så ger jag nog det en chans till. En månads betalning kan de få bara för de sparkat Gaute

Medlem
Skrivet av lop3r:

Förstår inte hur ni orkar hata så mycket varje gång de skrivs nått om AOC

Det där är inte unikt för AoC utan för varje spel man säger att man älskar spela. Det finns alltid några gnällapor som låter högst oavsett vad det är för spel det handlar om


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Jag spelar fortfarande. Det slår WoW med hästlängder. Mindre bebisar i detta spelet och snyggare killmoves


signatur
Medlem

Dom är bara 4 månader försen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Spelar ju ingen roll att de släpper content till ett spel som är genomruttet.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av Lambo:

Lite väl sent att lägga på content som borde varit med vid release nu ett halvår efter....

Sant... de hade ju knappast förlorat på att ge spelarna vad de blev utlovade. Istället så blev det besvikelse och avhopp... då hjälper inte detta.

Inaktiv

Nån som har koll på hur många som spelar AOC just nu?

Medlem

Yay, klar med analog elektronik delen nu så, nu har man tid att spela lite

Medlem

Funderar på hur det ändrats det senaste, lite sugen på att aktivera kontot för att kolla runt lite.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Brutalt nice...skönt att dom förkortat combosarna......1/4 kvar till 80 på barbaren sen brutal pvp

Medlem

Like mmorpg statistik ifrån xfire (Detta är långt ifrån exakta siffror men brukar ge en klar bild ungefär hur populärt ett spel är)

AOC - 904 Spelare/Dag
WOW - 97,853 Spelare/Dag
WAR - 5,471 Spelare/Dag
EVE - 3,629 Spelare/Dag

NOTERA IGEN, DESSA DIFFROR ÄR EJ OFFICIELA ELLER INÄRHETEN EXAKTA.

Men de ger en överblick om vad som är populärt bland "gamers" och AOC är stendött.

Medlem
Skrivet av Nomble:

Like mmorpg statistik ifrån xfire (Detta är långt ifrån exakta siffror men brukar ge en klar bild ungefär hur populärt ett spel är)

AOC - 904 Spelare/Dag
WOW - 97,853 Spelare/Dag
WAR - 5,471 Spelare/Dag
EVE - 3,629 Spelare/Dag

NOTERA IGEN, DESSA DIFFROR ÄR EJ OFFICIELA ELLER INÄRHETEN EXAKTA.

Men de ger en överblick om vad som är populärt bland "gamers" och AOC är stendött.

Tror inte dom där siffrorna är mkt att lita på....Funcom bör ju ha någorlunda med folk kvar eftersom dom jobbar på en expansion....de flesta använder nog inte xfire....som man ser på wow där tex, 100k per dag av 11 miljoner....det är bara 0.9% av alla spelarna....det säger väl en del om den där statistiken.

Medlem

Tyckte jag stötte på mkt nytt folk när jag lirade AoC senaste, betydligt fler än jag stött på i WAR iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

War känns ju bara dött, AoC känns tomt...

Inaktiv

Eftersom AoC:s zoner är instanser känns det tomt även fast det är många som spelar (erfarenhet från släppet då det onekeligen fanns många spelare).

1
Skriv svar