Speltoppen vecka 45

Medlem
Speltoppen vecka 45

Undra vad det är för odds om man vill spela på att WoW-expansionen ligger 1:a nästa vecka... och de kommande 3-4 månaderna

Inaktiv

Nästa vecka ligger Wrath of the Lich King med på listan!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Vad sägs som att ta tillbaka den gamla typen av lista? den här är lite jobbig att kolla på.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

ptr
Medlem

ändra för guds skull inte tillbaka till den gamla. Den nya är mycket bättre.

Inaktiv

Little big planet

Medlem

jag satsade min pung förra veckan att gears2 skulle sälja mer än Littlebigplanet..och jag hade rätt och pungen får jag behålla såklart hehe :D:D

Medlem
Skrivet av Pojii:

jag satsade min pung förra veckan att gears2 skulle sälja mer än Littlebigplanet..och jag hade rätt och pungen får jag behålla såklart hehe :D:D

Man skall inte spelabort saker man inte har:P

Inaktiv

Roligt att Gears 2 ligger top 1.

Medlem
Skrivet av ptr:

ändra för guds skull inte tillbaka till den gamla. Den nya är mycket bättre.

+1


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Jag tycker att det är lite spännande att Fallout 3 säljer bättre till PC än till 360 och ps3. Dock kanske det bara är så i PC-Sverige.

Medlem
Skrivet av anon_19389:

Jag tycker att det är lite spännande att Fallout 3 säljer bättre till PC än till 360 och ps3. Dock kanske det bara är så i PC-Sverige.

Moddarna är halva spelet, så har man en hyffsad PC köper man Fallout 3 till den. Dom som inte gör det kan ju knappast vara riktigt friska.


signatur

Hej! jag är ny här.

Inaktiv

Har nyligen inhandlat Gears 2. Kan lugnt konstatera att detta är årets spel. SJUKLIGT bra!

Härlig gameplay och mycket välgjort.

Inaktiv

Cool, go LBP!

Inaktiv
Skrivet av Prehn:
Skrivet av Pojii:

jag satsade min pung förra veckan att gears2 skulle sälja mer än Littlebigplanet..och jag hade rätt och pungen får jag behålla såklart hehe :D:D

Man skall inte spelabort saker man inte har:P

Haha fy fan va klockrent där gav du mig ett gott skratt

Inaktiv
Skrivet av Tommy_h:

Vad sägs som att ta tillbaka den gamla typen av lista? den här är lite jobbig att kolla på.

Tycker det samma. =/ Den gamla VAR bättre. Men den här är inte SÅÅ hemsk så det spelar inte så stor roll. 8)

Medlem
Skrivet av Fredd:
Skrivet av Prehn:
Skrivet av Pojii:

jag satsade min pung förra veckan att gears2 skulle sälja mer än Littlebigplanet..och jag hade rätt och pungen får jag behålla såklart hehe :D:D

Man skall inte spelabort saker man inte har:P

Haha fy fan va klockrent där gav du mig ett gott skratt

Jag undrar varför du ska ta till flame..wow känner du dig stolt nu??..väx upp båda två.

Medlem

jag vill fortfarande se numrer ... (x antal solda ex)

1
Skriv svar