Wheel of Time blir spel

Medlem

Äntligen ett MMORPG som verkar intressant... öh... ja till värld iaf^^'

Inaktiv

Jag känner mig tveksam. Böckerna är oerhört bra. Men om det inte görs på rätt sätt, riskerar det bli som med andra avlidna författares storverk. Man väntar tills de kilar vidare för att slippa den kreativa kontroll författarna skulle kunna utöva. Hoppas frun hans har omdöme att sätta stopp för de värsta tokigheterna som föreslås.


signatur
PaZ
Medlem

Nu var det rätt länge sedan jag läste WoT, men jag minns att jag orkade 7-8 böcker innan jag var för uttråkad för att bry mig längre. Tänk Sagan om Ringen fast ännu segare, och sen tusentals trådar som går åt olika håll och aldrig möts.

Jag saknar väl tålamod, antar jag.

Medlem

Det här bådar inte gott... Förstör inte så bra böcker med sketna filmer och spel.

Medlem

När jag läste WoT som mest tyckte jag att världen i böckerna var så grym. Vissa ställen var sega, men ville ju inte missa något så bara att läsa på. Roligast att läsa om Matrim


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem

JAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Medlem

Känns som att det hänger rätt mycket på rätt regissör och manus.

Medlem

ja det sägs att första filmen ska komma 2011, ska bli mycket spännande vad för skådespelare som väljs, kan bli en mycket bra film, själv önskar jag att den blir " mörkare" och som ni många nämt riktar sig åt äldre publik, för historien är ju väldigt mörk,,

ursäkta för allt prat om filmen,, men jag lever för jordans verk är inne på 3'e gången nu med att läsa böckerna,

jag håller med om att det skulle passa sig bättre som ett mmo,, dom har ju en kristall klar värld att måla av

ser att många är rädda för flopp på både filmen och det kommande spelet. Men jag tycker det är jätte kul och spännande att dom som sagt försöker sig på detta, och håller tummarna för att dom gör det bra

men det är i alla fall bättre än inget!

Medlem

Ny spelstudio? Mitt under finanskrisen??

Hur skall detta gå...


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

12
Skriv svar