Lich King redo för premiären

Medlem
Lich King redo för premiären

Bah fick inte mitt idag


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Redaktör

Det släpps i morgon...


signatur
Medlem

Nej jag fick inte heller mitt idag, dock har flera flera flera kompisar fått sina exemplar idag, därav flera som skickats ut från webhallen..

Tycker det är riktigt tråkigt att dom "väljer" eller vad man nu ska kalla det och skicka ut det till en viss skara kunder och inte alla som förbeställt.


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Medlem

Blir nog säkert bra... men skall försöka hålla WOTLK kanylen borta från min ärm ett tag till iaf! Rätt många bra titlar har ju släppts eller skall släppas inom kort... vilka bör bearbetas först innan man går igen och blir helt vilsen i WoW:et. IMO

Medlem
Inaktiv

Skönt att slippa wow nerdarna i skolan imron


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av Tompa:

Det släpps i morgon...

Men med tanke på att servrarna startar om vid midnatt, så är det väl inte särskilt underligt att man skulle vilja vara redo vid tillfället? Är ju ändå vardag dagen innan, vilket ju inte var fallet vid Burning Crusade, om jag inte minns tokigt.
Förstås motiverar det väl till att besöka nattöppet, men nu bor ju inte alla i storstan.

Jag var nog rätt så inställd på att det skulle dröja till imorrn, och så räknar jag väl också med.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Redaktör

Jag menar att spelet börjar säljas vid midnatt, därmed är det väl ganska osannolikt att det dyker upp innan dess - butikerna vill nog att folk besöker dem mitt i natten när de gör sig omaket att hålla öppet. Men tydligen skickar de visst ut ändå ibland.


signatur
Medlem

Varför uppdaterar dom inte grafiken? spelet ser ju för jävligt ut.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Ok kids, hur många av er kommer att vara "sjuka" imorgon?

Skrivet av Sito:

Varför uppdaterar dom inte grafiken? spelet ser ju för jävligt ut.

Hehe.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Får mitt exemplar imorgon at the lich king!

Medlem

Menar du allvar att nån som beställt från webhallen redan fått det? Jag blev rasande när jag inte fick det idag så jag mailade dem och fick svaret att de inte skickat det förrän idag för att det inte skulle komma fram förrän den 13:e då Blizzard strängt förbjudit det.

Men jo, nästa expansion blir det El giganten. Där är det nästan 50kr billigare samt så fick de sina ex igår Tisdag.

Men jag tror nog att går man ut och kollar i affärerna hittar man nog snabbt ett ex. Jag menar, man kunde köpa Halo3 mer än en vecka före release på Maxi bland annat så då är det nog inga problem.

Medlem
Skrivet av Sito:

Varför uppdaterar dom inte grafiken? spelet ser ju för jävligt ut.

För jävlia bra ut skall det givetvis stå och det stämmer på pricken! Förövrigt är grafiken lite smått uppdaterad med bland annat skuggor som ser grymt bra ut.

För de som vill ha en verklighetstrogen värld bör söka sig till AoC eller något annat sämre alternativ. WoW är och kommer att förbli snyggt rent estetiskt. Sedan om det inte håller jämna käppar tekniskt med tex Crysis är en annan femma.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Fick det idag från spelbutiken.se

Medlem

Spelet är inte direkt fult, really.

Medlem

De som har bokat det hos elgiganten har redan fått det.. känner ett par som fick det förra veckan, själv har jag beställt från webhallen.. ligger vell innanför dörren när man kommer från plugget:)

Medlem
Skrivet av lyrael:

Menar du allvar att nån som beställt från webhallen redan fått det? Jag blev rasande när jag inte fick det idag så jag mailade dem och fick svaret att de inte skickat det förrän idag för att det inte skulle komma fram förrän den 13:e då Blizzard strängt förbjudit det.

Men jo, nästa expansion blir det El giganten. Där är det nästan 50kr billigare samt så fick de sina ex igår Tisdag.

Men jag tror nog att går man ut och kollar i affärerna hittar man nog snabbt ett ex. Jag menar, man kunde köpa Halo3 mer än en vecka före release på Maxi bland annat så då är det nog inga problem.

Jag fick det idag, beställt från webH. Installerat och aktiverat så nu är det bara att vänta tills man får börja spela.

Medlem

Ej fått mitt idag, beställt från Webhallen.

Medlem

Ska bli intressant att se hur många som är "sjuka" imorgon från skolan/jobbet, hahahaha

Bara jag som gissar på att John Bauer skolorna kommer vara hyfsat tomma?

Inaktiv
Skrivet av Frisky:

Ska bli intressant att se hur många som är "sjuka" imorgon från skolan/jobbet, hahahaha

Bara jag som gissar på att John Bauer skolorna kommer vara hyfsat tomma?

Hahhahhaha!

Sitter i klassrummen och raidar kanske? Dom har ju egna datorer så

Medlem

Redan installerad och klar..väntar bara på server restart hehe...skönt med ingen månadsavgift och gratis Collectors Wotlk

Medlem

Så det är ni skitungar som är anledningen till varför webhallen inte har hunnit skicka mitt Little Big Planet sen måndags?

Medlem
Skrivet av X-TroNiC:

De som har bokat det hos elgiganten har redan fått det.. känner ett par som fick det förra veckan, själv har jag beställt från webhallen.. ligger vell innanför dörren när man kommer från plugget:)

Får vi verkligen hoppas. Är du med på att stämma posten annars?:P


signatur
Medlem
Skrivet av GooGeL:

Blir nog säkert bra... men skall försöka hålla WOTLK kanylen borta från min ärm ett tag till iaf! Rätt många bra titlar har ju släppts eller skall släppas inom kort... vilka bör bearbetas först innan man går igen och blir helt vilsen i WoW:et. IMO

Nog ingen större fara om du kör in kanylen i ärmen, såvida din skjorta inte är knarkare vill säga


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Blir inte att man beställer från Webhallen igen... förra gången jag beställde (första expansionen) nån utländsk(!) butik hade jag det samma dag som servrarna öppnade vid midnatt.


signatur
Medlem

Man tycker *nästan* synd om folk som skippar skolan eller jobbet på grund av ett spel...

fue
Medlem

WOLTK IS LIVE
WOLTK IS LIVE

5 St i Northrend på min realm, Karazhan-EU

Medlem

Dammit. Det kliar i fingrarna att återaktivera kontot >_<

Får kanske vara stark dock ;>


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Dammit. Det kliar i fingrarna att återaktivera kontot >_<

Får kanske vara stark dock ;>

stoppa tån i en chassi fläkt och bit ihop.


signatur

a"C"RED -

123
Skriv svar