Lich King redo för premiären

Inaktiv

GAAAAAAAAAAAAAAH fan va segt slutade spela för ett halv år sen och nu suger det som FAAAAAAAAAAAAAN i WOW tarmen igen....

EEEEK aja man får väl krypa till korset och börja spela skiten igen :/

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Suck man blir sugen på att börja igen men jag MÅSTE stå emot...måste...ahhh Mirror's Edge my savior

Inte för att vara den men att folk sjukskriver sig och tar ut ledighet/sjukdag för ett spel är inte det lite att ta i? ni kommer ju varken bli först upp till 80 eller bli först med att smiska Arthas...men men det är upp till er hoppas bara inte era chefer eller lärare för vissa av er får reda på det.

Vad spelar det för roll om din arbetsgivare får reda på att du ska ta ledigt för att spela? Du har rätt att ta ledigt om du så ska sitta hemma i ett hörn och bara ta på dig själv.

Själv sa jag exakt som det var och han bara skrattade åt mig och jag fick min fredag och måndag ledig.

Medlem

någon annan som har problem med dvd skivan?

Den säger kontrollera att windows stödjer formatet.

Och ja, jag har en Dual Layer DVD läsare. Annars skulle inte DVD filmer fungera med skivan.

Medlem
Skrivet av MKultra:

Men vafan, inget från webhallen idag heller, sjukt dåligt.

Samma som mig då, fick inget WotLK idag från failhallen..

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av MKultra:

Men vafan, inget från webhallen idag heller, sjukt dåligt.

Håller med, jag beställde collectors samma dag man kunde göra det o jag får vänta till 14:e troligtvis

Jag hade fel.. just idag var posten sen.. gick till brevinkastet, var bara nån direktreklam - blev ännu mer besviken än innan haha (trodde posten redan varit).. men eftersom jag bor längst ned så hade postkillen missat första rundan så när han var påväg ner igen så fick jag post igen; Bingo! ;D


signatur
Inaktiv

Jag måste ha hjälp!!
Jag sitter och försöker installera Lich King. Och andra gången i rad får jag ERROR vid 98%:

The file "E:\Program\World of Warcraft\Launcher.exe" could not be renamed to "E:\Program\World of Warcraft\Launcher.exe.Trash". If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (ConflictManager::ResolveConflicts/3)

Fattar inget!!!
Någon som vet, har hört eller kan gissa sig till en lösning på problemet?

Snälla hjälp mig...

Medlem

snyggt och snyggt, gillar du se stora polygoner så be my guest.

Medlem
Skrivet av Sandstrom:

Jag måste ha hjälp!!
Jag sitter och försöker installera Lich King. Och andra gången i rad får jag ERROR vid 98%:

The file "E:\Program\World of Warcraft\Launcher.exe" could not be renamed to "E:\Program\World of Warcraft\Launcher.exe.Trash". If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (ConflictManager::ResolveConflicts/3)

Fattar inget!!!
Någon som vet, har hört eller kan gissa sig till en lösning på problemet?

Snälla hjälp mig...

Låter som filen i fråga är skrivskyddad eller används.

Inaktiv

ja tycker att de är för lite som dom kommer med
bara en massa grind ja som gillar att lira world pvp
får inte mycket över bara en massa raids mot hjärndöd bossar
nä ja köper inte detta ser fram i mot Star Wars: Knights of the Old Republic hoppas att dom kommer med något mera än bara grinding

Medlem
Skrivet av Nisse Hammarqvist:

Kostade ju en slant med det var det lätt värt med tanke på värdet i denna underbara förpackning!

He he, var det någon som tappat en ostbåge i!?

Medlem

Man är redigt sugen att börja med wow igen nu.
Expn ser så sjukt bra ut.

Får dra hem till polarn och kolla i helgen.

Medlem
Skrivet av Sito:

Varför uppdaterar dom inte grafiken? spelet ser ju för jävligt ut.

tror du alla 11 miljoner som spelar skiten (WOW) sitter med state of the art graffekort?

man skall kunna spela skiten på morsans tre år gamla skit dator...

WOW FTW!

kill arthas!

ehhh....

Inaktiv

*dräglar*
vill ha mitt wow nu! tyvär ligger det på posten 4 mil bort och jag kan inte hämta ut det förns om 14 dar. Om jag dock inte lyckas få mamma att förskottera ut det åt mig

123
Skriv svar