Gears of War 2 slår rekord

Robot
Medlem
Gears of War 2 slår rekord

Cole train babyyyyyy

Medlem

Synd bara att dom var tvugna att köra på matchmaking samt tabort social/unranked playlist. Vilket gör att man inte kan lira splitscreen vs mode på nätet längre...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Kanske bevisar på att Xbox 360 har lite spel också.

1,5 miljoner konton.. riktigt roligt

Medlem

Snyggt som fasiken är det i alla fall.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Riiiikigt nice spel det här^^ ändå har jag knappt hunnit med Horde och andra MP modes.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

grymt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ja, jag kan tänka mig att 360-användarna svälter efter vettiga spel När det väl kommer ett så blir det instant bög-hög.

Nä, men GoW var nog det enda spelet (Och Forza 2) jag uppskattade på 360 när jag ägde den, även om det är en aning överskattat. Blir till att coopa igenom hos någon polare.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Kanske bevisar på att Xbox 360 har lite spel också.

1,5 miljoner konton.. riktigt roligt

hmm lite spel?? vad snackar du om..
fable 2 och GOW2 är vad nästan 80% av min friendslist som kör sen resten av 30% är fallout 3 i princip..nån enstaka kör fifa 09..
Bara under 5 dagar så har 2 miljoner sålda det är ju inte halo 3 rekord men det är fan och med mycket

Medlem

Vadå lite spel? Det enda det bevisar är att det är ett bra spel. Jag äger 20+ "bra" xbox spel och jag kan då inte kalla det lite spel. Gears of war 2 var för övrigt sjukt bra, över förväntan faktiskt, Horde läget var extremt roligt

Medlem

Jag var en av dom!

Medlem

Do want.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Nä va sugen man blir på boxen och GOW2 hoppas man får ett på födelsedan eller jul då blir det åka av!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv

Jaha! Då blir det att köpa en Xbox 360 Elite tillsammans med GoW och GoW 2!:p

Inaktiv

kan någon tillägga något mer än vad detta spel handlar om mer än:

Springa runt och skjuta samma aliens.
Skaka sönder när man springer så man inte ser något.
Ha en stor gubbe ivägen på skärmen.
Snygg grafik.

Medlem

Det ända spelet jag önskar man kunde dra från x360 till Ps3.. Det enda.. suck

Medlem
Skrivet av sasserdude:

kan någon tillägga något mer än vad detta spel handlar om mer än:

Springa runt och skjuta samma aliens.
Skaka sönder när man springer så man inte ser något.
Ha en stor gubbe ivägen på skärmen.
Snygg grafik.

Såga sönder aliens!

Medlem

Rekord på 360 ja, men inte på PC.

Inaktiv
Skrivet av AstroCreep:

Rekord på 360 ja, men inte på PC.

Ja inte faan lär det slå något rekord på pc eftersom det inte är släppt där. Men var lugna alla, är säker på att dom släpper en ytterst medioker skamlös konsolport till pc, känn lugnet.

Inaktiv

Halo 3 hade v'l 1,4 miljoner förbokningar bara?

Så dom har ju inte slagit Halos rekord.

Medlem

skit spel =( Lika tråkigt som 1an. kan verkligen inte tycka det är kul med ett fps på konsoll.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Nahjj, vilken fight mellan xbox, ps3 och pc det skapades helt plötsligt.
har för övrigt inte spelat gow eftersom det inte är ett spel som verkar passa mig, men rycker lite i tassarna efter gow 2 släpptes... får se helt enkelt.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Halo 3 hade v'l 1,4 miljoner förbokningar bara?

Så dom har ju inte slagit Halos rekord.

4 miljoner förbokningar har ja för mig att de va. Men hur som helst, de är kul att de säljer bra, spelet är grymt skoj både i SP och MP. Hoppas verkligen att det kommer en 3a,

men de verkar ju inte som att de gör de med tanke på hur 2an slutade

Inaktiv
Skrivet av Hymer:

skit spel =( Lika tråkigt som 1an. kan verkligen inte tycka det är kul med ett fps på konsoll.

Är iofs inte ett fps.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Hoppas verkligen att det kommer en 3a,

men de verkar ju inte som att de gör de med tanke på hur 2an slutade

Om du

tittar till slutet av credits så verkar det finnas upplägg för en trea

Medlem

enbart halo 3 har sålt 8.1miljoner ex på cirka 1år det är sjukt mycket och bara till en plattform finns knappast något pc spel (kanske wow och cs) som kommer upp i dom siffrorna ... jädra kul att gow2 säljer med bevisar att det finns folk där ute som vill betala för bra spel


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Ja, jag kan tänka mig att 360-användarna svälter efter vettiga spel När det väl kommer ett så blir det instant bög-hög.

Nä, men GoW var nog det enda spelet (Och Forza 2) jag uppskattade på 360 när jag ägde den, även om det är en aning överskattat. Blir till att coopa igenom hos någon polare.

Vad snackar du om? Det har ju för sjutton regnat vettiga spel över oss! Fast det är klart, du kanske äger en PS3, och äger man en sån då är det en lag att man måste klaga på varje xbox 360 spel som kommer ut.

Medlem
Skrivet av sasserdude:

kan någon tillägga något mer än vad detta spel handlar om mer än:

Springa runt och skjuta samma aliens.
Skaka sönder när man springer så man inte ser något.
Ha en stor gubbe ivägen på skärmen.
Snygg grafik.

Åka stridsvagnar, åka båtar, kasta granater, stampa folk i ansiktet, slå ihjäl folk med knytnävarna, skjuta med kanoner, använda mortars, peppra enorma monster, flyga reavers, bada i blod...Tror knappast jag behöver fortsätta?

Inaktiv

Mäktiga siffror!

2 miljoner exemplar på knappt 6 dagar. Tänk på att det enbart är köpare som har en Xbox360 i hemmet. Det bästa är att inte ens jag har köpt det

Inaktiv
Skrivet av Hymer:

skit spel =( Lika tråkigt som 1an. kan verkligen inte tycka det är kul med ett fps på konsoll.

FPS ? Thirdperson shooter annars. Har hört från många håll att det är mycket mer actionpackat och förbättrat på många håll.

Att spelet har 93 poäng på www.metacritic.com (53 recensioner) säger allting om spelet och dess kvalitet. 2 miljoner människor kan inte ha fel. Sorgligt nog är du en av väldigt få som kritiserar spelet.

12
Skriv svar