Orka bry sig tråden

Medlem
Orka bry sig tråden

Trådar om att älska och hata i all ära men det finns ju en del saker man mer eller mindre måste tackla som man verkligen känner NOLL inför.

Själv är jag så sjukt ointresserad av ALL sport och ALL rapportering om väder. Nästan så jag anmäla mig i spytråden men jag tror inte jag hatar det, jag är bara sjukt ointresserad.

Aftonbladets nyheter? Ointresserad.

Vad är pissljummet kranvatten för dig? Du är tröttsamt blasé inför vad?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Kändisskvaller.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Känner igen mig helt och hållet, men jag har löst dessa problem genom att ge upp TV tittandet. Man slipper sporten, allt negativt från nyheterna, idol, vädret och man mår bättre.
Har också blockerat aftonbladets hemsida så att det ej går att besöka den från min dator.

Där har du ett par alternativ.

På jobbet kan det vara något svårare att stänga av sportsnacket...

Medlem
Skrivet av Budolicious:

Kändisskvaller.

Håller med :#


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Att folk postar sin datorspec.

*host* ovaför mig x2 *host*

:>


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Skrivet av Budolicious:

Kändisskvaller.

Verkligen. Att folk är intresserade av personer för att de gör saker de beundrar, är intresserade av och så är jag helt med på. Inget konstigt där. Men bara för att?

Medlem

castor och budo har tagit upp det viktigaste, jag har ingenting ointressant att lägga till samlingen, det skulle vara tv i största allmänhet då (men det har ju hamstern redan sagt )...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

hurivida en låt är bra eller dålig i melodifestivalen


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Kändisskvaller.
Är en tjej på radio, P3, så fort det är nån hon pratar med är det
"ÅÅÅ HAR DU NÅGRA SAFTIGA SKVALLER ATT BJUDA PÅ?"
att människan orkar... skaffa ett eget liv.

Hästar, sånna man spelar på, och poker. helt ointresant.
Och Mode! så sjukt ointresant och onödigt.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv
Medlem

Sport, måste säga sport i allmänhet.

Medlem

Iceman kom med 2 bra grejer till där, poker och mode. Är jäkligt trött på att se en jävla poker reklam vid varje reklamavbrott. Även alla pokerprogram på tv.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Stenkastare, Hugo Chavez, Kommunister och rotmos.

Medlem
Skrivet av fanboy:

Att folk postar sin datorspec.

*host* ovaför mig x2 *host*

:>

Äsch, du är bara avundsjuk på mina feta sp3cZ0rz!

Nej men seriöst talat så kan det vara rätt praktiskt ifall man diskuterar hårdvara (exempelvis när det blir problem eller då man bara rådfrågar om saker i forumet).
Specifikationen kan visserligen uppfattas som skrytsam men det väl också bra att folk har koll på vad de har i sina burkar? Eller?

Måste bara nämna en sak som inte har med det här och göra men jag har funderat på det där att internetfolk väldigt ofta omdirigerar frågeställare till Google. Och när man ibland själv undrar över något (om exempelvis hårdvara) så kan man reglerna: Google gäller först - fråga sen. Efter en stund finner man svaret, för på Google finns nästan allt, om inte allt..? Det är väl bra... eller? Det jag menar är att mycket av vår kommunikation försvinner.
Orka bry sig?

Inaktiv
Medlem

Kändisskvaller bläddrar jag alltid förbi. Klickar aldrig på nåt som har med poker att göra. Andra chansen i melodifestivalen. Olika sorters snus. Alla som försöker prata med en om hästar. Kemi. Tyska språket. Musikstilar som kvalar in under emo. Dessa är väl saker jag inte tycker tillför mig ett enda dugg.

Inaktiv

Skumma maträtter. 'Nuff said, liksom.


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Medlem

Kändisskvaller
Individer som är anti us
individer som är anti allt som inte är svenskt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Individer som är anti us

Oh, ja... Dagens bästa.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

vad det där sarkasm eller


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

vad det där sarkasm eller

Absolut inte.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

På alla dom som skriver, när en ny nyhet postas, "Old" "Den såg jag för länge sedan" osv.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Skrivet av fanboy:

På alla dom som skriver, när en ny nyhet postas, "Old" "Den såg jag för länge sedan" osv.

Håller med till 100%
Jaha? Grattis liksom...

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av fanboy:

Att folk postar sin datorspec.

*host* ovaför mig x2 *host*

:>

Äsch, du är bara avundsjuk på mina feta sp3cZ0rz!

Nej men seriöst talat så kan det vara rätt praktiskt ifall man diskuterar hårdvara (exempelvis när det blir problem eller då man bara rådfrågar om saker i forumet).
Specifikationen kan visserligen uppfattas som skrytsam men det väl också bra att folk har koll på vad de har i sina burkar? Eller?

Måste bara nämna en sak som inte har med det här och göra men jag har funderat på det där att internetfolk väldigt ofta omdirigerar frågeställare till Google. Och när man ibland själv undrar över något (om exempelvis hårdvara) så kan man reglerna: Google gäller först - fråga sen. Efter en stund finner man svaret, för på Google finns nästan allt, om inte allt..? Det är väl bra... eller? Det jag menar är att mycket av vår kommunikation försvinner.
Orka bry sig?

Jo, du har en poäng där.

Men jag är en gammal hund, och en gammal hund kan man inte lära att sitta.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Google är en riktig forums-dödare!

Saker jag är riktigt trött på:

Trav
Poker
Kändis-snack

Inaktiv
Skrivet av Budolicious:

Kändisskvaller.

Inaktiv

Om du tar aftonbladet/expressen men räknar bort serierna så har du väl täkt 80% av vad jag är trött på.

Inaktiv
Skrivet av Budolicious:

Kändisskvaller.

Inaktiv

Den här tråden

Medlem

ZLATAN, jävlar vad jag är trött på tjötet om honom!

Krigen i mellanöstern, känner mig som en skit när jag säger det men.

.... och kändisskvaller.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

12
Skriv svar