Massdeportering på Battle.net

Robot
Medlem
Massdeportering på Battle.net

Bra, hoppas ni dom kan lära sig en läxa.

Medlem

Ajdå, tur att man inte fuskar


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

En glad nyhet måste jag säga, skönt att se att så många blir avstängda.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Bra, men är det några kvar som spelar dessa spelen? Visst har de ofattbar omspelbarhet men det finns ju en viss gräns för allt...

Medlem
Medlem
Skrivet av Alarcron:

Bra, men är det några kvar som spelar dessa spelen? Visst har de ofattbar omspelbarhet men det finns ju en viss gräns för allt...

Tror ju knappast folk sitter och spelar singleplayer fortfarande om det är det du menade med "omspelbarhet"?

Folk nöter ju multiplayer mot andra i turneringar, ladders osv. Då håller spel hur länge som helst.

Medlem

och hur går det med wow kontorna med alla koreanska guldfarmare?

Medlem
Skrivet av jabba777:

och hur går det med wow kontorna med alla koreanska guldfarmare?

dom tjänar dom ju pengar på så varför skulle dom stänga av dom?

Medlem

blev inte bannad, även fast jag kör med bot


signatur

The King is Back

Medlem

Ger en liten fingervisning om hur många som fuskar i multiplayer, helt otroligt många...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Inte lite människor det..

Medlem

Bra. Alltid kul när spelutvecklare tar tag i fuskandet.

Medlem

Väldigt mycket folk


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

tur att man inte fuskar

måste kolla om mitt konto finns kvar


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

Förstår inte ens varför man vill fuska i ett spel. Är man så förbannat jävla dålig att man inte lyckas med något, utan måste FUSKA...då är man fan allt bra sorglig.

"Jaa, jag vann! Jag fuskade, och vann! ...annars hade jag förlorat!"

Medlem
Medlem

Trodde inte att det ens fanns *så* många som fortfarande lirar dessa antika spel.


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

Man fuskar inte i Blizzard's spel - har lärt mig detta efter mitt WoW konto med 3st lvl 70 blev bannad xD

Medlem
Skrivet av Rolle:

Man fuskar inte i Blizzard's spel - har lärt mig detta efter mitt WoW konto med 3st lvl 70 blev bannad xD

Vad hade du gjort då? Köpt guld eller nåt annat värre? Inte för att vara elak och döma dig utan bara nyfiken.

Medlem

Bra, kicka fuskarna... Första bra nyheten jag hört från Blizzard på veckor

Medlem
Skrivet av DrAbraham:
Skrivet av Rolle:

Man fuskar inte i Blizzard's spel - har lärt mig detta efter mitt WoW konto med 3st lvl 70 blev bannad xD

Vad hade du gjort då? Köpt guld eller nåt annat värre? Inte för att vara elak och döma dig utan bara nyfiken.

Farmade Primals med en bot nästan varje natt. Pågick i ungefär 1,5 månad, tjänat tusentals guld på det och livet var underbar, hehe. Tills jag fick mejl från Blizzard om "unauthorized usage of 3rd party software". Fick köpa nytt WoW och levela om.

Kör utan bot nu, men jag är så fattig att ibland så funderar jag på att sätta på boten igen, bara en natt... tja, kanske två

Medlem

Har dessvärre ingen aning om exakt hur många som spelar dessa spelen idag, men när jag och en polare såg statistik för vanliga onlinespel (ej MMO) för cirka 3 år sedan hade Starcraft fler spelare (sett till i medel per dag i under cirka en månad) globalt än exempelvis Counter-strike som ändå får betraktas som ett utav de största spelen spelarmässigt..
Gissar att Starcraft i varje fall fortfarande ligger ganska bra till vad gäller antalet spelare.

Medlem

förstår inte ens varför blizzard ger dem en andra chans. stäng av dem direkt istället. fuskar man online så ska man bli avstängt direkt. kan förstå varför folk fuskar, men kan inte förstå varför blizzard inte tar tag i fuskandet snabbare och effektivare.

Medlem
Inaktiv

Jävlar va många det var, bra jobbat Blizzard, mer fokusering på WoW dock! :>

Medlem

Bra jobbat Blizzard

Inaktiv

Mo- Mo- Mo- MONSTER KILL!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av moberg:

förstår inte ens varför blizzard ger dem en andra chans. stäng av dem direkt istället. fuskar man online så ska man bli avstängt direkt. kan förstå varför folk fuskar, men kan inte förstå varför blizzard inte tar tag i fuskandet snabbare och effektivare.

För de vill ju ha folk som spelar deras spel. Bannar dem alla fuskare utan att ge dem en chans att bli "snälla" försvinner väl kanske för många spelare, tyvärr.

Medlem

Det är rätt, tycker det är en bra och seriös satsning av Blizzard! Detta visar åter igen varför de är en av de absolut bästa spelföretagen där ute.

12
Skriv svar