Medlem
SMB

Japp, tänkte tipsa om en liten "klubb" jag varit medlem i ungefär 6 månader, och som erbjuder väldigt exklusiv, unik militärhistorisk litteratur, på svenska i huvudsak.
Då jag vet att det finns en hel del medlemmar på FZ som är lika intresserade som jag, tänkte jag att jag gott och väl kunde dela med mig.

http://www.smb.nu/

Varje månad kommer diverse erbjudanden, och för att förbli medlem räcker det att man köper en bok om året, har man inte råd eller lust med det aktuella utbudet behöver man inte betala.

Medlem

ah ser ju riktigt intresant ut!
ska läsa mera om det


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

SMB betyder suck my balls på internetiska


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av prikk:

SMB betyder suck my balls på internetiska

pfft. I dina fjortiskretsar kanske. Super Mario Bros. är det ffs!

Medlem

.old får jag väl säga, men bra tips för de som inte är lika insnöade på historia som jag är.


signatur

Space for rent.

Medlem

SMB = Super Mario Bros?


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Aye, som en gammal veteran som jag vore detta intressant. Kul o dela med sig av mina erfarenheter. Har varit i både Verdun, Normandie, diverse krigsskådeplatser i europa, och Stalingrad. Planerar en resa till en by utanför Da Nang i Vietnam nu på senare tid. Får se om det blir verklighet.

Medlem
Skrivet av RedBeard:

.old får jag väl säga, men bra tips för de som inte är lika insnöade på historia som jag är.

Som sagt, det var tänkt som en liten anmärkning till de personer som inte kände till.
Det är bättre "terapi" än Skalman.nu kan jag ju säga i alla fall.

1
Skriv svar