Va heter låten i filmen?

Medlem
Va heter låten i filmen?

http://www.youtube.com/watch?v=HNWF3-V1N6Y

Ska köpa RC-bil och kolla lite på Youtube på filmer och hitta denna film med denna sköna låten någon som råkar veta vad den heter?


signatur

AYY LMAO

Medlem

Känner inte igen låten och tycker inte om happy hardcore.

Men jag tycker om RC BILAR

Tänker du köpa en inferno? jag har funderat på en också. men vet inte så mycket om RC bilar

Medlem
Skrivet av PsyX:

Känner inte igen låten och tycker inte om happy hardcore.

Men jag tycker om RC BILAR

Tänker du köpa en inferno? jag har funderat på en också. men vet inte så mycket om RC bilar

Okej synd, inte riktigt en Kyosho Inferno, har fått tips om Protech Yada-ST som ska vara bland de bättre RTR bilar du kan hitta för ca 4500kr


signatur

AYY LMAO

Medlem

4500:- ?

Jag är student ju

Medlem

Japp, fast den finns för 4000kr på en del ställen med erbjudande just nu. Sitter och väntar på att min ska komma just nu

Va hade du tänkt dig för pris?


signatur

AYY LMAO

Medlem

2000-2500

Vad kan jag få för det? (komplett KIT)

Medlem

tradera/blocket har lite sånt då och då. kolla annars på wentzels hobby på regeringsgatan (har för mig att du bor i stockholm psyx?), de har ett stort utbud av kyosho och kan sin sak. man får tänka på att det blir några hundringar extra med glödstiftständare (hette det så?) och annat krimskrams som normalt sett inte ingår i "kompletta" kit...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Wentzels är några hundralapper dyrare än alla andra.
Fin affär, trevliga säljare och dom kan sina saker. men mycket dyrare.

Dolphinium är nice

Medlem

från den tid (10 år sedan) när jag höll på med radiostyrt kan jag säga att hjälpen man får på wentzels är värd hundralapparna, sen har de ju allt och lite till i lager också


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

1
Skriv svar