Inaktiv
mirc

Har inte använt mirc på säkert 10år, men tänkte ta upp det igen. Några bra mirc-kanaler som ni kan rekommendera? Helst kanaler för gubbar(26år) som jag...


signatur

[Stationär: AMD Athlon 64 X2 4200+,2024Mb,8800GTS 320Mb][Bärbar: Intel Pentium(R)2.00Ghz, 1024Mb, ATI Mobility Radeon 128Mb]

Medlem

har inte använt mirc på 7-8 år, med ett kort återfall för några månader sedan, men #komsi och #fz på quakenet kan kanske vara något?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

#FZ @ Quakenet.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

fasen mitt mirc har inte funkat i nån da här nu
står bara * Unable to connect to server (Connection refused)


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Chattzilla ftw :>


signatur

Videomupp

Medlem

#FZ
#Nordichardware
#komsi
#sweclockers.com

Det är väl dom "roliga" jag hänger på, inte besökt komsi på ett tag dock.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

#[MsB]
skönaste folken på quakenet!

Medlem

Sköna snackisar:

#fz
#komsi
#fz.ut - även om du inte diggar ut
#[MsB] - skönt gäng

Medlem

#fz och #komsi är de enda kanalerna jag skriver i. Det behövs inga fler <3.

Sen har jag ju fler jag idlar i osv...


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av mullins:

Sköna snackisar:

#fz
#komsi
#fz.ut - även om du inte diggar ut
#[MsB] - skönt gäng

mulle kommer med visdomsord.

MFC
Medlem

vill inte vara petig men.. finns det "mirc"-kanaler?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

ja, de funkar bara om man använder mirc

förresten måste jag fråga ircarna en sak, hur kommer det sig att mirc med hemsida ser exakt lika dant ut som det gjorde för tio år sedan. till råga på allt tror de på allvar att man skulle betala 20 dollar för skräpet. då kan jag ju lika gärna gräva fram den versionen jag hade när det var gratis, har ju inte hänt så mycket


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

MFC
Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

ja, de funkar bara om man använder mirc

förresten måste jag fråga ircarna en sak, hur kommer det sig att mirc med hemsida ser exakt lika dant ut som det gjorde för tio år sedan. till råga på allt tror de på allvar att man skulle betala 20 dollar för skräpet. då kan jag ju lika gärna gräva fram den versionen jag hade när det var gratis, har ju inte hänt så mycket

nja, det har ju hänt diverse saker i koden men sidan i sig är ju inte så fräsch som andra sajter som "utvecklats".. fast det är väl det som är charmen kanske.. varför ändra på ett fungerande koncept?

Betala gör man isf för att donera pengar.. inte för att man tycker programmet i sig är bra tycker jag, finns bättre applikationer som är "free".


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

ja, de funkar bara om man använder mirc

förresten måste jag fråga ircarna en sak, hur kommer det sig att mirc med hemsida ser exakt lika dant ut som det gjorde för tio år sedan. till råga på allt tror de på allvar att man skulle betala 20 dollar för skräpet. då kan jag ju lika gärna gräva fram den versionen jag hade när det var gratis, har ju inte hänt så mycket

Fast det är ju en frivillig betalning, det du tjänar på det är att du slipper vänta typ 3 sekunder varje gång du startar det


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av Budolicious:
Skrivet av Hwergelmer:

ja, de funkar bara om man använder mirc

förresten måste jag fråga ircarna en sak, hur kommer det sig att mirc med hemsida ser exakt lika dant ut som det gjorde för tio år sedan. till råga på allt tror de på allvar att man skulle betala 20 dollar för skräpet. då kan jag ju lika gärna gräva fram den versionen jag hade när det var gratis, har ju inte hänt så mycket

Fast det är ju en frivillig betalning, det du tjänar på det är att du slipper vänta typ 3 sekunder varje gång du startar det

3sekunder varje dag av hela ditt liv = många sekunder.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jo, tänk dig 3x365 = 1095 sekunder vilket resulterar i 18,25 minuter! och tänk dig då att du använder irc i tio år, det blir 182,5 minuter dvs tre timmar, två minuter och trettio sekunder! På den tiden skulle du nästan kunnat se Konungens återkomst!

Medlem

sen skulle det ju leda till sinnessjukdom ganska fort om man var tvungen att titta på den där nedräkningen varje dag :crazy:


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Famest:

Jo, tänk dig 3x365 = 1095 sekunder vilket resulterar i 18,25 minuter! och tänk dig då att du använder irc i tio år, det blir 182,5 minuter dvs tre timmar, två minuter och trettio sekunder! På den tiden skulle du nästan kunnat se Konungens återkomst!

Fatta vad bra toalettid det ger!


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

26 år och gubbe? Du har en bra bit kvar innan du kan kalla dig gubbe, grabben. Att pyssla med mIRC är tecken på att du tänker som om du vore 12.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

1
Skriv svar