Premiärtrailer från My Horse and Me 2

Robot
Medlem
Premiärtrailer från My Horse and Me 2

...äntligen!

Medlem

OMG Ponies! I lurv horsies.

Hehe, nyhetsförfattaren tycks vara ett stort fan av serien. Kan knappt vänta sig till det släpps. Frågan om någon på FZ bryr sig om dessa typer av nyheter. Klart, ni försöker väl täcka hela spelmarknaden och då räknas detta in.

Inaktiv

När kommer recensionen?

Medlem

Äntligen!

Har längtat efter detta spel sjukt länge, självklart har man förhandsbokat också

Medlem

Yes! fyfan vad överlycklig jag blev! Nu kan jag ÄNTLIGEN uppleva att ha en häst, herregud vad glad jag BLIR! (Det är svårt att vara sarkastisk över internet)


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Känns som att denna faktiskt kommer ha större framgång än spel som Crysis? Jag menar, hur många barnfamiljer med möjligtvis en dotter som gillar hästar äger ett Wii?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Det här är en SÅ optimal julklapp till någon man inte tycker om så jättemycket!

Medlem
Skrivet av Dvorak:

OMG Ponies! I lurv horsies.

Hehe, nyhetsförfattaren tycks vara ett stort fan av serien. Kan knappt vänta sig till det släpps. Frågan om någon på FZ bryr sig om dessa typer av nyheter. Klart, ni försöker väl täcka hela spelmarknaden och då räknas detta in.

Undertecknad är intresserad. Inte för eget bruk men till min hästtokiga dotter.

Bra jobbat FZ som även täcker nyheter om spel även om det bara finns intresse hos bråkdelen av FZ's läsare.

Flakmonkey
Skrivet av Woodlander:
Skrivet av Dvorak:

OMG Ponies! I lurv horsies.

Hehe, nyhetsförfattaren tycks vara ett stort fan av serien. Kan knappt vänta sig till det släpps. Frågan om någon på FZ bryr sig om dessa typer av nyheter. Klart, ni försöker väl täcka hela spelmarknaden och då räknas detta in.

Undertecknad är intresserad. Inte för eget bruk men till min hästtokiga dotter.

Bra jobbat FZ som även täcker nyheter om spel även om det bara finns intresse hos bråkdelen av FZ's läsare.

Det lustiga är att nyheter om spel som dessa alltid får betydligt mer kommentarer än mer "traditionella" spel. Så även om många tycker att spel om hästar är löjliga så är de iaf tillräckligt intresserade för att lägga tid på att se en film och skriva en kommentar

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Det lustiga är att nyheter om spel som dessa alltid får betydligt mer kommentarer än mer "traditionella" spel. Så även om många tycker att spel om hästar är löjliga så är de iaf tillräckligt intresserade för att lägga tid på att se en film och skriva en kommentar

Skoja inte, ser ju alltid ut så när det är spel i den här klassen.
Tror på min egna teori, de som gapar högst är de som faktiskt har ett intresse, om än litet, för den här sortens spel.
Och som en "talare" skrev innan, bra av FZ att täcka även denna sortens spel, då inte alla är mainstream-Crysis/Wow/<insert stor titel>-fanatiker.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av Woodlander:

Undertecknad är intresserad. Inte för eget bruk men till min hästtokiga dotter.

Jag förstår att det är intressant för de som är/känner hästtokiga personer, det finns väl alltid någon helt enkelt. Tycker det är positivt att de skriver om detta så länge som det finns ett intresse hos någon och FZ inte domineras av denna typen av spel. Men det visar också hur pass brett FZ tar nyheter = positivt.

Skrivet av Nosnos:

Det lustiga är att nyheter om spel som dessa alltid får betydligt mer kommentarer än mer "traditionella" spel. Så även om många tycker att spel om hästar är löjliga så är de iaf tillräckligt intresserade för att lägga tid på att se en film och skriva en kommentar

Det är väl för att många tycker om att larva sig och skriva smått barnsliga kommentarer. Typ som mig. Men det döljer säkert sig en liten hästfantast under någon av oss...

Det som jag tyckte var allra roligaste med nyheten var just att personen som skrev nyheten hade sån koll på spelet och lät såpass intresserad av det

Inaktiv

Finns det epic mount?


signatur

War never changes.

Inaktiv

Varför har ni ingen tävling med My Horse and Me 2?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Finns det epic mount?

Oh, snap! ^^

Inaktiv

Fick lite ridskolan-vibes.. Blondinen som gillar hästar, snuskgubben + hunken som jobbar i stallet ,,

: B

Medlem

Tycker att en del av kommentarerna till denna nyhet är barnsliga och onyanserade. Vi är många spelare som inte längre är purunga och alltså spelar själva samt har barn som gillar att spela.

Själv fick jag nu ett stycke julklappstips till min dotter. Misstänker att jag inte är den enda pappan eller mamman som läser FZ och som uppskattade nyheten. Tack FZ för att ni inte enbart tillfredställer 13åriga gamers!

Medlem

dat ass щ(゚Д゚щ)

MFC
Medlem
Skrivet av Schakal:

Tycker att en del av kommentarerna till denna nyhet är barnsliga och onyanserade. Vi är många spelare som inte längre är purunga och alltså spelar själva samt har barn som gillar att spela.

Själv fick jag nu ett stycke julklappstips till min dotter. Misstänker att jag inte är den enda pappan eller mamman som läser FZ och som uppskattade nyheten. Tack FZ för att ni inte enbart tillfredställer 13åriga gamers!

WORD!

Min dotter älskade My Horse & ME (ettan) o det var faktiskt ett helt OK hästspel.

Detta blir en fin julklapp om nu PC versionen har premiär innan jul.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Bytteru avatar just Kovski?


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

ser soft ut.

känns fresh och väldigt 2009 att inte sätta .50 cal kulor i huvudet på folk.

Medlem

Detta blir kanon till min dotter,,Hon har dem alla andra hästspel som släppts på PC,,,
Bra julklapp.

Inaktiv

Jag personligen skulle aldrig spela detta men jag tycker det är helt underbart att FZ uppmärksammar denna typ av spel! Det får FZ att se lite mer, tro det eller ej, mognare. Inte bara en massa tolvisar som skjuter huvudet av folk.

Medlem

Undra vad FZ tänkte på när de la ut detta, finns det inget bättre eller, joo det tror jag iaf. hepp, visst det är kanske intresant för någon här, kanske.


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Kan man spela som kille?

inte för att jag själv är så intresserad men vill komma hur långt vi kommit i jämställdhetens namn.

Visst, det är mest tjejer som gillar hästar men jag vet en nioårig kille som skulle älska detta spelet.

Medlem

Well som det verkar så skulle det väl bli ramaskri om man sen spänner på den där hunken som handlingen även verkar handla om. Det är en ganska stereotypisk titel ungefär som alla homoerotiska testeronpumpade spel som Gears of War(varför är det stort nu igen?) är för 13-åringar som har sett på alldeles för lite FPS spel genom sin barndom.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av bellyman:

Yes! fyfan vad överlycklig jag blev! Nu kan jag ÄNTLIGEN uppleva att ha en häst, herregud vad glad jag BLIR! (Det är svårt att vara sarkastisk över internet)

Att framstå som åttaåringar med rädsla för tjejbaciller verkar dock vara något som många i denna tråden har en fallenhet för.

Köpte 3 ex av föregångaren förra julen till diverse vänner. Det mottogs väl i varierande grad, men alltid skoj med spel som har en lite annorlunda målgrupp än vad som är traditionellt för spel.

Skrivet av DeKvittar:

Well som det verkar så skulle det väl bli ramaskri om man sen spänner på den där hunken som handlingen även verkar handla om. Det är en ganska stereotypisk titel ungefär som alla homoerotiska testeronpumpade spel som Gears of War(varför är det stort nu igen?) är för 13-åringar som har sett på alldeles för lite FPS spel genom sin barndom.

Heh, antar att du syftar på gubben? Honom vill jag smörja in med lotion.

Inaktiv

Jag ska cheata på det här så jag får en dundermega bra häst! -.-

Inaktiv

Aldrig att låten till speltrailern var snodd från http://www.youtube.com/watch?v=X7sWSHIW5AE

1
Skriv svar