S.T.A.L.K.E.R. Complete 2009 Mod

Medlem
S.T.A.L.K.E.R. Complete 2009 Mod

En riktigt bra mod. Det blir en riktig nytändning för spelet igen om man installerat den här utsökta modden. Modden putsar upp grafik och ljud till buggfesten #S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, och gör det riktigt bra. Spelet känns relativt nytt och fräscht igen, så nu orkar jag mig på ett försök att fullfölja storyn igen. Modden hämtar ni här.

Detta är också årets första kamp mot spelhögen. Fortsättning följer!

#blogg

Medlem
S.T.A.L.K.E.R. Complete 2009 Mod

Tack för den, nu får jag en ordentlig anledning att spela det igen efter att ha köpt det billigt på Steam-rean.

Medlem

Så lite så!

Medlem

Köpte det för 69:- och spelade 40 min sen tröttnade jag, kanske ska ge det en chans när jag tagit mig igenom min xbox360 backlogg.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Det här är tredje försöket jag ger mig på spelet, men när man har kommit förbi de första uppdragen så blir det mycket roligare. Det är inte förrän när man får möta hemskheter från radioaktiv katastrof som det börjar bli intressant:)

Medlem

Har lite problem med mitt stalker shadows of chernobyl Köpte det på steam för några dagar sen och laddnings tiderna är förjävliga tar typ 10 min innan allt har laddat klart använder windows 7 x64 en polare med samma os har samma problem , vet du hur man skulle kunna fixa detta?

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Har lite problem med mitt stalker shadows of chernobyl Köpte det på steam för några dagar sen och laddnings tiderna är förjävliga tar typ 10 min innan allt har laddat klart använder windows 7 x64 en polare med samma os har samma problem , vet du hur man skulle kunna fixa detta?

Prova att installera om det, prova också att köra i kompabilitetsläge med XP. Kolla också så att du har nyaste grafikdrivrutinerna!

Vad har du för processor och minne?

1
Skriv svar