Zombie Master uppdaterat

Robot
Medlem
Zombie Master uppdaterat

Kul Kommer ihåg att jag lirade det för ett tag sen, men de var rätt mediokert då.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Undra hur det kommer gå för alla zombie moddarn efter L4D kommit ut...^^

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Undra hur det kommer gå för alla zombie moddarn efter L4D kommit ut...^^

Förmodligen lika bra som det går nu. L4D kommer folk att tröttna på ganska snabbt. Spelet kommer att glömmas bort av Valve och tillslut spelarna. Dessutom så är det många som är besvikna på L4D.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Hannu87:

Undra hur det kommer gå för alla zombie moddarn efter L4D kommit ut...^^

Förmodligen lika bra som det går nu. L4D kommer folk att tröttna på ganska snabbt. Spelet kommer att glömmas bort av Valve och tillslut spelarna. Dessutom så är det många som är besvikna på L4D.

Jaså du

Medlem

ZM är ju riktigt ball ju! Kommer ihåg när vi "fann" detta spel på ett LAN för något år sedan. Hade hur kul som helst!!!

Medlem

L4D är nog bland de coolaste spelen jag spelat. Har kört igenom demot ca 30 gånge rnu och inte tröttnat än


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Hannu87:

Undra hur det kommer gå för alla zombie moddarn efter L4D kommit ut...^^

Förmodligen lika bra som det går nu. L4D kommer folk att tröttna på ganska snabbt. Spelet kommer att glömmas bort av Valve och tillslut spelarna. Dessutom så är det många som är besvikna på L4D.

haha okej vi säger så.

Medlem

Jag har köpt L4D för 500 spänn så jag tänker inte slösa bort tiden på något som är gratis...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Jag har köpt L4D för 500 spänn så jag tänker inte slösa bort tiden på något som är gratis...

Jag har köpt L4D för 500 kronor så jag tänker INTE slösa tiden på detta spel!

Left 4 Dead är ju fortfarande bättre

Inaktiv

Zombie Master kan vara briljant ibland, men totalt jävla mörker andra gånger.

Konceptet i sig är ju helt underbart, med en mänsklig Zombie Master som styr och spawnar diverse zombies och fällor genom ett RTS-liknande gränssnitt mot ett gäng spelare som bara har varandra att få hjälp av. På en bra bana, med bra spelare och en bra zombie master är det få spel jag haft så kul med. Å andra sidan har de flesta servers en del riktiga skitbanor med i rotationen och ännu värre är de servers med inmoddade upgrades för spelare som helt kastar balansen i spelet åt helvete. Synd nog så är det ju också ganska vanligt med griefers då spelet tyvärr är ganska lämpat till att jävlas med sina medspelare. Men ändå, jag spelar fortfarande någon gång i veckan, och i rätt sällskap och på rätt bana så har jag mycket roligare med det här än jag nog kommer ha med L4D (Av demot att döma).

Några tips: Spela inte på upgrade servers, de gör Zombie Master till något annorlunda, och i mina ögon mycket sämre. Spela inte *bara* för att vinna som zombie master, ta risker och lek lite med spelarna, i längden blir det mycket roligare både för dig själv och andra. Teamwork teamwork teamwork; hjälp dina medspelare, använd röstkommunikation om du har mikrofon.

Inaktiv

Finns en custom hamn bana som är väldigt bra, som en thriller film om inte ZM spammar zombies, rekommenderas.

1
Skriv svar