En miljon Far Cry 2 sålda

Robot
Medlem
En miljon Far Cry 2 sålda

Stackare

Medlem

smaken är som baken

Medlem

Hade varit kul å ser hur mycket det va för varje enhet.

Medlem

hmm kanske e nåt o skaffa sen när man har cash

Medlem

Första gången jag ångrar ett köp, really..
Men men vad gör man

Medlem

Synd att det inte går att spela bara. Verkar som många har problem med det förutom jag.

Medlem

I weep for the people that fail ...

( Även fz betyg är på tok för högt generelt )

Medlem
Skrivet av Exim:

I weep for the people that fail ...

( Även fz betyg är på tok för högt generelt )

jo, läst månadens pcgamer tidning och tappade förtroendet för dem....enda man kan lita på är visst FZ

Äh det är ett bra spel! Fast så himla överhypat det är därför folk blev så besvikna.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Ett helt okej spel, mig veterligen. Grattis, antar jag.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv
Skrivet av ace84:

hmm kanske e nåt o skaffa sen när man har cash

Gör det INTE! Läs kommentarerna på FZ,s recension iaf först innan du bestämmer dig.

Medlem

999.999 återlämnade spelet efter första dagen


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av ace84:

hmm kanske e nåt o skaffa sen när man har cash

Gör det INTE! Läs kommentarerna på FZ,s recension iaf först innan du bestämmer dig.

KÖP DET INTE! Jävla skit spel! Förlåt att jag svär men man blir sur när dom envisas med att släppa spel som är kass... :evil:


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

enda skälet dom har sålt så mkt är pga namnet och hypen.
i detta fall ser jag dom bara som riktiga lurendrejare.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av melachi:

enda skälet dom har sålt så mkt är pga namnet och hypen.
i detta fall ser jag dom bara som riktiga lurendrejare.

...men det finns faktiskt folk som gillar spelet.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Sorgligt spel, det enda spelet jag trodde skulle bli riktigt bra i höst och så blev det sämst. Som semi-purist gällande Fallout-serien så njöt jag desto bättre att spela bethesdas försök.

Far Cry 2 - Collectors Edition står och dammar i bokhyllan..


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Inaktiv

Jamen titta vad piratkopiering gör! Lol.

Medlem

En del tycker det suger, en del tycker inte det. Det är helt enkelt för att dom 2 gamer typerna fokuserar på olika saker. Låt gemene man få sin egen uppfattning, själv tycker jag alla ska läsa PC-gamers recension och FZs


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

Åk till A, få uppdrag, åk till B och döda allt som rör sig, ÅK TILLBAKA till A (ibland behövs det inte men känns ändå 90-tal)

Sjukt repetetivt, men grymt snyggt och flyter riktigt bra. Warhead är dock grymt mycket roligare

Medlem

ALDRIG IGEN Ubisoft, aldrig igen!!!!!!!!!

Nästa gång jag blir så jvla besviken så ska jag leta upp er era j*vla fransktalande freaks och örfila upp er ordentligt :evil:

Men nya Splinter Cell verkar ju lovande


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:

Äh det är ett bra spel! Fast så himla överhypat det är därför folk blev så besvikna.

Nä, jag hade inga förvätningar alls till spelet....och det sög.

Medlem

Årets besvikelse, dom kan ta tillbaka mitt ex. Här har vi anledningen till varför man normalt sett piratkopierar innan ett eventuellt köp, för att undvika överhypade skitspel av utvecklare som fiser sina fans i ansiktet istället för att ta emot kritiken och fixa spelets stora brister med patcharna. Urtråkigt och poänglöst SP, ett knappt fungerande MP, och en ban-editor som bara kan göra MP-banor (Som man då knappt kan spela med andra pga strulande MP), segt patchande som inte fixar sånt som borde fixas. Tom de klantiga ryska grabbarna bakom de urbuggade (Dock underbara) Stalker-spelen är mycket flitigare.

Jävla skräp.

Inaktiv
Skrivet av Mr. Bravo:

Tom de klantiga ryska grabbarna bakom de urbuggade (Dock underbara) Stalker-spelen är mycket flitigare.

Sånt får vi av östvärlden. Väldigt buggade spel men det finns i alla fall en själ i verken!


signatur

Jag dömer dig skyldig till ollande till annans död

Medlem

Patcha spelet trötta ubisoft..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv
Skrivet av The flying Meatball:

Äh det är ett bra spel! Fast så himla överhypat det är därför folk blev så besvikna.

Absolut... folk pratar för mycket positivt och eggar upp varandra lite för mycket inför spelreleaserna så de förväntar sig något helt annat.

Ifall man tar allt för vad det är istället så vore det bättre.

Medlem

Ubisoft missade grejen med att man ska kunna påverka omgivningen i ett öppet spel. Men nu respawnas allt hela tiden och alla som man möter vill döda en. Mycket besviken på spelet. Dessutom känns världen tom och ingen glädje i att utforska världen.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

ptr
Medlem

det var i alla fall bra optimerat de lyckades med grafikmotorn, men spelet.. ja det var dötrist.

Medlem

gameplay > grafik anyday (fallout 2 <3 )

Medlem

PC versionen sålde bäst, vilket faktist är väldigt glädjande!

123
Skriv svar