Lionhead teasar om Fable II

Robot
Jee
Medlem
Lionhead teasar om Fable II

Bättre co-op? Isåfall köper jag det så fort patchen släpps! (hoppas hoppas) ^^


signatur

Eller inte?

Medlem

Fixa de oändligt sega menyerna?
Fixa random frysningar?
Fixa intressanta Side Quests?

Fixa det sista valet i slutet så man faktiskt bryr sig?

Fixa mer än 4 olika plagg av kläder?
Fixa shortcuts för expressions/items?
Fixa...

Äh... Orkar inte fortsätta...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Kanske är en fortsättning. Finns ju fler såna spelkort i ens inventory som beskriver ytterligare hjältar.

Medlem

Jag hoppas väl främst på fler kläder och ett enklare inventorysystem.
Ang. Zelaxe fjärde punkt, what? Ser inte vad det var för fel på vad som är.

Fast med tanke på att han bloggaren vill påstå att det är något stort, så skulle man väl tippa på lite mer att göra efter storyn. Eller kanske ett datum till PC-versionen? Hoppas.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Hoppas dom fixar styrningen snälla!!

Just nu går det inte att spela spelet. Känns som gubben glider fram när han springer å går och det är ingen skön känsla det.

Känner mig lurad och besviken.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Jag hoppas väl främst på fler kläder och ett enklare inventorysystem.
Ang. Zelaxe fjärde punkt, what? Ser inte vad det var för fel på vad som är.

Fast med tanke på att han bloggaren vill påstå att det är något stort, så skulle man väl tippa på lite mer att göra efter storyn. Eller kanske ett datum till PC-versionen? Hoppas.

Spoilerz ahead!

Problemet var att jag (och ett flertal andra) inte brydde sig om världen, just pga att den var så platt. Pengar hade man hur mycket som helst vid slutet av spelet och fruar kändes mest som en onödig extrafunktion. Hunden var väl det enda som man brydde sig om, kände mig inte så ensam när man sprang runt då.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

ptr
Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Fjornsvavne:

Jag hoppas väl främst på fler kläder och ett enklare inventorysystem.
Ang. Zelaxe fjärde punkt, what? Ser inte vad det var för fel på vad som är.

Fast med tanke på att han bloggaren vill påstå att det är något stort, så skulle man väl tippa på lite mer att göra efter storyn. Eller kanske ett datum till PC-versionen? Hoppas.

Spoilerz ahead!

Problemet var att jag (och ett flertal andra) inte brydde sig om världen, just pga att den var så platt. Pengar hade man hur mycket som helst vid slutet av spelet och fruar kändes mest som en onödig extrafunktion. Hunden var väl det enda som man brydde sig om, kände mig inte så ensam när man sprang runt då.

och därför valde du mittenvalet, att hunden skulle komma tillbaka till liv, eller hur? så lite brydde du dig, eller hur?

näää men jag kan faktiskt ta och hålla med, men det var ändå roligt, jag hade då aldrig tråkigt när jag satt och spelade i alla fall

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Fixa de oändligt sega menyerna?
Fixa random frysningar?
Fixa intressanta Side Quests?

Fixa det sista valet i slutet så man faktiskt bryr sig?

Fixa mer än 4 olika plagg av kläder?
Fixa shortcuts för expressions/items?
Fixa...

Äh... Orkar inte fortsätta...

Jag håller fullkomligt med dig att det är en del som behöver fixas, speciellt mer kläder och shortcuts för expr/items

men jag vill även säga fler olika vapen och så.


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

Stora nyheter .. spelet närmar sig färdigstatus!

Nej, nu skojar jag bara men det är inte lätt att låta bli ibland.

Medlem

50 spänn säger ett expansion á la Lost Chapters


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Jippi så jag måste vänta i ca en månad på att få en patch... har den dära roliga Rescue Charlie buggen om nån stött på den, dvs att A knappen blir fryst så man inte kan använda den förutom om man rör på sig (testa att öppna en dörr där man ska hålla inne A-knappen)... jävla Gamebreaking glitch

1
Skriv svar