Forklift Truck Simulator 2009!

Skägg.
10 Chambers
Forklift Truck Simulator 2009!

Extra! Extra! Från samma firma som gett oss #Farming Simulator 2009 kommer nu #Forkligt Truck Simulator 2009. Game of the Year, rakt jävla av. Eller vad sägs om:

  • Original STILL forklift truck models

  • 6 challenging missions

  • Driving license training mode

  • 3 different forklift trucks with individual characteristics

Allt detta för £24.99, förboka nu!

#blogg


signatur
Medlem
Forklift Truck Simulator 2009!

Nästan lite lockande faktiskt

MFZ
Medlem

power shovel till psx (nån form av grävskopssimulator) var fan ett av konsollsens roligaste spel, imho.

http://g4tv.com/videos/9554/Power-Shovel-Song-by-Omega-3-and-...


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Faktiskt ett koncept som man skulle kunna använda. Göra lite kluriga banor där man ska lasta saker utan att de välter och så vidare.


signatur
KoP
Medlem

Finns ett forklift spel någonstans under Indiegames på Xboxens marketplace där man kan lira upp till 4 samtidigt. Om någon är intresserad?

nj
Medlem

Ursäkta mig min gode spik, men förboka? Spelet har varit ute i över ett halvår!
Avnjut dess underbara grafik och gameplay i en HD-upplöst filmsnutt här och i väntan på att spelet levereras så rekommenderas helt klart en säkerhetskurs för truckförare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av nj:

Ursäkta mig min gode spik, men förboka? Spelet har varit ute i över ett halvår!
Avnjut dess underbara grafik och gameplay i en HD-upplöst filmsnutt här och i väntan på att spelet levereras så rekommenderas helt klart en säkerhetskurs för truckförare.

Det var vad pressmeddelandet sa!


signatur
Medlem

Äntligen kan jag betala för att jobba!

Medlem

Sweet!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

3st forklifts och 6missions, bara jag som tycker de verkar jävligt snålt för £25 :P?
plus att de lär vara tråkigt men men


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

Damn! It's compelling story blows me away!

Inaktiv

Jag och en polare stod inne på Gamestop och kikade lite i spelhyllorna för några veckor sedan och hittade det här eller kanske förra årets upplaga. Skratta lite högt och sa "vem fan blir exalterad av att spela det här". Så ser jag i ögonvrån att en ~40 årig man ställer tillbaka samma spel i hyllan med ledsen min.

Kände mig på nått sätt lite elak/dum efter att det gått upp för mig att han måste ha hört vad vi sa.


signatur

dare to be bold

1
Skriv svar