Medlem

Det är alltid en dum jäkel som bestämmer sig för att sätta igång billarmet, eller locka till sig en witch när vi blir anfallna av en horde.

Medlem
Skrivet av Heat:

Jo, jag hamnade med 2 britter och en norrman, har aldrig garvat så mycket i hela mitt liv ^^,

Bra att man kan hitta friends också!

Jo lite rolgit folk, ska fan testa att lira med ltie IRL poalre, vad sägs om att vi möts i #fz @ quakenet ikväll och drar ihop något?

http://sorbp.gametrailers.com/gamepad/index.php

skrev ett lite längre blogg inlägg om det också.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Nu har jag testat demot.

Det är ju hur kul som helst! Verkligen det bästa co-op-spelet jag har spelat.

Inaktiv

Steget mellan Avancerat och Expert är ju enormt. Expert är kul, blir en utmaning alltid är det någon pajas i gruppen som drar igång billarmet eller slänger pipen när det är två zombies i området. Nåväl, ikväll får man dra ihop lite vänner och nöta!

Medlem

Expert är skönt och en lagom svårighetsgrad för den här typen av spel. ^^ Det blir mer spännande.

Medlem

Är det bara jag som tyckte spelet gick på tok för snabbt? tyckte känslan var mer unreal tournament än ett zombielir.

Hastigheten i zombie panic source är precis lagom, sådär lite kusligt, inte hoppa som en galning och springa runt i 15 km/h.

blir nog inget köp för mig iaf, tyckte det saknades känsla.
Fast alla har vi olika smak

Inaktiv

Underbart demo

Medlem

Herregud vad det går segt att ladda ner det!
30-60 kb/s...

Inaktiv

Riktigt roligt demo!

Medlem

Stort fan av Zombies så detta måste man ju ha, demot är sisådär men mest för att jag inte tyckte kartorna var så roliga..

En sak jag blir sné på är att det är dyrare att köpa från Valve, direkt från Steam, än vad det blir att köpa från te.x Play. Nån som fattar hur dom räknar?? Är bandbredd dyrare än att tillverka box, dvd? Lägg sedan till + frakt + all hantering som är inblandat med att få det från fabrik och ut till affärerna samt att skicka till kund? Det är alltså c:a 30:- billigare att köpa från Play inkl frakt/hantering. Riktigt kasst, de borde kunna få ner priset till hälften av vad det kostar på Play istället för att det ska vara DYRARE.


signatur
Medlem

Fina och konkreta svar som åtminstone låter ärliga och generösa

Medlem

Nice intervju! Längtar ännu mer nu


signatur

Rawr

Medlem

Sjukt kul spel, detta blir att köpa så fort man får kosing.

Medlem

Spelet var riktigt roligt ( dvs demot ), men en sak jag läste var lite oroande, det där med ai director? Att om man spelar dåligt så blir allt lättare, känns lite som om det tappar mening då :S Tänkte på "clan matcher" 4 on 4, ska det helt plötsligt bli lättare bara för att det går dåligt?
Jag skulle iaf uppskatta om det kom möjlighet att stänga av AI director eller sätta den på en konstant svårighetsgrad, vore mer värt ( enligt mig )

Förövrigt så känns spelet stabilt, jag kommer iaf få mycket ut av det Cheers!!!

Medlem

värdelöst att köpa på steam när det kostar 1 krona extra att köpa i butik. iofs senare men men..

Bästa spelet jag kört på länge. vet vad jag kommer lägga min tid på framöver!

Medlem
Skrivet av trasen:

Jag skulle iaf uppskatta om det kom möjlighet att stänga av AI director eller sätta den på en konstant svårighetsgrad, vore mer värt ( enligt mig )

Det finns ett par kommandom inom konsollen som du kan modifiera AI Directorn med. Det finns också ett kommando för att stänga av AI Director.

Medlem
Skrivet av trasen:

Spelet var riktigt roligt ( dvs demot ), men en sak jag läste var lite oroande, det där med ai director? Att om man spelar dåligt så blir allt lättare, känns lite som om det tappar mening då :S Tänkte på "clan matcher" 4 on 4, ska det helt plötsligt bli lättare bara för att det går dåligt?
Jag skulle iaf uppskatta om det kom möjlighet att stänga av AI director eller sätta den på en konstant svårighetsgrad, vore mer värt ( enligt mig )

Förövrigt så känns spelet stabilt, jag kommer iaf få mycket ut av det Cheers!!!

Klanmatcher, 4 on 4, då finns det ingen AI?

jo rå, Versus läget kör 4 survivors mot 4 infected + horder av överbetalda latte drickare och Gi jugends. ( kan stängas av i console som sagt nedan av Mooe)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skriv svar