Britney Spears

Youtube-proffs
Britney Spears

Som de flesta av er vet så har Britney rakat skallen och blivit lite whacko.

http://forum.phun.org/showthread.php?t=136640

Det kan man se särskilt på dessa bilder tex.

Men hur som helst, jag tänkte inte bara ge denna länken o typ dra ut.

Jag tycker att vi ska brainstorma lite.. vad kan ha gjort henne såhär? All press från media? All "skit" i hennes liv?

Kan verkligen en sån framgångsrik kändis bli deprimerad? Dom har ju allt?

//P


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Hon blir nog nästa kändis att ta sitt liv,, fan hon är ju hela tiden med på aftonblaskan.. hon är körd sen länge.

Medlem

Bara för att man har pengar och är känd betyder inte det att man är lycklig.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv
Medlem

Dom som har allt är väl dom som blir deprimerade?
När man har allt så är det inte så mycket kvar att göra dom dagarna som är kvar av ens liv.

Måste vara tråkigt att ha allt..


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Youtube-proffs
Skrivet av Rissan:

Bara för att man har pengar och är känd betyder inte det att man är lycklig.

Finns iofs kanske någon gräns där.. Beroende på hur mkt pengar man har..

Jag fick extra mycket lön denna månaden, och jag är så lycklig så de går inte, för ja kan köpa allt detj ag behöver.

Men vi säger att jag har ALLT som jag kan få, så är jag väl lycklig för det jag har. Då kanske man slappnar av, det är väl beroende på person till person iofs.. ligger väl i generna eller i uppfostran.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Det finns faktiskt de personer som blir lyckliga över mycket pengar också...

Medlem

vi prata om det på jobbet, varför det är så många (ofta americaner) som blir rika och spårar ur.
Knarkar, festar tills kroppen mer eller mindre dör.
varför gör de så här?
har allt man behöver och lite till, sen förstöra allt för en själv.
svårt att förstå varför.
satans knark-nissar.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Bara jag som verkligen helt ärligt och djupt ner i min själv inte bryr mig överhuvudtaget? Verkligen inte ens rycker på ögonbrynen åt att någon föredetting gjort någonting helt ovesentligt?

Medlem

Inte för att jag bryr mig men vilket jävla slöseri, hon som varit så jäkla fin ser numera ut som en lönnfet medelåldersbitch.

Youtube-proffs
Skrivet av IceMan:

vi prata om det på jobbet, varför det är så många (ofta americaner) som blir rika och spårar ur.
Knarkar, festar tills kroppen mer eller mindre dör.
varför gör de så här?
har allt man behöver och lite till, sen förstöra allt för en själv.
svårt att förstå varför.
satans knark-nissar.

Jo de fattar jag inte heller, när man läser om tex sånna barnskådisar som har börjat knarka och skit.. varför ska dom ha de dära igentligen.. för att man har pengar? fuck that liksom..


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av jingai:

Inte för att jag bryr mig men vilket jävla slöseri, hon som varit så jäkla fin ser numera ut som en lönnfet medelåldersbitch.

det är kanske det hon vill göra, se ofin ut och visa att hon inte bara är en barbie.
Vem vet, det här är kanske bra för henne, tror hon är trött på så jäkla mycket i sitt liv och har ett ordentligt utbrott.
Jag hoppas bara hon låter bli droger, då blir det direkt svårare att komma bort från livssituationen.


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av IceMan:

vi prata om det på jobbet, varför det är så många (ofta americaner) som blir rika och spårar ur.
Knarkar, festar tills kroppen mer eller mindre dör.
varför gör de så här?
har allt man behöver och lite till, sen förstöra allt för en själv.
svårt att förstå varför.
satans knark-nissar.

Jo de fattar jag inte heller, när man läser om tex sånna barnskådisar som har börjat knarka och skit.. varför ska dom ha de dära igentligen.. för att man har pengar? fuck that liksom..

de gör det för att det ger en (falsk) mening till livet.


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Rissan:

Bara för att man har pengar och är känd betyder inte det att man är lycklig.

Finns iofs kanske någon gräns där.. Beroende på hur mkt pengar man har..

Jag fick extra mycket lön denna månaden, och jag är så lycklig så de går inte, för ja kan köpa allt detj ag behöver.

Men vi säger att jag har ALLT som jag kan få, så är jag väl lycklig för det jag har. Då kanske man slappnar av, det är väl beroende på person till person iofs.. ligger väl i generna eller i uppfostran.

Nja nån gräns tror jag inte det finns, även om man skulle vara rikast i världen betyder inte det att man är lycklig.

Man måste komma ihåg att hur man mår psykiskt sitter i skallen, finns t.ex många som är bipolära. En del kändisar har det (Stephen Fry, Richard Dreyfuss, Robbie Williams osv) dom går det ganska bra för och dom tjänar bra, men ibland mår dom jävligt dåligt och vissa funderar t.o.m på självmord.

Det beror på kemin i hjärnan om man är lycklig eller ej. Att man får det man vill ha hjälper inte alltid.

Edit: Stephen Fry har gjort en dokumentär om det, väldigt intressant och mycket värd att se om man kan få tag i den.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

läst i en vetenskaplig tidning,där hadde dom statestik (ja statestik suger men änndå) på att dom lyckligaste människorna på jorden tillhör dom så kallade U-länderna. Några år sedan som ögonen fick läsa.artikeln, så mera än så minns jag ikke.


signatur

R.I.P The_maxx

Youtube-proffs

Världens lycklgiaste folkslag bor ute i karibien någonstans på en ö.

Dom har inga pengar, inga bilar, ingen el. Dom lever ungefär som robinson crusoe.. dom bara fiskar, äter, lagar mat, dansar och sånt på dagarna. Och dom är lyckligast.

Tänk att det enda man kunde gör är att dansa och sådant, det finns ju INGET som är roligare än det tex i deras ögon. Vad har dom att vara deprimerade för?

Där har dom ingen sådan manodepresivitet eller hur du nu stavas


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Rissan:

Det beror på kemin i hjärnan om man är lycklig eller ej. Att man får det man vill ha hjälper inte alltid.

visst är den kemiska balansen viktig, men man måste börja nånstans, vilket är i sig själv. Du utför nånting och ställer frågan till hjärnan, hjärnan svarar "ja, det där var skitbra, fortsätt". Därmed börjar hjärnan producera lämplig ämne som ger dig en glädjerus och du lär dig lite av hur du kan stimulera din hjärna för att finna lyckan.
Och det är väl det det handlar om att lära sig stimulera hjärnan med saker som får en att känna sig lycklig, vilket kan tyckas väldigt fragilt och jag antar att det är det också. Det är t ex väldigt lätt att ändra humör på några sekunder, men.. det här har ju absolut ingenting att göra med en långtvarig lyckokänsla!
Jag undrar mer om det kan vara så att man tvingar hjärnan att vara anpassningsbar till en viss livssituation och låter bli att mata den med alltför förrädiska kortsiktiga lyckokänslor (med många if i lämplig programeringsspråk).

Jag tror att materiella saker ofta är såna som är av förrädisk karraktär och ger en kortsiktig lyckokänsla.
När man väl får det man önskat sig så länge så känner man ett lyckorus, du har förbättrat din livskvalite ett snäpp och är väldigt nöjd och det kommer du vara framöver också, men du kommer långsamt vänja dig vid det du har och börjar intressera dig för nånting annat för att känna det där ruset igen. Sammanfattningsvis har du funnit ett bra koncept för att ha en någorlunda hög livskvalite genom att uppfylla dina materialistiska behov.
Är man väldigt rik däremot kanske du bara behöver peka på nånting så får du det, du behöver aldrig mer sukta i mer än 3 sekunder för att få det du vill ha.

Vad ska man sukta på då? Du har redan allt, förutom.. kanske nåt som ger en långvarig lyckokänsla.

Jag vet inte, det är så jag tänker mig att det ligger till iaf.


signatur

thank you, come again

Medlem

Knappast inte den första att smälla på några paparazzis..

Medlem

[quote=Fik0n]Bara jag som verkligen helt ärligt och djupt ner i min själv inte bryr mig överhuvudtaget? Verkligen inte ens rycker på ögonbrynen åt att någon föredetting gjort någonting helt ovesentligt?[/quoter

Kan helt ärligt säga att jag känner likadant.
Blir bara irriterad på att alla oviktiga kändisar som inte har gjort något nämnvärt viktigt för världen syns i media hela tiden.

Nu senast är det tydligen synd om Brittan. Så synd om henne att hon var tvungen att raka av sig håret för att senare bryta ihop över att hon rakade av sig håret.

Fan är det för fel på folk egentligen?

Jackasses!!!


signatur

Insert funny qoute here

Medlem
Skrivet av SFL|Krusty:

Kan helt ärligt säga att jag känner likadant.
Blir bara irriterad på att alla oviktiga kändisar som inte har gjort något nämnvärt viktigt för världen syns i media hela tiden.

Nu senast är det tydligen synd om Brittan. Så synd om henne att hon var tvungen att raka av sig håret för att senare bryta ihop över att hon rakade av sig håret.

Fan är det för fel på folk egentligen?

Jackasses!!!

hon syns ju i media hela tiden.. gör inte det henne till en lämplig offer för media?


signatur

thank you, come again

Medlem

Inte för att jag har särskilt mycket till övers för Brittan men att ständigt ha ett gäng efterblivna papparazzis efter sig kan nog knäcka vemsomhelst.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

...Äh, jag bryr mig inte om henne men bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla

Ja, ni hajar säkert.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av huxflux:
Skrivet av SFL|Krusty:

Kan helt ärligt säga att jag känner likadant.
Blir bara irriterad på att alla oviktiga kändisar som inte har gjort något nämnvärt viktigt för världen syns i media hela tiden.

Nu senast är det tydligen synd om Brittan. Så synd om henne att hon var tvungen att raka av sig håret för att senare bryta ihop över att hon rakade av sig håret.

Fan är det för fel på folk egentligen?

Jackasses!!!

hon syns ju i media hela tiden.. gör inte det henne till en lämplig offer för media?

That's my point. Hon, och liknande, ska INTE vara i media.
Jag kommer ihåg när man kunde köpa en nyhetstidning och verkligen få nyheter. Relevanta nyheter, inte sånt skit som det är nu.

Det enda dagens ungdomar verkar vilja bli är ju kändis. Spelar ingen roll hur dom blir det bara dom blir det. Tyvärr bombas vi med lite normalare värderingar av alla dessa personers jakt på sitt C-Kändisskap hela tiden, och jag är ganska less på det nu.


signatur

Insert funny qoute here

Medlem

omfg vem bryr sej ärligt talat, har ni inget bättre för er eller?

Youtube-proffs
Skrivet av MaLiBu:

omfg vem bryr sej ärligt talat, har ni inget bättre för er eller?

Ingen bryr sig, jag bryr mig inte men jag tänkte det kunde va roligt att dra upp en liten mer intressant tråd om VARFÖR det kan bli såhär, inte för att vi skulle sitta och snyfta ang brittan, hon va bara ett exempel.

GEES.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

jag bryr mig inte

Citat:

vad kan ha gjort henne såhär? All press från media? All "skit" i hennes liv?

nu är jag förvirrad :\

Medlem
Skrivet av Rissan:

Inte för att jag har särskilt mycket till övers för Brittan men att ständigt ha ett gäng efterblivna papparazzis efter sig kan nog knäcka vemsomhelst.

Men de är väl snälla, de hjälper ju henne gå på toaletten bland annat ^^

Inaktiv

hon är med i media överallt för att det finns folk som polish som vill se henne


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

omfg vem bryr sej ärligt talat, har ni inget bättre för er eller?

Du bryr dig uppenbarligen då du till och med fick för dig att inte bara läsa tråden, utan också lägga in egna kommentarer...


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av AkirA:
Skrivet av MaLiBu:

omfg vem bryr sej ärligt talat, har ni inget bättre för er eller?

Du bryr dig uppenbarligen då du till och med fick för dig att inte bara läsa tråden, utan också lägga in egna kommentarer...

ja du klurade ut det, grattis

12
Skriv svar