Gothic 3: Forsaken Gods färdigt

Robot
Medlem
Gothic 3: Forsaken Gods färdigt

Nån som vet hur expansionen kommer fungera, om den binds ihop med Gothic3 som man gjorde med expansionen för G2?

Hörde att de skulle fixa fightingsystemet i så fall kanske G3 + expansionen kan bli värd att spela igenom äntligen.


signatur
Medlem

*barf*

Kan inte CrapWood gå i konkurs snart...


signatur
Medlem

Fixar de alla buggarna som finns i Gothic 3 så kanske jag skaffar det bara för att komma igenom första spelet...

Medlem

Är det inte kompatibelt med Gothic 3's community patch så ryker hela expansionen.

PaZ
Medlem

har inte spelat spelet, men ser inte bilden väldigt Oblivion ut?

Medlem

Gothic 1 och 2 är fortfarande några av de bästa spel jag har spelat. Våldtäkten på serien i och med 3:an gör mig fortfarande bitter.

Medlem

Är tydligen ett stand-alone spel, mao borde det inte kallas "expansion". Dom ska ha fixat grafikmotorn samt stridssystemet, så det kan ju faktiskt bli okej.

G3 med 1.6 patchen flyter ju på rätt bra faktiskt (80-100 FPS), får dock minnesfel ibland så man måste starta om skiten.


signatur
Medlem

Yes äntligen

Medlem

Det är väl inte Piranha Games som gjort expansionen? De jobbar väl inte med Gothic längre?

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Det är väl inte Piranha Games som gjort expansionen? De jobbar väl inte med Gothic längre?

Nej det är det inte, det var nån indisk spelutvecklare som gör expansionen. Skönt att Piranha Bytes inte gör 4:an heller, dom verkar inte kunna programmera speciellt bra


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem
Skrivet av Gortie:

*barf*

Kan inte CrapWood gå i konkurs snart...

JoWood tillverkar inga spel, dom är bara utgivare

Skrivet av MKultra:

Är tydligen ett stand-alone spel, mao borde det inte kallas "expansion". Dom ska ha fixat grafikmotorn samt stridssystemet, så det kan ju faktiskt bli okej.

G3 med 1.6 patchen flyter ju på rätt bra faktiskt (80-100 FPS), får dock minnesfel ibland så man måste starta om skiten.

Kör du 32 bit OS? av nån underlig anledning så funkar det bättre på Windows XP x64 än x32. Jag har också fått krascher under 32bit OS som är nåt med minnet att göra, men det har funkat bättre när jag uppgraderade BIOS

EDIT:
Nu har jag beställt spelet, jag återkommer om det är bra eller inte

EDIT2:
Jag brukar gå hit och läsa om Gothic III http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=436286&...

Forsaken Gods är ingen expansion, utan ett eget spel säger dom på forumet


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

1
Skriv svar