Din idol är inte långt borta.

Medlem
Din idol är inte långt borta.

Jag hörde en sak på radion för ett tag sedan som jag har funderat ganska mycket på. (jo, jag har så tråkigt)

De sade att man i genomsnitt aldrig är längre än fyra handskakningar ifrån någon i västvärlden i princip... Ganska målande när man börjar tänka på det.

Exempel på vad jag menar:

En av mina kompisar jobbar i en studio, han har skakat han med Tom Jones som i sin tur skakat hand med Elvis Presley - Jag är alltså två eller tre handskak ifrån att ha skakat hand med Elvis Presley. Ganska roligt att fundera på.

Elvis har träffat påven och Nixon och fan vet...

Fundera lite på vilka kända (gärna kultpersoner som är döda och begravda eftersom de kan man inte springa på på en flyplats typ) personer du har få handslag till och redovisa resultatet...

De sälla skara som skakat hand med mig är max två handskakningar ifrån alla i vännergänget då jag träffat "Ross" eller vad han nu heter...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

David Schwimmer antar jag att du menar.

Man måste verkligen ha tråkigt om man sitter och funderar på vem nån som man själv skakat hand med skakat hand med.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Insåg just att jag hädanefter ska sluta skaka hand med män. Fan vet när dom skakade hand med sina bollar sist.

QRT
Medlem
Skrivet av jingai:

Insåg just att jag hädanefter ska sluta skaka hand med män. Fan vet när dom skakade hand med sina bollar sist.

Hahaha

Medlem
Skrivet av jingai:

Insåg just att jag hädanefter ska sluta skaka hand med män. Fan vet när dom skakade hand med sina bollar sist.

Det är väl inte bara män som gör det


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Precis. Kvinnor kan ju göra det åt en

Har träffat Skurt & Ingamay hehe och så har jag för mig att jag vid något tillfälle fått en autograf och skakat hand med Lasse Brandeby som "Kurt Ohlsson".
Har varit på en födelsedagsfest där Ledin spelat men om vi skakade hand minns jag inte.

Ja... alltså inga konkreta handskakningar men alltid något

Youtube-proffs

Fan silka amatörer ni är.

Jag är ett handslag från den förra Påven, och tänk då vilka han har skakat hand med!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Jag har skakat hand med Max von Sydows kusin, Carl von Sydow. Max von Sydow har skakat hand med en hel del Hollywoodkändisar.
Tack för att du presenterade detta intressanta resonemang, Castor, min självkänsla blev genast mycket bättre.

Medlem

Lennart Johansson, han UEFA presidenten..Han har ju frotterat sig med allsköns kändisar.
Loket Olsson, så halva dansbandssverige är i min närhet..Kusligt!

Medlem

hmm, har träffat några såpa-skådisar, "Kotten" (Magnus Mark) från tre kronor bl.a.

har väl tyvärr stött på någon farmen/robinson-människa också.

vad-heter-han före detta chefen för ishockeyförbundet också...

så mycket glamour var det här :\


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

jag ÄR påven.


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Youtube-proffs
Skrivet av prikk:

jag ÄR påven.

Yeah right, de tror jag på när du har över 10 K inlägg


signatur

Calle säger att jag är influencer

Youtube-proffs
Skrivet av prikk:

jag ÄR påven.

Yeah right, de tror jag på när du har över 10 K inlägg

För att gå in lite djupare på mina handslag så var det min jobbarkompis som var i Spanien när han va ungefär 16 år. Då kom den förre påven till en kyrka som min vän var på, Påven tappade en ring som min vän plockade upp och han fick skaka hand med påven som tackade honom! Coolt 8)


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

jag har skakat hand med mig själv, vem vill skaka hand med mig?


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av prikk:

jag ÄR påven.

Yeah right, de tror jag på när du har över 10 K inlägg

För att gå in lite djupare på mina handslag så var det min jobbarkompis som var i Spanien när han va ungefär 16 år. Då kom den förre påven till en kyrka som min vän var på, Påven tappade en ring som min vän plockade upp och han fick skaka hand med påven som tackade honom! Coolt 8)

trillade handen av? fick han mardrömmar efteråt?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Om vi säger såhär: Jag har _kramat_ båda i peaches.
own3d...


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv
Skrivet av Polish:
Skrivet av prikk:

jag ÄR påven.

Yeah right, de tror jag på när du har över 10 K inlägg

Alltid trott att det var Nolimitsoya som egentligen var påven.

Förövrigt har Kicki Danielsson sovit över här. Och min mamma känner Lasse Berghagen lite grann. Närmaste jag kommer i kändisväg /o/


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem
Skrivet av Budolicious:

Om vi säger såhär: Jag har _kramat_ båda i peaches.
own3d...

Jag skulle nog bli jätte-impad om jag visste vem de är?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Själv har man skakat hand med Dalai Lama (åkte samma båt som honom till danmark och han tog en rundtur och skakade hand med massa folk)

Youtube-proffs
Skrivet av c-row:

Själv har man skakat hand med Dalai Lama (åkte samma båt som honom till danmark och han tog en rundtur och skakade hand med massa folk)

Attention Whore e Dalai

Ja har skakat hand med West end girls med. Fast 1 handslag från påven tar nog allt.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Har alltid haft för mig att om du kysst en tjej så har du kysst även alla killar hon kysst och inte handskakningar... :$

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Budolicious:

Om vi säger såhär: Jag har _kramat_ båda i peaches.
own3d...

Jag skulle nog bli jätte-impad om jag visste vem de är?

/me sjunger: I EN ROOOOOSOA HELIKOPTER!!!


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Jag har druckit ren vodka tillsammans med Helena Paparizou, det var hon som bjöd oxå.


signatur
Medlem

tufft, men jag är lands-bo, man får nog gå 100 händer, innan det kommer till nån som ens har varit med på lokal-tv


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

tufft, men jag är lands-bo, man får nog gå 100 händer, innan det kommer till nån som ens har varit med på lokal-tv

du har väl skakat hand med mig? det räcker


signatur

thank you, come again

Medlem

Hmm... morsan gick i samma klass som Anders Lundin (Expedition Robinson + Allsång på Skansen), och honom har man ju sett skaka hand med lite vem som helst på TV:n.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem
Skrivet av huxflux:
Skrivet av IceMan:

tufft, men jag är lands-bo, man får nog gå 100 händer, innan det kommer till nån som ens har varit med på lokal-tv

du har väl skakat hand med mig? det räcker

Jag vet nog vad du har skakat med din hand;)


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

ah, respekt. Det stämmer! jag har rört vid både det ena och det andra, händer som har känt rösten av en rosa helicopter och div andra kännda ting, underbart!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Om man tänker lite längre då, man skakar hand med en kändis och sen skakar han hand med X antal många personer. Sen skakar alla dom hand med en jävla massa folk.. Borde ju faktiskt bli så att "handskakningsnätet" täcker hela landet? eller mer?

Inaktiv

sven sven sven gorran eriksen

12
Skriv svar