Inaktiv
Medlem

Skriv varför så kanske... men förmodligen inte.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Det är nån latmask som vill att man ska besöka hans blogg 1miljon gånger så han ska ha råd att flytta hemifrån hans morsa för han blir störd på hennes tjat om att han lirar WoW för mycket..

Bättre han skaffar sig ett liv istället?

Medlem
Skrivet av Bravo:

Det är nån latmask som vill att man ska besöka hans blogg 1miljon gånger så han ska ha råd att flytta hemifrån hans morsa för han blir störd på hennes tjat om att han lirar WoW för mycket..

Bättre han skaffar sig ett liv istället?

Word.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Synd bara att han stavade fel på blogg (stavas med ett "g" på engelska). Fast milliondollarblog var väl upptaget.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

Sådana här trådar luktar reklam.

Underligt att det är stavfel som gör att man misstänker att det är en svensk som gör bloggen, killen som skapat tråden är nyreggad och bara gjort denna tråden samt att bloggen är nystartad och bara har en post.

Hmm...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Bara så jag slipper klicka på länken, vad skrev killen?

Medlem

Om alla bloggare bara ville ärligt ställa sig frågan:

Vill någon annan än min mamma läsa detta?

Jag är postivt, eller kanske mer positivt, inställd till bloggar än jag var tidigare men det finns för mycket dåligt, för mycket ointressant, för mycket brus, för mycket förpackning med för lite innehåll...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Låt mig gissa, någon har hittat en "get rich quick"-ebook, startat en blog och kör hårt på AdWords/AdSense?

Lycka till i så fall.

Youtube-proffs

trodde Laxen hade skapat denna tråden först ^^


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv
Inaktiv

reklam-tråd, dra åt...


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

1
Skriv svar