gröt ska ni ha och välkammad utter

Medlem
gröt ska ni ha och välkammad utter

gooo morgon goo morgon, livet i min ruta här.

jag ber om ursäkt för att inga nyheter kom i från star trek i går men servern buggade så förbaskat att det inte kändes värt berätta att 90% av tiden innan jag lade mig satt jag och tuggade fradga när 10.000 finniga fjortisar skickade en sådan massiv hormon våg över servrarna så att dom fick rå panik och tog självmord.

efter ha inandats 100 liter stesolid för att sluta drägla fradga av raseri och besvikelse fick jag sned tändning och kastade mig in på World Of Warcraft, och spelade lite på en lvl 1 hunter troll som nu e lvl 8 (hurra för mig)

hur som helst i dag hoppas jag! att jag ska kunna återkomma med lite info om Star Trek Online för er alla där ute.
I dag strålar jag

Ps. lämna gärna en kommentar e ni snälla

jag heter förresten kardilio@Namah där ute i rymden

hej igen på er här kommer tile fakta om hur betan går. det e kul brumma runt och spruta laser och betan håller ihop bra. det e ett mycket taktist spel som gäller att ha tungen rätt i munnen när man brummar in och släpper torpeder hit och dit.
jag måste dock säga att det finns mykcet att fixa som buggade quest och dc till förbannelse i bland. om ni gillar epics strider i rymden med mycket fart och fläk TESTA.

att fixa
dc problem
buggade quest
allvarliga fryslagg

#blogg


signatur

Jag har Ad,hd. inte skäms jag för det!

Medlem
gröt ska ni ha och välkammad utter

Amadreruil@KlosterKatten


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

addar dig snarast välkommen i gänget


signatur

Jag har Ad,hd. inte skäms jag för det!

1
Skriv svar