CoD4-medarbetare förbannad på Activision-producent

Robot
Medlem
CoD4-medarbetare förbannad på Activision-producent

catfight!!! meow


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

JAG ÄR Så avundsjuuuuuuk

Medlem

Det va på tiden.. Fel som slåss tycker jag dock.. Vill se catfight mellan IW och Treyarch..

ojojoj vad oproffesionellt.

Inaktiv

Attackera en Activision-producent som en högt uppsatt person Infinity Ward är inte klokt. Speciellt eftersom de gör ju STOR vinst på Cod serien - vad händer ifall Activision tar illa upp och ger serien till Treyarch framöver.

Smart snubbe


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Attackera en Activision-producent som en högt uppsatt person Infinity Ward är inte klokt. Speciellt eftersom de gör ju STOR vinst på Cod serien - vad händer ifall Activision tar illa upp och ger serien till Treyarch framöver.

Smart snubbe

Sånt händer inte pga någons uttalande.
Det är fan bara rätt att han ger igen på den där activision idioten, det var ju den idioten (noah heller) som uttalade skit om Gearbox skaparna av Brothers in Arms. Dessutom har Noah gjort falska påståenden precis som FourZeroTwo säger.

Exempelvis angående bolt-action rifle's.

Medlem

vad händer ifall Activision tar illa upp och ger serien till Treyarch framöver. - Det händer inte. Det om något skulle vara osmart.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Attackera en Activision-producent som en högt uppsatt person Infinity Ward är inte klokt. Speciellt eftersom de gör ju STOR vinst på Cod serien - vad händer ifall Activision tar illa upp och ger serien till Treyarch framöver.

Smart snubbe

Ja för det LÄR ju hända efter 1 person uttryckt sig.... /sarkasm.

Så jävla rätt att 402 säger ifrån.

Medlem

Treyarch är så dåliga på att göra sina COD spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tänker inte läsa vad dom gormar om, men rent allmänt kanske det är lite dumt o inte vara lite mera finlirare


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Bra, mer raka puckar från utvecklare.

Medlem

haha rolig läsning, och han har ju rätt deussutom snackar som han varit med å sett allt å kan allt.

Me thinks he should wet himself to take out fire in pants, yes.
Or remove post and fake rain. Maybe they forget? No, i dont think. Wet self!

Skämt åsido så håller jag med honom och det är viktigt att man säger ifrån när sånt händer. Men hans sätt att gå till väga är mer dramaqueen än proffsigt.

Medlem

fourzerotwo har fullständigt rätt. Det är bara idiotiskt samt oshyst att glida med på någons skapelse och ta åt sig äran.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Fan va rätt. CoD5 for the Bajs...


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem
Citat:

I mean, you have lots of cool things you could talk about… like Nazi Zombies….

Tihi...


signatur
Medlem

Gillar den hinten som 402 ger
Tråkiga bland kommentarerna är ju att treyarch får ta en massa stryk, när blogginlägget handlade om activision..
Inte för att treyarch inte förtjänar lite stryk

Inaktiv

Vad löjligt.

Medlem

Helt klart rätt, kul att nån vågar vara rättfram tycker jag.


signatur
Medlem

Cod5 suger i vilket fall som helst.

Medlem

Hehe "dels för att Heller har "helt jävla fel" " lite Uwe Boll över det hela.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Svartsjuka!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv

Rolig gubbe, men han har inte mycket rätt att gnälla sen allt dom gjort med CoD5 är att ge det lite bättre grafik och ny story.
Dom har redan demonstrerat i CoD3 att WWII spel är ganska mycket över så ge oss CoD6/modern warfare2 ^^

Inaktiv

Det jag tycker är intressant är att folk fortfarande köper CoD-spelen.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

tsk
Medlem
Skrivet av annexis:

Rolig gubbe, men han har inte mycket rätt att gnälla sen allt dom gjort med CoD5 är att ge det lite bättre grafik och ny story.
Dom har redan demonstrerat i CoD3 att WWII spel är ganska mycket över så ge oss CoD6/modern warfare2 ^^

Nej, CoD4 fungerar mycket bra som modern warefare Ge oss CoD6 aka Vietnam.... och skippa Future warefare så e jag nöjd

Inaktiv

hahhah hell yeeaaa ge oss CoD 6 Modern Warfare istället.

modern warfare äger!!!! :heart:

Medlem

När ska vi få ett WW2-spel där man lirar på Tysklands, Japans och Italiens sida?

Gör nåt nytt för fan!:evil:

Medlem

RAGE!


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Inaktiv
Skrivet av Pirazy:

När ska vi få ett WW2-spel där man lirar på Tysklands, Japans och Italiens sida?

Gör nåt nytt för fan!:evil:

Tänkte precis på samma sak, vill lira på Tysklands sida. Som Nazister :D:)... Eller ja menar-- det vore ju coolt


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

12
Skriv svar