CoD4-medarbetare förbannad på Activision-producent

Medlem

CoD5 bygger inte på WW2 ?
Har ni ingen koll alls?
Det bygger på Vietnam kriget, precis förre ute på de japanska öarna.

Medlem

Skönt att någon säger ifrån när storhetsvansinnet spårat ut totalt hos herr Heller.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag VISSTE det innan dom lät noobsen från cod3 göra skiten!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Fattar inte varför folk kastar så mkt skit på cod5... har spelat en del och det är faktiskt bra.

Folk har för mkt fördommar

Medlem

lul han har inget jobb imorgon

Skrivet av SweWolf:

CoD5 bygger inte på WW2 ?
Har ni ingen koll alls?
Det bygger på Vietnam kriget, precis förre ute på de japanska öarna.

Nu orkar jag inte fixa all fakta rätt men jag har för mig att det hela gick till något såndant: Amerika förklarade krig med Japan 1941 och det är här spelet tar vid. Tyskarna besegrades 1945 men kriget mellan USA och Japan fortsatte fram tills där Vietnam tog sin politiska början. Amerika sände sina soldater till Vietnam först 1965. Tror du har blandat ihop atombomber med napalm, M4A3 med M48, Japaner med Vietcong osv. Kan alltid ha fel dock jag är jättetrött

Inaktiv
Skrivet av SweWolf:

CoD5 bygger inte på WW2 ?
Har ni ingen koll alls?
Det bygger på Vietnam kriget, precis förre ute på de japanska öarna.

Haha?

Jag hoppas verkligen att du trollar (Och då menar jag inte med magier)

Medlem

Det tragiska i hela det här inlägget är att Robert Bowling är kommunikationsansvarig. En individ på den positionen borde ha bättre förstånd och använda mer bekväma kanaler för sina åsikter. Pinsamt är det enda jag kan säga...


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Medlem

jaja jävla lirare med nerd rage?


signatur

Id give my left arm to be ambidextrous.

Medlem

Jag gillar inte Bowling Heller

Medlem

Håller helt och hållet med 402. Inte fan ska man intervjua folk om spel som de inte ens spelar eller speciellt inte som de inte utvecklar - klart man får dåliga uttalanden då.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Inte första gången Noah har gjort bort sig.
http://www.superplay.se/nyhetsarkiv/?id=25817

Medlem
Skrivet av SweWolf:

CoD5 bygger inte på WW2 ?
Har ni ingen koll alls?
Det bygger på Vietnam kriget, precis förre ute på de japanska öarna.

Eh så du tror att Vietnam kriget var på dom Japanska öarna? Vietnam kriget stod mellan syd och nordVietnam mellan 1959-1975, Amerikanska trupper fanns i landet, men från 1964 använde dom vapen. Upprinnelsen till kriget var en konflikt under 1946-1954 Indokinakrigen.
Call of Duty WAW utspelar sig under andra världskriget därav world at war=världskrig.Efter WWII så hade Amerikanarna full kontroll över Japan.

Medlem

Gillar hur alla flippade när cod serien skulle komma med moderna vapen, folk blev arga som fan. Nu när det ska "komma tillbaks" till "klassiska" cod vapen så flippar alla....igen

Jag har spelat betan/demot och jag gillar det, kommer nog bli buskul....som alltid.


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem

Jag älskar allt drama runt det hela

Det löjliga är ju dock att dom säger att det är så jätteolikt...
Men hallå.. Varför har dom exakt samma unlock system och i princip samma air supports..
Joo vi är så annorlunda.. Vi har absolut inte lagt på en WW2 mod på CoD:MW.

Medlem
Skrivet av SweWolf:

CoD5 bygger inte på WW2 ?
Har ni ingen koll alls?
Det bygger på Vietnam kriget, precis förre ute på de japanska öarna.

du borde verkligen stanna kvar i skolan!


signatur

God is dead

Medlem

SweWolf nu får du ta och ge dig?

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=25417

"Striderna kommer i huvudsak vara förlagda till stillahavsregionen men vi kommer även få följa ryssarnas väg mot Berlin i krigets slutskede. Nytt för serien är ett co-op-läge som låter upp till fyra spelare fajtas tillsammans. Tidningen nämner att datorspelarna har anpassats till japanernas specifika stridssätt: de gömmer sig i vegetationen och levererar en och annan självmordsattack. Tänkt premiärdatum är i nuläget okänt."

Men gulingar som gulingar? *sarkasm*


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Ägd!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv

Swewolf är hilarious!

Medlem

Bra spel men kort =/
coop är nice iaf vs zombies


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Well played SweWolf.
Roligt att det enda inlägg kommer bli ett att minnas för evigt (inte många som lyckas med det).


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar