EVE: Ny expansion på gång - och FPS?

Robot
Medlem
EVE: Ny expansion på gång - och FPS?

En av de roligaste nyheterna med mars expansionen är att spelet åter kommer dyka upp i spelbutiker. Har endast sålts över internet sedan en längre tid. Så snart kanske lite nytt folk får upp ögonen för EVE.

zsm
Medlem

Jag är inte så förtjust i hela FPS-biten som det hintas om... det är ju inte så EVE-igt precis. Nej, nu fokuserar vi oss på den så kallade "speed-nerfen" ;D Pewpew som fan imorgon. Blir att ta AFn på en seglats

Medlem

En sista ceptor runda får det bli ikväll..

Medlem

Konsoll, meh...

Inaktiv

Fler Halo, flera masterchiefs och cortanas

Inaktiv

Hurra! Men vad är det här att göra det lättare för nya spelare? Det skall vara svårt, bistert, fattigt och eländigt när man är ny kapselpilot. Det har det ju varit för alla äldre spelare en gång...

Medlem
Skrivet av blesserad:

Hurra! Men vad är det här att göra det lättare för nya spelare? Det skall vara svårt, bistert, fattigt och eländigt när man är ny kapselpilot. Det har det ju varit för alla äldre spelare en gång...

De har även på gång en förändrad tutorial/character creation som ska göra det enklare för nya spelare att komma in i eve (dock ska den vanliga finnas kvar för att göra det enkelt att skapa alts)


signatur

There are few problems that cannot be solved with the usage of high explosives

Medlem

Eve måste ju nästan vara ett av Islands största exportvaror ^_^ Efter fisk kanske.


signatur

Videomupp

Medlem

nu fattar jag inte, är FPS grejen med i expansionen till EVE, eller ett helt nytt spel?
Personligen väntar jag just på den grejen, att EVE ska få in ett FPS läge
Vill kunna ta mitt skepp till en rymdhamn eller planet och hamna i strider

Medlem

är inte den där fps saken en del av walk-in-station expansionen som ska komma? Ni måste testa detta spel om ni inte gjort det ännu, jag totalt älskar detta grymma sci-fi mmorpg

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

nu fattar jag inte, är FPS grejen med i expansionen till EVE, eller ett helt nytt spel?
Personligen väntar jag just på den grejen, att EVE ska få in ett FPS läge
Vill kunna ta mitt skepp till en rymdhamn eller planet och hamna i strider

FPS var typ en del av det som kanske ska komma längre fram. typ del av planetary warfare som de snackat lite om (med i 10 års planen)

När walking in stations (wis) kommer så kommer man inte kunna döda någon, iom att man inte är i sin pod så kan man inte bli klonad. Inititalt blir wis ett nytt sätt att umgås, handla, spela mini games (där det går att satsa pengar etc)


signatur

There are few problems that cannot be solved with the usage of high explosives

Medlem

Jag älskar EVE just på grund av detta... Inget annat spel (vad jag vet alla fall) har sådanna utvecklingsmöjligheter som EVE... Sen har spelet en av de bästa storrys som finns.

Medlem

Jag tycker att EVE e fett keffat, jag fatta inte vad jag skulle göra när jag spelade demot
igår.... Men det e en cool ideé

Medlem

EVE är det ultimata MMO't.. Tutorial fungerar som ett filter som tar bort alla som inte platsar. Genom uttråkning.. Gör man tutorial och inte är uttråkad när man är klar.. Grattis du är nu en eve spelare. Skippar man tutorial så sitter man där o undrar hur tusan saker o ting funkar.

1
Skriv svar