72 bilder från Left 4 Dead-demot hos FZ

Medlem

Ruggigt kul spel, GOTY material.

Medlem

"blir helad" Bra svenska där.

Medlem
Skrivet av Dreamtale:
Skrivet av sprengkoet:

Är det verkligen så ruggigt kass grafik som på bilderna, eller har jag bara fått den uppfattningen? Ser inte så najs ut.. Älskar ju zombies o grejjer, men blir lite besviken nu när man själv vant sig vid CoD4 motorn det senaste. Men om det är något utöver det vanliga kanske man kan härda ut ändå..?

Min gissning är att grafikinställningarna är långt ifrån Max på bilderna. En lite bättre referens är denna video av en spelare som lirar hunter. http://www.viddyou.com/viddstream?videoid=45527

Ruskigt snyggt (Även om animationerna är lite tveksamma).

Grymt, 8 dagar kvar

Medlem

Spelet är mycket snyggare än så där. Ni borde inte tillåta publicering av sån usel kvalitet.

Medlem
Skrivet av Ymer:

"blir helad" Bra svenska där.

Heal = Engelska
Hela = Svenska

Så, ja.

Inaktiv
Skrivet av heli:
Skrivet av KingeN:

Haha va fan... hur kan nån spela med svenska?

översättningar till svenska underlättar för dyslektiker och dysilexi skrattar man inte åt!

Fan vad löjlig du är!

Medlem
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Ymer:

"blir helad" Bra svenska där.

Heal = Engelska
Hela = Svenska

Så, ja.

Då är vi överens

Medlem
Skrivet av aesdana:

Spelet är mycket snyggare än så där. Ni borde inte tillåta publicering av sån usel kvalitet.

Xbox lol.

Inaktiv
Skrivet av Ymer:
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Ymer:

"blir helad" Bra svenska där.

Heal = Engelska
Hela = Svenska

Så, ja.

Då är vi överens

mikzarn, du tänker nog på "läka" vilket vore korrekt.

Installera på Engelska [x] Check!

Medlem

Jag har lirat demot fan vad bra det är! BTW Grafiken är typ HL2 EP2 så fult är det då inte!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Typ roligaste spelet ever?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Haft mitt förbokat sedan 2007...

Så duktig du är corporaln0ll....

Lite onödiga bilder förövrigt känner jag. Dom spoilar ju bara miljöerna i demot för de som inte sett nått av't än :<

Medlem

Värst vad många "postcount +1 !" eller "FIRST" kommentarer det är då.

Härligt spel men har man kört fps över huvudtaget måste man lira expert annars är det bara som att mala mjöl. Även då är det svårt att gå åt om det inte kommer en tank.

För dom som missat kan man tweaka för att köra infected i demot: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=745482

Medlem
Skrivet av Katana:
Skrivet av corporaln0ll:

Haft mitt förbokat sedan 2007...

Så duktig du är corporaln0ll....

Lite onödiga bilder förövrigt känner jag. Dom spoilar ju bara miljöerna i demot för de som inte sett nått av't än :<

Jaha? ._.

Redaktör
Skrivet av Katana:

Lite onödiga bilder förövrigt känner jag. Dom spoilar ju bara miljöerna i demot för de som inte sett nått av't än :<

Det är som alltid valfritt att kolla in bilderna.


signatur
Medlem

Jo självklart, har inte sagt att ni tvingar på folk bilder Men tycker det känns lite flummigt att släppa bilder som går som ett bildspel rakt igenom hela demot

Medlem
Skrivet av Heat:
Skrivet av Ymer:
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Ymer:

"blir helad" Bra svenska där.

Heal = Engelska
Hela = Svenska

Så, ja.

Då är vi överens

mikzarn, du tänker nog på "läka" vilket vore korrekt.

Installera på Engelska [x] Check!

Nej. För ingen av oss skulle säga "Läk mig!" ingame.

Inaktiv
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Heat:
Skrivet av Ymer:
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Ymer:

"blir helad" Bra svenska där.

Heal = Engelska
Hela = Svenska

Så, ja.

Då är vi överens

mikzarn, du tänker nog på "läka" vilket vore korrekt.

Installera på Engelska [x] Check!

Nej. För ingen av oss skulle säga "Läk mig!" ingame.

Hade jag blivit jagad av zombies hade jag antagligen ropat: Ge hit ett plåster, för fan!

Skrivet av heli:
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Heat:
Skrivet av Ymer:
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Ymer:

"blir helad" Bra svenska där.

Heal = Engelska
Hela = Svenska

Så, ja.

Då är vi överens

mikzarn, du tänker nog på "läka" vilket vore korrekt.

Installera på Engelska [x] Check!

Nej. För ingen av oss skulle säga "Läk mig!" ingame.

Hade jag blivit jagad av zombies hade jag antagligen ropat: Ge hit ett plåster, för fan!

Exakt samma här. Mycket tuffare att använda svenska ord istället. T.ex. "Jag behöver läkarhjälp"!:heart:


signatur
Medlem

Ännu ett grymt 18+ spel som jag inte får spela :/ kul för alla andra dock


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Imon blire till att lira demo hela kvällen efter jobbet.


signatur

che@left4dead.se
www.left4dead.se

Medlem
Inaktiv

Spelade demot i afton, och det tokägde.

Medlem

Riktigt skoj spel!

Tycker faktiskt det är lite lätt jämfört med vad jag trodde men det är ju som sagt bara 2 delar av en film med på demot. Kanske de lättaste?


signatur
Skrivet av v1ctory:

Ännu ett grymt 18+ spel som jag inte får spela :/ kul för alla andra dock

Ja usch livet är hårt för oss minderåriga, men kan ju iallafall låna det av en kompis, det är ju en ljusglimt i mörkret.:\


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av Martyzx:

Riktigt skoj spel!

Tycker faktiskt det är lite lätt jämfört med vad jag trodde men det är ju som sagt bara 2 delar av en film med på demot. Kanske de lättaste?

Faktiskt bara en och en halv bana.

Medlem

Som kontrast till alla jasägare så kan jag ju informera om att jag avbokade spelet efter att ha testat demot.

Matchmakingen var totalt värdelös när den parade ihop mig med amerikaner med 400 i ping. Det blev inte bättre då det inte fanns några servrar att köra mot så det blev LAN läge på det istället.

Nä, det här spelet köper jag i sommar när de hunnit patcha det ordentligt...

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Som kontrast till alla jasägare så kan jag ju informera om att jag avbokade spelet efter att ha testat demot.

Matchmakingen var totalt värdelös när den parade ihop mig med amerikaner med 400 i ping. Det blev inte bättre då det inte fanns några servrar att köra mot så det blev LAN läge på det istället.

Nä, det här spelet köper jag i sommar när de hunnit patcha det ordentligt...

Tuned matchmaking to provide better search results

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Som kontrast till alla jasägare så kan jag ju informera om att jag avbokade spelet efter att ha testat demot.

Matchmakingen var totalt värdelös när den parade ihop mig med amerikaner med 400 i ping. Det blev inte bättre då det inte fanns några servrar att köra mot så det blev LAN läge på det istället.

Nä, det här spelet köper jag i sommar när de hunnit patcha det ordentligt...

Då är det ju tur att man kan använda serverbrowsern, hosta sin egna dedikerade och använda. Och vadå lanläge? Hittas det inga servrar så får du alternativet att hosta lokalt, på din datorn, precis som vilken listen server som helst, INTE en LAN server.

Medlem

lokalt = LAN. Inte Online.

123
Skriv svar