Legendariska bilar på gång till Burnout Paradise

Robot
Medlem
Legendariska bilar på gång till Burnout Paradise

woop woop #1... dock har jag inte spelet... kanske börjar bli värt att skaffa? hehe

Medlem

Skitspel, eller kanske bara är jag som är skitdålig på spelet.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Burnout är kul som satan, och kul att de får schysst DLC. Den där svävar-bilen var ju cool beyond recognition. :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Skitspel, eller kanske bara är jag som är skitdålig på spelet.

måste säga jag älskar folk som bedömer huruvida ett spel är bra eller inte utefter om de själva är bra på det... geez...

Medlem

kul att de inte ger upp det.

Inaktiv

Har alltid gillat Burnout serien

Men nästa spel förblir Need For Speed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Skitspel, eller kanske bara är jag som är skitdålig på spelet.

gissar på det sistnämda


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Har funderat på köpa det via PSN för 299:- vet dock inte om det är värt det. Har inte hittat någon demo. Är BP som dom tidigare Bournout spelen där man kör på banor eller är det mer fritt?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Flakmonkey
Skrivet av Night Hawk:

Har funderat på köpa det via PSN för 299:- vet dock inte om det är värt det. Har inte hittat någon demo. Är BP som dom tidigare Bournout spelen där man kör på banor eller är det mer fritt?

Det är fritt, du kör runt i stan och antar utmaningar vid rödljus... riktigt bra spel faktiskt

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Har funderat på köpa det via PSN för 299:- vet dock inte om det är värt det. Har inte hittat någon demo. Är BP som dom tidigare Bournout spelen där man kör på banor eller är det mer fritt?

Fanns demo på psn förut iallafall, men det kanske togs bort i samma veva som man kunde köpa hela spelet online?

Medlem

Fler utvecklare borde göra som Criterion Studios. Dom flesta utvecklare brukar bara ge ut typ ett nytt nerladdningsmaterial sen så är det tyst på den fronten. Sen börjar dom prata om en uppföljare och så slutar dom supporta det första spelet.


signatur

Mucha shaka paka

Inaktiv

Har funderat på det här spelet länge och det kostar inte många kronor heller, tror man får mye spel för pengarna:)

Medlem

har alltid gillat burnout.
Burnout och Flatout spelen äger spel som gran turismo och forza imo


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jaa, detta och MGS4 är nog det som får mig att skaffa en PS3:a så småningom...

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Jaa, detta och MGS4 är nog det som får mig att skaffa en PS3:a så småningom...

Burnout paradise kommer till PC, barasåruvet.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

ICA MAXI har detta spelet för 199kr. Klart värt pengarna. Dock inte lyckats ta mig ut online ännu. Kanske nå inställningar med routern? Funkar ju klockrent med alla andra spel. Men som sagt 199kr är ett fynd.

Inaktiv

det kommer bli riktigt fett

Medlem

hmm är spelet ps3 exklusivt? :/

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av MaXMC:

Jaa, detta och MGS4 är nog det som får mig att skaffa en PS3:a så småningom...

Burnout paradise kommer till PC, barasåruvet.

Finns till Xbox 360 också.

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Skitspel, eller kanske bara är jag som är skitdålig på spelet.

Nog du som är värdelös, in i venten btw =D


signatur

<3

Medlem

Hur kan de vara legendariska om de inte existerar?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Nu vill man bara se ett nytt Black med, kom igen Criterion!


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av MaXMC:

Jaa, detta och MGS4 är nog det som får mig att skaffa en PS3:a så småningom...

Burnout paradise kommer till PC, barasåruvet.

Finns till Xbox 360 också.

Jo, men MGS4 finns inte till varken PC eller 360... å med tanke på hur min dator precis klarade Fallout 3 nu så lär jag inte kunna spela Burnout på min PC.

Jag ska ha TV och konsol istället.

Inaktiv

Vad yrar folk om? Det är inte ett nytt spel? Det är ett nästan 1 år gammalt spel de lägger till lite nya saker till.

1
Skriv svar