Grand Prix (musik)

Medlem
Grand Prix (musik)

http://www.myspace.com/gggrandprix

detta är säkerligen old news för vissa, men majoriteten lär nog inte ha hört denna underbara musik.

musiken är soft, och framförallt så är det texten som är så underbart kaxig och säker

trodde en av min favoritmusik var död efter att gruppen Förstörda För Livet, FFL, "dog", men det visade sig bara att gruppen/projektet lades på is, och när det skedde så bildade Ereko och Anton gruppen Grand Prix (och resten av FFL håller på med att bilda Black 'n White om jag har förstått saker och ting rätt)

för er som gillar musiken så kan ni skicka ett PM till mig så kan ni få mer musik från dem av mig (anm. laglig/gratis att ladda ner från bl.a. deras hemsidor, slumpade låtar och mixtapes m.m från the Ninjas, FFL och GP)

p.s mina favoritlåtar
GP = "Fingrarna i Kors" (finns bara streamad på deras hemsida)
FFL = Pang Pang (ännu mer brat än "genväg till framgång (pappa betalar)"
the Ninjas = Kameleonten


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

sweet, allt som påminner om pappa betalar äger


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

fingrarna i kors hade lite Just d över sig


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

tjo tjohej!

ny låt ute, "Nån Annan Dag"

klockren sommarlåt (men kräver några lyssningar)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

wie, pappa betalar! Bra musik faktist, fastän jag knappt lyssnar på hiphop/rap :)!

Medlem

Onödigt att starta en ny tråd, så jag letade upp denna istället

Precis hört Mange Schmidt med låten "Håll Käften Del 2" (feat. Thomas Rusiak och Eye'N'I)
fasen va härliga beats det är (klassiskt Rusiak) och framförallt riktigt härliga texter av Mange, Rusiak och Eye'N'I.

(Låten finns på Mange's nya album "Känslan Kommer Tillbaks")

p.s just nu blir det mycket gammalt Petter i mina högtalare också, "Vinden har vänt" och "Mikrofonkåt"

http://www.youtube.com/watch?v=oz_L9c7jCpQ <--- riktigt bra och lugn låt, Snook - Inga Problem (remix feat. Petter och Veronica Maggio)

(Det märks i mina högtalare att sommaren är påväg hehe, annars så är det mycket Raised Fist och Rolling Stones också, som alltid)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

1
Skriv svar