L4D - spela zombie och split screen

Robot
Inaktiv
L4D - spela zombie och split screen

Jag kommer älska detta spelet!

Älskar möjligheter för moddning samt COOP av allra högsta grad.

Medlem

Att spela som infected kräver hela 2st kommandon i konsolen. Jävligt kul att vara kamikaze pilot som boomer

Medlem

Fan vad jag längtar!!!!

Medlem

Tack och lov för att det även verkar vara mod-vänligt! Inte långt kvar nu.

Medlem

trevligt, här ska moddas... eller mappas!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Ett spel för de "modiga" Hehe

Inaktiv

soooooft

Blir väl att lira pcw mot zombies på de_dust2 och planta bomben

Medlem

Cs Maps? Oj, det missade jag. Grymt bra


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Demon är skön.. körde det i nån timma igår...spelet ska komma med 20 olika mapps... blir skoj o spela igenom...

Medlem

Var lite skeptiskt först(RE-klon...?), men demot är sjukt kul!

Medlem

Klart bästa CO-OP spelet jag spelat nånsin, även fast det bara är en demo. Kommer bli så jekla nice när det släpps.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

asså, lul. dust tog bort allt "läskigt" med spelet


signatur

Rawr

Medlem

Fan vad spelet ädge!!


signatur

Wai

Ser ju ut som CS bläääh hoppades på detta spelet men om detta är vad man får så skippar man nog detta.


signatur
Medlem

Testa demon när den blir tillgänglig för alla, banorna och gameplayet är helt annorlunda. Zombier som rusar omkring på de_dust gör inte l4d rättvisa.

Medlem

Vad man hört och sett verkar detta spelet hur mysigt som helst. Får ge det en chans med public demo den 11.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Ser ju ut som CS bläääh hoppades på detta spelet men om detta är vad man får så skippar man nog detta.

De har ju moddat spelet så man kan spela på en cs-bana?

Medlem

Valve vet hur man gör spel.

Medlem
Skrivet av båtsman:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Ser ju ut som CS bläääh hoppades på detta spelet men om detta är vad man får så skippar man nog detta.

De har ju moddat spelet så man kan spela på en cs-bana?

Han menar nog att själva spelet ser ut som cs men när man spelar det så är det mkt skillnad på cs och left 4 dead.


signatur

Wai

Medlem

garry's mod?


signatur

Lille karmen

Inaktiv
Skrivet av Noken8:
Skrivet av båtsman:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Ser ju ut som CS bläääh hoppades på detta spelet men om detta är vad man får så skippar man nog detta.

De har ju moddat spelet så man kan spela på en cs-bana?

Han menar nog att själva spelet ser ut som cs men när man spelar det så är det mkt skillnad på cs och left 4 dead.

Jag har lirat Counter-Strike Source mycket och jag tycker att Left 4 Dead använder sig av samma spelkänsla fast med zombies istället för Terrorister.

Aja jag tänker inte så mycket om det men Left 4 Dead är iaf bäst

Jag hoppas att dom tar bort Matchmakingen och ordnar som gamla menyer istället. Vi behöver inga updates.

Medlem

Man fick/får bara tillgång till demot tidigare om man förhandsbokar via Steam eller?
Har min bokning på CDON...

Medlem
Skrivet av Appoc:

Man fick/får bara tillgång till demot tidigare om man förhandsbokar via Steam eller?
Har min bokning på CDON...

Ja, men den öppna demo'n släpps på tisdag så det är inte någon lång längtan kvar. Fast jag tror att hela spelet släpps tidigare på Steam också, samtidigt som USA releasen vilket är några dagar före Europa releasen. Kan ha fel däremot.

Medlem

Ja Appoc, de som inte förbeställt får demot den 11:e om jag minns rätt.

Medlem

Hmm splitscreen... det borde nästan betyda att det finns splitscreen på konsollversionerna... underbart.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

vilken knapp är console keyn? för det står såhär...

Start a single player game and open your console with the ~ key.

men det är för engelska tangentbord...

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Ser ju ut som CS bläääh hoppades på detta spelet men om detta är vad man får så skippar man nog detta.

Spelet är genialiskt, minst sagt.
Det är likt cs på csbanor självklart. Jag tror även att L4D's uppgraderade source-motor inte fungerar som den ska här på videon. Eller så kör användaren på väldigt låg kvalité.

Du borde ge demon en chans.

Medlem
Skrivet av mcbura:

vilken knapp är console keyn? för det står såhär...

Start a single player game and open your console with the ~ key.

men det är för engelska tangentbord...

gå på launch options på L4D Demo och skriv in -Console...sen startar du spelet och klickar §. Knappen bredvid 1an

Inaktiv

Alla som har förbokat på Steam får spelet exagt samtidigt.

1
Skriv svar