Kille överlever et fallskärms hopp!

Medlem
Kille överlever et fallskärms hopp!

När den här killen ska dra ut sitt fallskärm så funkar det inte han faller pladask ner i marken o överlever! et mirakel

Se den här!


signatur

Snusar till varje pris!

Inaktiv

AJJ! sånt är smärtsamt att se. Var det fritt fall? isåfall borde han falla snabbare än 80mph, det är ju omkring 120km/h.

Medlem

det som var kvar av fallskärmen räddade nog hans liv.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

i ett reklamblad för fallskärmshoppning som jag fick igår är fritt fall i cirka 200 km/h (och hoppen skedde från 1000, 2000 och 4000 meter)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inaktiv

"Ett föremål sägs befinna sig i fritt fall om det endast påverkas av gravitationskrafter."

http://sv.wikipedia.org/wiki/Fritt_fall

Inaktiv
Skrivet av Alcr:

"Ett föremål sägs befinna sig i fritt fall om det endast påverkas av gravitationskrafter."

http://sv.wikipedia.org/wiki/Fritt_fall

Står längst ner "I icke-vetenskapliga sammanhang, till exempel fallskärmshoppning, brukar även fall i luftmotstånd benämnas "fritt fall"."

Medlem

Ouch!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Sen överdriver ju alltid media allt med 500% oxå.

Om ni tar tiden enligt filmens höjd mått så faller han runt 50 fot i sekunden, vilket är 55km/timmen, förutsatt att måtten i filmen stämmer.

I filmen faller han i 90 sekunder, det blir 88mph om filmen startar från 12000 fot. Men filmen startar på 5000 fot (1500 meter) vilket ger 16.6 m/sec eller 57km/h

Visst har han tur, men dom överdriver fett.


signatur
Medlem

härlig bust där cammo!


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Haha, efter att jag postade i kommentar till filmen så har dom klipp ner den till 30 sekunder.


signatur
Inaktiv

Nej då. den är längre


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Nej då. den är längre

Själva fallet pratar jag om.


signatur
Medlem

shit pommes


signatur

Meep!

Medlem

hardcore


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

*thud*


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Medlem

Spelar ingen roll vilken hastighet eller hur högt, att han klarade sig är ändå ett mirakel :).

Inaktiv
Skrivet av illern_man:
Skrivet av Alcr:

"Ett föremål sägs befinna sig i fritt fall om det endast påverkas av gravitationskrafter."

http://sv.wikipedia.org/wiki/Fritt_fall

Står längst ner "I icke-vetenskapliga sammanhang, till exempel fallskärmshoppning, brukar även fall i luftmotstånd benämnas "fritt fall"."

My bad...

Medlem
Skrivet av jingai:

tur

snarare otur att den inte funka till att börja med


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Famest:

Spelar ingen roll vilken hastighet eller hur högt, att han klarade sig är ändå ett mirakel :).

Hade du tyckt att det var ett mirakel om han hade hoppat från ett hustak på 10 meter med hjälm och landat i ett par buskar och överlevt oxå?


signatur
Inaktiv

Skippa skiten.. men fy. vilken filmning han gjorde


signatur

My way is better than yours :D

Medlem

Jag har personligen överlevt ett 40-tal fallskärmshopp.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

1
Skriv svar