Shaun White Snowboarding är klart

Robot
Medlem
Shaun White Snowboarding är klart

Ser intressant ut, skall testas. Har inte gjorts något bra snowboard spel sedan xgames pro boarder, det var tio år sedan, så kanske är dags att någon lyckas...

Inaktiv

Haha, X-games pro boarder, det var ett underbart spel de!

Medlem

Amped 2 till Xbox var riktigt, riktigt bra enligt mig. Detta ser däremot riktigt trevligt ut, inte särskilt dyrt heller verkar det som.

Medlem

Spelet släppt senare till pc den 27 november enligt ubisofts hemsida'

edit: 24 kanske det va

Medlem

Ser snyggt ut

Medlem

Hoppas det blir bra. Det finns alldeles för få snowboard-spel...

Medlem

Hoppas jag med.

Inaktiv

Grafiskt sett ett vakert spel men spänd på att se om gameplayet levererar. Grindingen i videorna jag sett ser rätt stelt ut. Stoked har även intressant koncept, ska bli kul att se vilken blir bäst

Medlem

senaste snowboardliret jag spelade var boarderzone från Infogames.. måste väl ha varit pre-2000 tror jag.. längesen iaf

Medlem

Fortfarande är Supreme Snowboarding som kom typ 99 det bästa snowboardspelet som gjorts. Det är det enda spelet som har väl fungerande tricksystem. Är så jävla trött på alla skitspel som försöker kompensera ett kefft gamepley med massa kringkrams och kids-attityd. Som om det är vad man vill ha. Nä, jag hoppas till gudarna att teamat bakom Skate gör ett snowboardspel...

Medlem

Hei alle, her er lidt forvirring.

Spelet til Playstation 3, 360xbox, PSP, Nintendo DS och Wii släppt idag den 13 november. Spelet kommer senare till PC och Playstation 2 nemlig den 4. december.


signatur

Axel Zibrandtsen, Community Assistant, Ubisoft Nordic

1
Skriv svar