Anja persson. the queen.

Medlem
Anja persson. the queen.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2713&a=616414

Hon är den första att ta vm guld i alla femm grenar, helt otroligt, vilken människa, alla hyllningar och heder till dig!
Hans majestät har nu fått uppleva, först Stenmark som kung, och nu Anja som Queen.
Helvete vad bra Tärnaby är

Gogo Sweden.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

-"Idag var backen för brant"

-"Idag var snön för vit"

-"Idag var min pjäxa för stor"

-"Idag glömde pappa göra morgonsmörgåsar till mig"

Det är aldrig hennes eget fel när hon inte vinner, och några bra motståndare hör man väldigt sällan om när det skall till att bortförklaras...

...men jag måste säga det, att dessa tre gulden har visat att hon verkligen är en vinnare, och en fantastisk atlet. Helt klart mycket roligare när hon vinner än när hon hittar på löjliga bortförklaringar.

Inaktiv

Gillar inte hennes attityd, usch.

Kul för henne dock.


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Hon har så fet röv så att hon åker snabbare än alla andra pga all tyngd.

Medlem

GO GO GO ANJA!!!!!
så jävla bra att hon tog guld!!!!!!!!!!!


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Bah, hon tar guld...igen. Tar inte hon guld varje tävling hon deltar i?


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem
Skrivet av SkruMp:

Bah, hon tar guld...igen. Tar inte hon guld varje tävling hon deltar i?

jo, utom i dem hon förlorar


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:
Skrivet av SkruMp:

Bah, hon tar guld...igen. Tar inte hon guld varje tävling hon deltar i?

jo, utom i dem hon förlorar

Och det är då hennes gnäll kommer likaså


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

som vanligt, medel svensson tål inte när det går bra för andra...


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

som vanligt, medel svensson tål inte när det går bra för andra...

Kanske var mig du syftade på?

Jodå, jag har inget emot framstående människor, däremot så blir det tröttsamt i längden att höra samma, långsökta bortförklaringar, om och om igen.

Som jag också framförde i min tidigare skrift, så verkar det aldrig vara hennes eget fel när det går dåligt, utan det skylls hela tiden på andra faktorer.

Dock så är det helt klart mycket roligare när hon vinner, och slipper dela ut långsökta bortförklaringar.

Medlem

sen kan det ju vara svårt att komma på något bra att säga när sportjournalister kommer med dumma frågor som "hur känns det, varför förlorade du". det uppenbara svaret blir ju "de andra var bättre, det känns dåligt" men det kan ju bli lite tröttsamt i längden


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Chief Red Cloud du var den enda som sa nått vettigt/utförligt. resten kan ta åt sig.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

jag tar inte åt mig iaf :evil:


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Sixten Jernberg sa på frågan om hur det kändes "Åk själv din fan, så får du se"

Inaktiv

Grattis Anja! Jag fick ont i magen i varje kurva.

Skrivet av Karmalicious:

Sixten Jernberg sa på frågan om hur det kändes "Åk själv din fan, så får du se"

Bra svar på sportens mest uttjatade fråga.

Medlem
Skrivet av IceMan:

Chief Red Cloud du var den enda som sa nått vettigt/utförligt. resten kan ta åt sig.

kan garantera att alla menade samma sak men orkar inte förklara sig på ett forum så att sånna som dig kan acceptera dom.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

sen kan det ju vara svårt att komma på något bra att säga när sportjournalister kommer med dumma frågor som "hur känns det, varför förlorade du". det uppenbara svaret blir ju "de andra var bättre, det känns dåligt" men det kan ju bli lite tröttsamt i längden

Jag föredrar logik, och empirism framför påhittade sagor, men uppenbarligen finns det folk som tycker annorlunda^.

Inaktiv

Jag är så jävla trött på allt snack om anja pärson.
själv är jag mer imponerad av Järbyn.

Dock är jag väldigt glad för bådas skull.
Men mera creds till järbyn.

Medlem

Sälen ftw


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Tror inte hon absolut menar sina bortförklaringar, hon vill bara ge pressen nån skit så de slutar fråga. Annars gör man som stenmark och säger "de' bara o åk".

Medlem
Skrivet av jingai:

Hon har så fet röv så att hon åker snabbare än alla andra pga all tyngd.

Jag tar Anja framför en skinny-ass-bitch vilken dag som helst i veckan...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Chief Red Cloud:
Skrivet av Hwergelmer:

sen kan det ju vara svårt att komma på något bra att säga när sportjournalister kommer med dumma frågor som "hur känns det, varför förlorade du". det uppenbara svaret blir ju "de andra var bättre, det känns dåligt" men det kan ju bli lite tröttsamt i längden

Jag föredrar logik, och empirism framför påhittade sagor, men uppenbarligen finns det folk som tycker annorlunda^.

vet inte hur du menar, är det min teori som är icke-empiriskt framtagen eller är det anja som hittar på sagor?

här kommer svaret på båda alternativen: om det är det senare håller jag med, filosoferade bara ihop en anledning till varför hon står och förklarar varför hon inte vann när det enkla svaret ändå alltid är att någon annan åkte bättre


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Hejja Anja ! \o\ /o/ \o/

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

Sixten Jernberg sa på frågan om hur det kändes "Åk själv din fan, så får du se"

haha så jävla bra
hatar deras dumma frågor.
som efter man vinner OS med 10minuter
"hur känns det?" idioter.

hehe eller Ingar Stemark.
"folk snackar om tur, det är konstigt ju mera jag tränar, desto mera tur verkar jag få"


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

hehe eller Ingar Stemark.
"folk snackar om tur, det är konstigt ju mera jag tränar, desto mera tur verkar jag få"

hehe, undrar om han snodde det från thomas jefferson eller om det bara är en händelse:

"I'm a great believer in luck, and I find the harder I work the more I have of it."


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:
Skrivet av Chief Red Cloud:
Skrivet av Hwergelmer:

sen kan det ju vara svårt att komma på något bra att säga när sportjournalister kommer med dumma frågor som "hur känns det, varför förlorade du". det uppenbara svaret blir ju "de andra var bättre, det känns dåligt" men det kan ju bli lite tröttsamt i längden

Jag föredrar logik, och empirism framför påhittade sagor, men uppenbarligen finns det folk som tycker annorlunda^.

vet inte hur du menar, är det min teori som är icke-empiriskt framtagen eller är det anja som hittar på sagor?

här kommer svaret på båda alternativen: om det är det senare håller jag med, filosoferade bara ihop en anledning till varför hon står och förklarar varför hon inte vann när det enkla svaret ändå alltid är att någon annan åkte bättre

Japp, hon bortser från förnuft och vett, det är det som är min poäng. Alternativ numro 2.

Medlem

Cheif, du har aldrig tänkt på att hon kanske hade åkt ur i branten??


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av IceMan:
Skrivet av Karmalicious:

Sixten Jernberg sa på frågan om hur det kändes "Åk själv din fan, så får du se"

haha så jävla bra
hatar deras dumma frågor.
som efter man vinner OS med 10minuter
"hur känns det?" idioter.

hehe eller Ingar Stemark.
"folk snackar om tur, det är konstigt ju mera jag tränar, desto mera tur verkar jag få"

Haha. Så jävla iskallt.
Men Anja kan fortfarnade slänga sig i väggen när man ställer henne brevid Stenmark. Även hon vinner fler medaljer så kommer det _aldrig_ finnas någon som Stenmark.


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Jag tar Anja framför en skinny-ass-bitch vilken dag som helst i veckan...

Ok, smacka henne på rumpan och glömt för allt i världen inte att hänga med vågen in. 8)


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

nej nu är det bandy som gäller igen..


signatur

My way is better than yours :D

1
Skriv svar