Utvecklarna visar The Sims 3

Robot
Inaktiv
Utvecklarna visar The Sims 3

Ser verkligen fram emot att få spela det.

Kul om man tycker att the sims är kul.
Tråkigt om man tycker the sims är tråkigt.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem
Skrivet av albertalbertsson:

Kul om man tycker att the sims är kul.
Tråkigt om man tycker the sims är tråkigt.

Hahaha word on that.

Inaktiv
Skrivet av albertalbertsson:

Kul om man tycker att the sims är kul.
Tråkigt om man tycker the sims är tråkigt.

Exakt. Kan man simplifiera det mer eller? xD

Medlem

Ser ju nästan exakt ut som the sims 2.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem
Skrivet av albertalbertsson:

Kul om man tycker att the sims är kul.
Tråkigt om man tycker the sims är tråkigt.

No shit Sherlock?

Nä men jag har inte varit ett direkt stort fan av The Sims, de roligaste är väl att bygga husen och döda simarna, men de här kan kanske även bli skoj rent spelmässigt.

Medlem

Hoppas dom har multiplayer, då blir det ju faktiskt lite intressant

Medlem

Längtar tills det kommer ut!


signatur

Rädda skogen ät en bäver

Medlem

Blir till att skaffa detta!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Tycker det verkar bli rätt häftigt,, Att klättra i karriärstegen verkar roligt

Fast är samtidigt rätt irriterad på att dom utlämnar saker som pets bara för att säkert sen lägga in det i en dyr expansion. Allt som ingick i 2an borde rimligtvis ingå eller kunna DL,a gratis.

Medlem

lita på 15 expansions pack till detta spel

Inaktiv
Skrivet av bleak:

Tycker det verkar bli rätt häftigt,, Att klättra i karriärstegen verkar roligt

Fast är samtidigt rätt irriterad på att dom utlämnar saker som pets bara för att säkert sen lägga in det i en dyr expansion. Allt som ingick i 2an borde rimligtvis ingå eller kunna DL,a gratis.

Man kan köpa originalspelet o sen ladda ner expansionerna.

"The Sims" finns ju som en komplett samling med originalspel+expansioner ganska så billigt nu.

Så kommer det även bli för "The Sims 2"... och slutligen "The Sims 3". Hm... eventuellt så kommer nog en "The Sims: The Ultimate Collection".

Medlem

^^ Tänk på hur många dvd-skivor det kommer bli!!! XO

Inaktiv
Skrivet av Kresko:

^^ Tänk på hur många dvd-skivor det kommer bli!!! XO

Kanske är Blu-ray standard när det är dags för en "komplett" The Sims-samling? Eller kanske har ett nytt format tagit över då?

Command & Conquer: The First Decade gavs ut på EN DL-DVD medan de flesta spelen original var utgivna på CD.

Medlem

Verkar inte vara så mycket dom uppdaterat.. Tycker verkar precis som tvåan men med lite extra content.

Hade hoppats på lite snyggare grafik och sköna animationer.

Medlem

Det stora med Sims 3 är att det inte ska finnas laddningstider när du åker till stan och så.


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Inaktiv
Skrivet av Kartraith:

Det stora med Sims 3 är att det inte ska finnas laddningstider när du åker till stan och så.

Älska PRELOAD :heart:

Medlem

Mjölka mjölka...

Medlem

Förbättra grafiken, tack.

Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:

Kanske är Blu-ray standard när det är dags för en "komplett" The Sims-samling? Eller kanske har ett nytt format tagit över då?

Blu-ray har sagts av många att det är rätt värdelös samnt så säljer det väldigt dåligt. Inte många som bryr sig om högre kvalite som knappt går att se med ögat.

Medlem
Skrivet av Loading:
Skrivet av ReZnoR2K6:

Kanske är Blu-ray standard när det är dags för en "komplett" The Sims-samling? Eller kanske har ett nytt format tagit över då?

Blu-ray har sagts av många att det är rätt värdelös samnt så säljer det väldigt dåligt. Inte många som bryr sig om högre kvalite som knappt går att se med ögat.

Skämta med mig
Ser du på fullaste allvar inte skillnad på SDTV och full HDTV?

Liksom ReZnoR2K6 insinuerar så handlar dessutom Bluray inte enbart om högre upplösning, utan även mer innehåll på diskarna.

Klart försäljningen går trögt till en början när spelarna är dyra. Men nu när Bluray snart är nere i samma pris som DVD-spelare finns ingen egentlig anledning att bara köra DVD och CD längre.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv
Skrivet av HYBRiS:
Skrivet av Loading:
Skrivet av ReZnoR2K6:

Kanske är Blu-ray standard när det är dags för en "komplett" The Sims-samling? Eller kanske har ett nytt format tagit över då?

Blu-ray har sagts av många att det är rätt värdelös samnt så säljer det väldigt dåligt. Inte många som bryr sig om högre kvalite som knappt går att se med ögat.

Skämta med mig
Ser du på fullaste allvar inte skillnad på SDTV och full HDTV?

Liksom ReZnoR2K6 insinuerar så handlar dessutom Bluray inte enbart om högre upplösning, utan även mer innehåll på diskarna.

Klart försäljningen går trögt till en början när spelarna är dyra. Men nu när Bluray snart är nere i samma pris som DVD-spelare finns ingen egentlig anledning att bara köra DVD och CD längre.

Skillnaden mellan DVD och BD... ÄR verkligen INTE så EXTREM som folk inbillar sig ;P ... och NEJ jag har utmärkt syn. Och det var en 42"FULL-HDtv som jag tittade på. Och en 1080p-film. Överreklamerat kallar jag det.

Men för lagring så tycker jag att BD är bra. EN BD motsvarar ju 5st DVD. Och EN BD är inte dyrare än 5st DVD... beroende på märke visserligen.

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Skämta med mig

Han är bara ignorant. Antagligen en ignorant snålhjåp dessutom.

Ser verkligen fram emot bättre priser på skivor och bluray-brännare..

Edit: ok, han har ruggigt kass syn dessutom eller så borde han ha jämfört på en DLP-projje (som jag tycker har överlägsen bild mot LCD )


signatur
Inaktiv

Ser faktiskt bättre ut än jag förväntade mig

Inaktiv

@ReZnoR2K6 Du måste nog kolla upp din syn. Även om du tycker att den är utmärkt så kan inte det stämma. Ser du inte skillnad på 1080p och en DVD film så har du inte utmärkt syn. Eller så var det en otroligt kass tv.

Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:
Skrivet av HYBRiS:
Skrivet av Loading:
Skrivet av ReZnoR2K6:

Kanske är Blu-ray standard när det är dags för en "komplett" The Sims-samling? Eller kanske har ett nytt format tagit över då?

Blu-ray har sagts av många att det är rätt värdelös samnt så säljer det väldigt dåligt. Inte många som bryr sig om högre kvalite som knappt går att se med ögat.

Skämta med mig
Ser du på fullaste allvar inte skillnad på SDTV och full HDTV?

Liksom ReZnoR2K6 insinuerar så handlar dessutom Bluray inte enbart om högre upplösning, utan även mer innehåll på diskarna.

Klart försäljningen går trögt till en början när spelarna är dyra. Men nu när Bluray snart är nere i samma pris som DVD-spelare finns ingen egentlig anledning att bara köra DVD och CD längre.

Skillnaden mellan DVD och BD... ÄR verkligen INTE så EXTREM som folk inbillar sig ;P ... och NEJ jag har utmärkt syn. Och det var en 42"FULL-HDtv som jag tittade på. Och en 1080p-film. Överreklamerat kallar jag det.

Men för lagring så tycker jag att BD är bra. EN BD motsvarar ju 5st DVD. Och EN BD är inte dyrare än 5st DVD... beroende på märke visserligen.

Finns väl folk som inte bryr sig, antar du är en av dom, för mig är skillnaden dag och natt, särskilt på en stor skärm.

Men sen kanske det är lite skitsamma på vanliga filmer där skarpheten faller bort lite med olika skärpor, testa en 3d animerad film eller liknande, Wall-E är rätt hyffsad.

Angående sims ser det lika tråkigt ut som det alltid gjort.

Medlem

Precis som Rurounin säger, så avgör ju källmaterialet en hel del.

Är filmen inte ursprungligen filmad i 1080p som minst, så gör det ju detsamma om man förstorat upp filmen i 1080p efteråt eller ej.
Visst, det kan bli renare bild än SDTV på DVD, men aldrig högre upplösning än ursprungsmaterialet.

Om du menar allvar med att du inte ser skillnad på SDTV (720×576 pixlar) och den FEM gånger högre upplösning som HDTV erbjuder så borde du verkligen kontrollera dina ögon eller din TV.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv
Skrivet av HYBRiS:

Precis som Rurounin säger, så avgör ju källmaterialet en hel del.

Är filmen inte ursprungligen filmad i 1080p som minst, så gör det ju detsamma om man förstorat upp filmen i 1080p efteråt eller ej.
Visst, det kan bli renare bild än SDTV på DVD, men aldrig högre upplösning än ursprungsmaterialet.

Om du menar allvar med att du inte ser skillnad på SDTV (720×576 pixlar) och den FEM gånger högre upplösning som HDTV erbjuder så borde du verkligen kontrollera dina ögon eller din TV.

Var hos optikern för inte så länge sen faktiskt... var där för en rutinkontroll i samband med hälsoundersökning. Mitt arbete kräver det. Och det var inget att anmärka på, så min syn är det alltså inget fel på.

Förresten sa jag att jag INTE ser någon skillnad? Nej just det. Jag tycker bara inte att skillnaden är så EXTREM som många får det att låta som. En del målar upp det som om det vore "en upplevelse ej av denna värld"...

Medlem
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av albertalbertsson:

Kul om man tycker att the sims är kul.
Tråkigt om man tycker the sims är tråkigt.

Hahaha word on that.

Är det inte så med ALLA SPEL?

12
Skriv svar