Medlem
Hoppsan...

Hej hopp, när jag loggade in på fz så såg jag att jag hade fått ett nytt PM, trevligt tänkte jag och klickade mig vidare. Hm... meddelande från cato, undrar vad han vill:

Skrivet av cato via PM:

Vad kallar du då den du ser i spegeln? Jordens största idiot?
Du kan ju för i helvete inte ens stava som en människa? Det där var bara ett av tusen exempel så du inte tror något annat. "Harry potter exposed!" <- Det där kan jag tänka mig att en 9-åring skulle skrivit. Ditt jävla tjat om 'tipstack' eller 'tips tack' så som du stavar det var ju tamefan värre gnäll på än min brorson på 3 år vill ha någon ny leksak. Avslutningsvis så kan du dra åt helvete, med råge.

Jaha, vad ska man säga, inte var det direkt trevligt sagt, vad tycker ni andra?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Han måste ju haft en poäng med det hela om du blivit tids bannad 2 gånger i rad, samt dra upp en privat disskution i ett allmänt forum känns lite barnsligt som dom där ungarna på skolgården som gruppera sig för att frysa ut nån som varit dum.

Bättre att anmäla som det står i reglerna om det är nått om person angrepp i ett pm.

Medlem

Cato har rätt..

Medlem

Man skall inte lägga ut PM i forumet, det är dålig stil. Man behöver inte vara arg som cato tydligen var när han skrev men det är ju inte helt grundlöst.

Vi kanske skulle ha ett forum som är lite som bollhavet på ikea där de allra minsta kan hoppa sig trötta medans de vuxna "handlar"?

Handlar är kod för "kopplar av från de allra minsta".

EDIT: cato hette han ja, inte cammo.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Bravo:

Han måste ju haft en poäng med det hela om du blivit tids bannad 2 gånger i rad, samt dra upp en privat disskution i ett allmänt forum känns lite barnsligt som dom där ungarna på skolgården som gruppera sig för att frysa ut nån som varit dum.

Bättre att anmäla som det står i reglerna om det är nått om person angrepp i ett pm.

Sant.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Helt onödigt av cato. Sen att PM'et postas här tycker jga är helt Ok. Kan vara bra för catos vänner/nätkompisar att få veta hur han egentligen är som person.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Helt onödigt av cato. Sen att PM'et postas här tycker jga är helt Ok. Kan vara bra för catos vänner/nätkompisar att få veta hur han egentligen är som person.

Jag skämtar mycket och är ofta ironisk så jag har fått en del skrattretande PM från folk som missförstår helt uppenbara skämt... Jag minns "hotbrevet" jag fick av en känd profil här när jag försökte sälja en konfig-fil till unreal tournament dyrt.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Det luktar lax.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Castor: Nej, alla är inte trevliga på FZ. Det kan jag också intyga.

Måste ha missat den roliga UT tråden.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Castor: Nej, alla är inte trevliga på FZ. Det kan jag också intyga.

...

Men nästan alla!

Medlem

All Hail Cato!


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

Vad lär du dig av detta Laxen? Aldrig försöka söka sympati hos FZ medlemmar.


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

1
Skriv svar