Mirror's Edge har gått guld

Robot
Medlem
Mirror's Edge har gått guld

Får hoppas att det kommer till PC nån gång snart, grymt sugen på detta spelet.

För övrigt, någon som vet ifall man kan förhandsboka PC versionen någonstans? Fast klart, man kanske ska vänta till senare och hoppas att det dyker upp på steam. Steam = :heart:

Inaktiv

Äntligen! Undrar dock hur försäljningen kommer påverkas av wotlk

Medlem

vad heter låten som går i bakgrunden?

Medlem
Skrivet av makedonii:

vad heter låten som går i bakgrunden?

Still alive av Lisa Miskovsky, vet inte vilken remix dock.

Medlem

Provade demon och den verkade lovande men tyvärr klarade jag aldrig att balansera över rören mellan husen (försökte någon timma) så det blir inget köp pga av min egen inkompetens.


signatur

Det var detta...

Medlem

den dan de kommer ett spel som kommer göra att wow inte säljer får vi nog vänta väldigt länge. ser dock fram emot detta spel, wotlk o cod5 waw dock är min xbox paj så får väll köpa en sån oxå -.-

Medlem

Alltså.. Jag har cirka 5 spel som jag inte har klarat ut än, som jag nöter varje dag i flera timmar, men ändå så släpps spel som detta och min ekonomi är nästan obefintlig.. Varför måste det kosta 600kr och inte 399 som GoW2
Jag blir så sugen.. det är nästan värt att vara pank i 2 veckor för detta.. eller?

Just nu önskar jag iallafall att jag vann cirka 5000kr så att jag kan köpa alla spel som jag vill ha.. Men om jag gissar rätt så kommer det väl ett till spel man vill ha när man väl har sin samling

Gen
Medlem

Grattis konsolfolket. Men som någon annan poängterade så är det skönt att PC versionen kommer senare så att man inte störs av WotLK

Medlem

Fredag nästa vecka? Den 13 nov är releasedag, och det är på torsdag nästa vecka.

Medlem

Jag tror det släpps den 14:e i Europa (fredag), och 13:e i typ Australien.... 11:e i Nordamerika.

Inaktiv

Vad är det för musik i trailern, helskön.

Medlem
Skrivet av Perequin:

Jag tror det släpps den 14:e i Europa (fredag), och 13:e i typ Australien.... 11:e i Nordamerika.

Då borde det faktiskt stå det på EAs hemsida.
För det står den 13:e nov på de webbutiker jag varit in på.

Bla Webhallen, Discshop och Elgiganten.

Medlem

Lisa Miskovsky - Still Alive (Armand Van Helden Remix)
Ruggigt bra låt.

Medlem
Skrivet av angryBinky:
Skrivet av Perequin:

Jag tror det släpps den 14:e i Europa (fredag), och 13:e i typ Australien.... 11:e i Nordamerika.

Då borde det faktiskt stå det på EAs hemsida.
För det står den 13:e nov på de webbutiker jag varit in på.

Bla Webhallen, Discshop och Elgiganten.

Ja det har du rätt i. Har läst på Kotaku och lite andra siter att det är 14e i Europa och 11e i NA.

Medlem

Orginellt Kvalité spel, bra jobbat dice


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Frisky:

Alltså.. Jag har cirka 5 spel som jag inte har klarat ut än, som jag nöter varje dag i flera timmar, men ändå så släpps spel som detta och min ekonomi är nästan obefintlig......

Jaja, men det är ett år tills nästa gång det släpps sådana här spel, om du nöter ut alla nu, vad ska du spela nästa år? Inte direkt några storlir som brukar komma som inte är riktade mot julhandeln..


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Bra spel månad Gow 2 och LBP idag och ME och Wotlk nästa vecka.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Helt.. Helt.. Helt underbart


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

Såg lite småskoj ut tills jag upptäckte att man kunde kicka o skjuta.

Pansarknekt

Ser riktigt läckert ut. Men för en gångs skull undrar jag varför man inte kan köra i 3e person så man ser fötterna?!
Bortsett från det så verkar det en höjdare, sonic för 2000 talet liksom


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Riktigt bra musik i denna video. Har sett den över tio gånger bara för att låten är så bra!

I och för sig är still alive överhuvudtaget väldigt bra.

Kan knappt vänta till release.

Medlem

Skön låt indeed....men hette inte låten från Portal också Still Alive ?

Verkar jäkligt najs de här spelet. Synd bara att jag sålt min box, så jag får vänta tills PC-släppet.

Medlem

Jo, den hette också "Still alive" Eldorf

Medlem

AAAHHHH Så mycket bra spel denna vinter och här står man inför ännu ett garanterat köp

Medlem

ååååå jag vill ju ha pc varianten till jul

1
Skriv svar