future of war, XM29 and XM307

Inaktiv
future of war, XM29 and XM307

signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Vare sig man gillar vapen eller inte så måste man medge att det är ganska imponerande vad dom där kan göra för nåt.

Positivt är det väl också att mer fordon ska gå över till "smarta" bomber.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

spelar ingen roll hur smarta vapnen är så länge det är människor som använder dem kommer det endå gå åt helvete :/


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

spelar ingen roll hur smarta vapnen är så länge det är människor som använder dem kommer det endå gå åt helvete :/

Amen.


signatur

<3

Medlem

Själv kan jag inte påstå att jag blir särskilt imponerad. Det där har jag kunnat göra sedan GRAW som släpptes för nästan ett år sedan...

Inaktiv

omg soldater spelar datorspel... dom kommer ju döda varandra i sömnen? =O

Inaktiv

imponerande, mjorå.. synd ba att smart bombs osv är hjärndöda


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

hmm, dags för Bofors att börja skapa plasma-baserade vapen då antar jag ^^


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Tänk om dom kunde lägga ner lika mycket resurser och kraft på något vettigt.....då skulle nog världen se bättre ut.

Medlem
Skrivet av DeamoniC:

Tänk om dom kunde lägga ner lika mycket resurser och kraft på något vettigt.....då skulle nog världen se bättre ut.

Sant.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av DeamoniC:

Tänk om dom kunde lägga ner lika mycket resurser och kraft på något vettigt.....då skulle nog världen se bättre ut.

mmm, tänk om alla bara kunde vara snälla...

Medlem

"Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förrut, jag drömde det var fred på jord och alla krig var slut"


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Krut och kulor i all ära, men nog fan är det dags för lite laservapen.

Pew pew!

Inaktiv
Skrivet av Karmalicious:
Skrivet av DeamoniC:

Tänk om dom kunde lägga ner lika mycket resurser och kraft på något vettigt.....då skulle nog världen se bättre ut.

mmm, tänk om alla bara kunde vara snälla...

Nej, tänk om den där familjen i Afrika kunde få HIV medicinen som USA drog in pga. att dom inte ville sänka priset.

Medlem

Är det bara jag eller låter inte rösten i sista filmen som en uphottad amiga-röstsynthesizer?

Inaktiv

Bush är på krigstigen igen?

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=615093

"Enligt president George W Bushs förslag ska antalet armésoldater öka med 65.000 man de närmaste fem åren till 547.000 man.
Antalet marinkårssoldater ska samtidigt öka med 27 000 man till 202 000 man."


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av DeamoniC:

Nej, tänk om den där familjen i Afrika kunde få HIV medicinen som USA drog in pga. att dom inte ville sänka priset.

är det inte mer korrekt att säga att läkemedelsföretagen gjort det?
sen stämmer dom åt höger och vänster för att de afrikanska länderna använder billig "piratmedicin" istället


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av DeamoniC:
Skrivet av Karmalicious:
Skrivet av DeamoniC:

Tänk om dom kunde lägga ner lika mycket resurser och kraft på något vettigt.....då skulle nog världen se bättre ut.

mmm, tänk om alla bara kunde vara snälla...

Nej, tänk om den där familjen i Afrika kunde få HIV medicinen som USA drog in pga. att dom inte ville sänka priset.

Tänk om företag bara kunde drivas av ren välgörenhet...

F ö skapas det massvis med generic AIDS medicin (som företagen inte tjänar massvis med pengar på) som i sin tur missbruk och säljs till västvärlden. Så tänk om västvärldens konsumeter kunde stå för att de har mer pengar än U-länderna. Tänk om alla bara kunde komma överens om att investera miljarder i en medicin som man sedan antagligen inte kommer tjäna några pengar på, och ändå p g a det goda skälet inte satsade på något som de kunde få avkastning av.

Nej, tänk om folk inte var så naiva. Nej, tänk om folk inte enbart följde med PK-strömmen. Nej, tänk om U-ländernas sketna regeringar inte var helt korrumperade så det gick att genomföra någt vettigt någon gång.

Vidare: varför tänker inte folk längre än nästippen? Det är så enkelt att klaga på läkemedelsföretagen, för det är ett så öppet mål. Är någon sjuk så ska de få medicin. Så enkelt är det. Men resten av företagsvärlden då?
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=678&a=615119
Varför kan de inte se till att utrusta Afrika med en jävla massa fordon?
Eller IKEA som gör en liknande vinst. Varför Inreder de inte hyddor gratis. O s v. Var inte så satans enkelspåriga.

Medlem

Tänk om USA satsat dom kanske 3 biljoner dollar som Irak-krigen kostat på att utveckla en alternativ energikälla, då hade vi alla kunnat åka runt på våra egna svävarskateboardar nu

Medlem

Tänk om USA hade satsat 3 biljoner dollar på mig, då skulle jag vara jävligt rik.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

eller på icemans utbildning, då skulle han haft en likvärdig våran :]


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

eller på icemans utbildning, då skulle han haft en likvärdig våran :]

BUUUUUUURN! ! !

Medlem
Skrivet av Greger:

eller på icemans utbildning, då skulle han haft en likvärdig våran :]

Scire tuum nihil est nisi te scire hoc sciat alter?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Tantum eruditi sunt liberi.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

EGO did non vilis ut ledo vos , EGO sententia is eram a iocus ut vos erant penuriosus erudio


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Lawl bryr mig inte mycket om omvärlden :P,

Medlem

Det ska du göra, se på USA eller Nordkorea för den delen.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Zzz De får ändå spö av små araber med hemmagjorda bomber / gamla ryska gevär...


signatur

yolo

Medlem

Verkar som deras nyhetsreportrar är minst lika bra på att skryta om deras "överlägsenhet" som deras politiker. Deras snack precis i slutet gav mig kväljningar, vore de så jävla överlägsna så hade de vunnit Irak-kriget vid det här laget.

12
Skriv svar