Tävla om Mirror's Edge

Robot
Inaktiv
Tävla om Mirror's Edge

Haha! En till?!?! :DD lycka till alla

Medlem

Ingen skriv fråga?
Vilket är bra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Skitbra tävling!

Som alla vet så har ju dice gjort Frostbite motorn, kan inte ha undgått någon

Medlem

komigen skvallra inte :>

Medlem

Synd att frågor går endast att svara om man har spelat demo...

Medlem
Skrivet av Rolle:

Synd att frågor går endast att svara om man har spelat demo...

Jag nailade alla frågor och jag har inte spelat demot.

Medlem

Fråga fyra har ju inte det rätta alternativet..?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Fråga fyra har ju inte det rätta alternativet..?

heh kanske va mer som en kuggfråga tyckte inte heller alternativen va rätt men nåja! hoppas på vinst

Medlem

Riktigt bra tävling, nu kanske man för första gången har någon chans då det inte fanns någon utslagsfråga

Medlem
Skrivet av WaltX:

Fråga fyra har ju inte det rätta alternativet..?

AAAAAAAH HÖLL PÅ ATT SPOILA TÄVLINGEN

Medlem

Det finns inga röda reklam skyltar i Mirrors edge. Orange, blå och gul är allt som finns. Spelat igenom det 3 gånger nu för att se om jag missat någon men icket, inga röda skyltar finns.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem
Medlem

Då mår din tv inge bra. Guiden har en röd tröja, dina vägvisare är röda, reklamskyltar och vissa detaljer i spelvärlden är orange.

Edit: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/845/845572/mirrors-... är den skylten röd för dig?


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem
Skrivet av zdib:

Det finns inga röda reklam skyltar i Mirrors edge. Orange, blå och gul är allt som finns. Spelat igenom det 3 gånger nu för att se om jag missat någon men icket, inga röda skyltar finns.

Precis, det är det jag menade. Tävlar inte förrän det rätta alternativet finns.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Redaktör

Sätt likhetstecken mellan rött och orange. Beror på tv-inställningar (och färgblindhet).


signatur
Medlem

Finns säkert nån fråga jag hade fel på, kul med sånna här tävlingar även fast man aldrig vinner


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av BonD:

Riktigt bra tävling, nu kanske man för första gången har någon chans då det inte fanns någon utslagsfråga

Jag håller med till fullo.

Skrivet av lasershock:
Skrivet av BonD:

Riktigt bra tävling, nu kanske man för första gången har någon chans då det inte fanns någon utslagsfråga

Jag håller med till fullo.

Tävlingsmomentet är ju ändå bara där för att undgå krångel med lotterilagen.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Sätt likhetstecken mellan rött och orange. Beror på tv-inställningar (och färgblindhet).

:/ då kanske jag svarade fel för det svajade mellan orange och rött.


signatur

Wai

Inaktiv

Bra frågor !, det blir svårt för personer som bara vill vinna dem för att kunna sälja dem vidare.


signatur

Infiltrate the walls that are caving in
It ain't a bad thing,This ain't reality

Medlem

Inte PC Versionen Ingen idé att tävla då.


signatur

- PiDuT

Inaktiv

Yes, nu får man möjlighet att spela igenom demot en gång till:)

Medlem

Ingen PC-version?
Kasst.

Medlem

Oväntad tävling, sett fram emot spelet som fan, blir det inte vinst så blir det köp till PC.. Svårt att säga vilket man kommer föredrar i det här spelet faktiskt, så tävlingen får avgöra!
Vid närmare eftertanke kan jag nog beställa PC-versionen direkt.

Medlem

Det är väl uppenbart att inte pcversionen finns med som pris då den inte släpps samtidigt som konsolversionen..

Medlem

Trevlig liten tävling - GL HF 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Tompa: Bara för att bråka.
Vart blev utslagsfrågan av? Jag trodde ni hade den endast pga ni var tvungna. Är det inte ett krav längre kanske?

Medlem
Skrivet av Håkan:

Vart blev utslagsfrågan av? Jag trodde ni hade den endast pga ni var tvungna. Är det inte ett krav längre kanske?

Jag tror aldrig det varit ett krav. Om man tittar på vissa tävlingar (främst de som tjänar på att många skickar in svar, t.ex. vid mailregistrering eller betal-sms) så verkar lotteriinspektionen vara ok med att frågorna ser ut så här:

Vilken är den första bokstaven i "Korv"?
1) E
X) O
2) K

12
Skriv svar