Harry potter exposed!!!!1!...

Medlem
Harry potter exposed!!!!1!...

Let me know what you think


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Ehm, Höger = Harry P Vänster = Pajas.
Harry Potter har inte hår på bröstet.. Harry potter är en söt lite nörd som trollar.


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

Det är vad man ska TRO


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Nu har jag inte sett någon av Potter-filmerna men Radcliffe verkar vara en lustig prick med en hel del självdistans, att döma av avsnittet där han skämtar om sig själv i tredje Extras-avsnittet från säsong två. Rekommenderas!

Medlem

Äh, Radcliffe är söt, and don't you make fun of him, för jag är troligen FZ´s största Harry Potter-fan :D.

Btw, release av den sjunde Harry Potter-boken(The deatly hallows) den 21 juli!

Medlem
Skrivet av Famest:

Äh, Radcliffe är söt, and don't you make fun of him, för jag är troligen FZ´s största Harry Potter-fan :D.

Btw, release av den sjunde Harry Potter-boken(The deatly hallows) den 21 juli!

Kan knappt vänta

Och Laxen, ja tänk att folk blir större och ändrar utseende när man blir äldre....vad var det du ville veta igentligen?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av asker:

Nu har jag inte sett någon av Potter-filmerna men Radcliffe verkar vara en lustig prick med en hel del självdistans, att döma av avsnittet där han skämtar om sig själv i tredje Extras-avsnittet från säsong två. Rekommenderas!

Såg ett klipp på youtube en gång där han intervjuades av Jonathan Ross, verkar vara en ganska schyst kille.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Något begränsad som skådis dock, han som spelar Ron är den ende av de tre som har någon större talang. iofs så är ju inte Harry så svår att spela; se längtande ut, se arg ut, repeat.....
Ser fram emot den sista boken, den sjätte var riktigt bra.

Medlem

OMFG vid du hur lik den bilden är min storebror? nästan exakt på pricken med ansiktet och posén...


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

haha, kul att ni gillade den... Gjorde om den lite och resultatet blev mäktigt...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Trodde det var du som skulle impa med en bild på dig själv igen laxen haha

Medlem

impa? neej för sjutton, jag är en ljusskygg varelse ingen pimp

Btw, gillar ni min nya potterängel?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Fint med tåren vid Potters öga. Gör han lite mer emo.

Medlem

Är den här bilden gay? två idioter säger det på stalker forumet, fan vad pissed off jag blir. Det är den väl inte?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Nej nej, så hetero det kan bli


signatur

Videomupp

Medlem

Inte det minsta gay....


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Gay? Hoppas jag inte eftersom det är min nuvarande skrivbordsbild.

Medlem

kul att ni gillade den. Här kommer en helt ny bild jag gjort nu när jag är så inne på stalker och deras beta som jag hoppas kunna spela snart.
Den svåra jakten på en beta nyckel

Enjoy...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Skitfina bilder. Inte det minsta gay.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Testade också photoshopa han en snabbis.

Bild

Medlem
Skrivet av Bravo:

Testade också photoshopa han en snabbis.

Bild

Haha, den var inte gay heller. Jättefina bilder.:)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Bravo Bravo den var nice...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Photoshop FTW.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av Bravo:

Testade också photoshopa han en snabbis.

Bild

Medlem
Medlem
Skrivet av teX:

pic

OMG, LOL


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Okej fellas, nu släpper jag Potterangel v2...

Några få ändringar, och så slipade jag lite här och där


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Den sista är ju grymm! Potterangel? lol.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Fan i helvete va snygg han var!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

1
Skriv svar