Far Cry 2 premiärpatchat

Skrivet av ChuppyBear:
Skrivet av dofilusåkaffe:

De kan aldrig göra tillräckligt med patchar för att göra detta ens spelbart.:down: men gott mos att de försöker lol.

Jag lämnade in mitt förbokade exemplar efter ett dygn och köpte doftljus och wunderbaums för pengarna istället.

Damn, du fick pengar över hoppas jag? Annars var det allt dyra granar och ljus det...

Doftljus är dyra men badrummet förtjänade de pengarna mer än Ubisoft i detta fallet.


signatur
Inaktiv
Skrivet av ChuppyBear:
Skrivet av ReZnoR2K6:

O jag skulle vilja se den dagen då ett spel lanseras med förmågan att behaga alla. xD Tills dess så kommer vi att få leva med detta eviga gnäll...

Som du säger, finns inga sådana spel, men tycker att det har varit lite mycket kritik från spelarna för att detta spel skall kunna godkännas...

Jo det är sant... vissa saker kan man faktiskt tycka är simpla slarvfel mer eller mindre. =/

Men vi får väl hoppas att de gör Far Cry 3 till det bättre. Ifall de nu inte lägger ner planerna på det.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Fixar ju ingenting som man vill, vore inte helt fel om dom fixade

1. Lite civilbefolkning, folk som kammar sanden eller va fan som helst, så länge inte deras mål i livet är att döda dig.
2. Rebellerna inte återvänder lika ofta, åtminstone på ett dygns mellanrum.
3. Fler busshållplatser
4. Mer variation på fordon, utseende och fart, kanske hästar.
5. Längre hållbarhet på fordonen, okej att de är i fattiga Afrika men deras bilar håller väl fan mer än runt hörnet? Fast de kanske är därför dom är fattiga pga alla reservdelar?
6. Bränder sprider sig längre än 2m

Det här är några av många saker dom måste fixa. Den enformiga kampanjen går inte att rädda, men dom kan iaf försöka rädda spelet.

Civilbefolkningen har ju flytt för att de råder krig i Afrika, de ser man ju ibörjan.
Mina bränder har att tagit sig bra mycket mera än 2m åt alla håll. Blivit överraskad själv av de ett antal gånger.
Men de andra punkterna där håller jag med, framför allt en längre(mkt längre) respawn på alla NPCs i outposts. Borde ju inte våra några svårigheter att lägga in de i en patch.
Men nu när man har spelat ut spelet så känns de dock skitsamma om dom patchar spelet överhuvudtaget. Om dom inte slänger in en Co-Op mod dvs.

Medlem
Skrivet av 3degs:

Spelet är är legendariskt enligt mitt tycke +som många andra tycker, dock inte www.fz.se. Alla har inte samma tycke men jag älskar spelet som det är. Man får anpassa sig efter hur spelet är uppbyggt. Jag kör med sniper från avstånd och guardposts kör jag runt, iaf dem jag redan upptäckt.

Har redan suttit 41timmar med spelet, dock har man bara tid när frugan och barnen sover. Och jag kör spelet i sessions i 3-4timmar det är lagom.

Tur att inte alla tycker lika för annars hadde man inte haft bra spel. Visst hadde det varit nice med några npc som man kunde prata med och kanske göra andra saker med, datadisk vem vet? Patch lär det inte dyka upp på för jag tror det blir för stor ändring i koden för det.

Jag har spelet på x360. Skall köpa det till pc oxå så man har spelet säkrat i framtiden ifall man sälger sin x360. Har hört att det skall vara ännu snyggare på pc. Hoppas patchen fixar dem problem som rapporteras här.

Precis så förhåller jag mig till FC2! Man kan ha jäkligt kul med detta spel om man använder fantasin lite mer. Spelar det på PC:n och har fortfarande multiplayer kvar att testa

(tvingas som 3degs att spela när frun och barnen somnat så det går långsamt framåt i singleplayer )


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem
Skrivet av ptr:

mm tabbar jag ur så blir spelfönstret "maximerat", men inte fullskärm, så det går inte att gå tillbaka till spelet, utan jag måste starta om för att få fullskärm. Däremot har det aldrig crashat eller liknande.

Du kan trycka Alt+Enter för att göra det fullscreen från att vara maximerat.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Gen
Medlem

Jag hoppades på:

* Fixed the guards respawning. If you kill them, they are dead. Period!

Letar...letar...hepp.......skit >.<

Medlem

Jag blev grymt besviken på gräsbränderna seriöst det kunde vara episkt men nää bränder slocknar efter typ 30 sec eller nåt
så snuskingt dåligt.

nä Farcry två får hälsa på Microvågs ungnen och käna ricktig hetta imo

Medlem
Skrivet av GarfieldPower:
Skrivet av FAMILJEGUFF:

Jag har endast problem med att det börjar hacka till efter ett tag. Väldigt många som har beskrivit samma problem. "Frame skipping". Det är som att spelet hoppar över nån skärm eller två vid jämna och ojämna mellanrum. Detta kan bli så påtagligt att det gör spelet ospelbart. Dock funkar det om man ställer in 30 FPS som max FPS. (gfx_maxfps 30 i consolen)

Detta är en minnes läcka med spelet som jag hade hoppats att de hade fixat då jag också lider av samma sak, dock verkar det bara inträffa om man har 2Gb Ram eller mindre. Hoppas detta blir åtgärdat i nästa patch då spelet blir ospelbart efter en stund.

Skriv in gfx_maxfps 30 i consolen, slå även på Vsync om det inte verkar fungera. Om detta inte fungerar så aa.. =(

Sen verkar det inte vara någon speciell respawntid på vakter, utan mer avstånd. Ifall du åker iväg tillräckligt långt så återuppstår dem. Vad jag kommer ihåg så har jag några gånger tagit död på alla vakter och sen sovit i ett safehouse lite längre bort i några timmar, sen när jag kom ut så var vakterna fortfarande döda.

Sen allas klagomål på eld... Visst skulle det vara kul att kunna ställa in tid/area som elden kunde spridas på själv, men aa... Jag tror inte att dem är så dumma att dem gör så som dem gjort utan anledning.

Inaktiv

Min editor startar fortfarande inte:(

Medlem

jag kan inte spela multiplayer, spelet kräver en cd nyckel som inte finns. hur ska man göra?

Medlem
Skrivet av emme332:

jag kan inte spela multiplayer, spelet kräver en cd nyckel som inte finns. hur ska man göra?

Du har köpt spelet eller?


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

det går inet spela multiplayer fan vad det suger då hata buger

Medlem

det suger bara men kan inet spela multiplayer :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

12
Skriv svar