POSTAL pre trailer

Medlem
POSTAL pre trailer

trailer 1
trailer 2
fan va den här filmen kommer suga

Medlem

håller med. fy fan vad besviken jag blev när jag såg trailern:(


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Kan knappast påstå att jag blev besviken. Det är Uwe Boll till att börja med. Sedan är Det Postal. Det är som att få Pest och Kolera på en och samma gång.

Medlem

Postal äger! Vi får hoppas att det kommer en ytterligare uppföljare.

Angående filmen... man skall nog inte ha allt för höga förväntningar.

Medlem

Ta filmen för vad den är. Jag tyckte att den var rolig.

Medlem

Dom borde ha gjort carnk till den offeciella postal filmen, fan va den filmen röjjde!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Tyckte den såg helt ok ut. Hoppas den blir grym

Medlem

Uweboll som suger snarare.

Medlem

Som karma sa, pest och kolera. Postal sög, Uwe Boll suger ännu mer.

Det ända positiva är väl att han den här gången inte valde ett bra spel att göra en skitfilm om.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Postal är skitcoolt , längtar tills 3:an ! Videovåld ftw

Inaktiv

Men va fan. Sen när blev Postal ett spel med humor in..?
Filmen kan ju inte bli en komedi Eller folk kanske tycker att man ska skämta om att hugga av huvudet med spadar och pissa på dem...


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

Fast, det har väl postal ALLTID varit? Eller satir iaf. Man tar ju inte spelet på allvar i vilket fall som helst.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Men det har väll knappast varit några humor-drag i spelet? ^^

Antingen har ni väldigt läskig humor, eller så ligger felet i mig.


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

Postal har definitivt handlat om humor.

Medlem

Det är ju inte "Haha så roligt" humor, utan "Haha så satans överdrivet". Ironin i allting, såsom då en massa föräldrar mot våld i spel själva använder överdrivet vld.


signatur

Videomupp

Medlem

Spelet är ett paradoxalt resultat av förbudsivrares ständiga behov av att vilja förbjuda allting. Den som inte uppskattar ironin i Postal måste ha en väldigt tråkig tillvaro.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Det är ju inte "Haha så roligt" humor, utan "Haha så satans överdrivet". Ironin i allting, såsom då en massa föräldrar mot våld i spel själva använder överdrivet vld.

Tycker det är väldigt mycket haha så roligt humor i spelet =] . Helt underbart, skrattat många många timmar åt det där ! Skulle bara haft lite mer våld *hih*

Inaktiv
Skrivet av Wilcore:

håller med. fy fan vad besviken jag blev när jag såg trailern:(

Eh va då BESVIKEN? Vafan förväntade ni er? Ni e knäppa som vanligt.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Sant, Uwe Boll har inte gjort några bra filmer men han har faktiskt aldrig försökt sig på komedi-genren tidigare såvitt jag vet.

Dessutom är Postal det roligaste och mest politiskt korrekta spelet någonsin. Man behöver inte döda en enda person genom hela spelets gång enligt RWS... Något jag själv dock aldrig skulle komma på tanken att försöka då jag älskar blod i all dess form (mestadels röd och koagulerad).

Medlem

tycker filmen sen helt bra ut älskar "knasiga" filmer

Medlem

uwe boll i all ära, men folk som bumpar tre månader gamla trådar är faktiskt snäppet värre...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Njae jag vet inte. Jag ska nog ta och leta upp den äldsta tråden och få den till liv On my way..

Medlem

Bah, tror nog att denna film kommer bli Uwe Bolls enda bra film.

Inaktiv

HAHAHHA, den såg ju fan rolig ut i vissa stunder

Medlem
Medlem

wow, om ni vet vad spelet är, vet vem boll är, kollar dessa filmer och säger "Jag är lite besviken..." då har ni inlärningssvårigheter.

Postal är skräp. Uve Boll är skräp. Hur kan filmen bli annat än...you guessed it, skräp?!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Have you seen it?

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

wow, om ni vet vad spelet är, vet vem boll är, kollar dessa filmer och säger "Jag är lite besviken..." då har ni inlärningssvårigheter.

Postal är skräp. Uve Boll är skräp. Hur kan filmen bli annat än...you guessed it, skräp?!

Så sant, så. Spelen är verkligen skräp, så enkel matte ger oss Uve(skräp)+Postal(skräp)=En Postal Film! (Ännu mer skräp!)

Medlem

lol, värkar ju grym!


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

1
Skriv svar