Crysis Wars uppdaterat

Robot
Medlem
Crysis Wars uppdaterat

bra!

Medlem

Bevisar väl bara att det släpptes ut i panik innan alla gejmers vänder sig till Blizzard och joinar the world of warcraft igen.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Bevisar väl bara att det släpptes ut i panik innan alla gejmers vänder sig till Blizzard och joinar the world of warcraft igen.

Japp, för WOW har väl aldrig uppdaterats?:P

Inaktiv

Varför skulle Crysis Wars panik patchas för att spelare inte ska gå och spela WoW istället? Är väl två helt olika sorters spel? Sen går det ju att spela två olika spel samtidigt.

Medlem

Det är Crysis Wars som har uppdaterats, dvs multiplayer delen av Crysis.

Crysis Warhead är _inte_ patchat och har fortfarande inte fått 64bit support.

(Vet att det står så i nyheten, men Wars är en seperat installation och att skriva "Crysis Warhead uppdaterat" kan luras lite ).

Inaktiv
Skrivet av MortAlbin:

Det är Crysis Wars som har uppdaterats, dvs multiplayer delen av Crysis.

Crysis Warhead är _inte_ patchat och har fortfarande inte fått 64bit support.

(Vet att det står så i nyheten, men Wars är en seperat installation och att skriva "Crysis Warhead uppdaterat" kan luras lite ).

Japp som vanligt så är FZ slarviga och väljer en missvisande rubrik.

Redaktör

Slarvigt vet jag inte... Det är rätt långt från logiskt att kalla ett spels multiplayerdel för något annat än titeln. Men jag har uppdaterat nyheten, tack för upplysningarna.


signatur
Medlem

Äh, har funkat bra på min 64-bitars tidigare så

Medlem
Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:

Japp som vanligt så är FZ slarviga och väljer en missvisande rubrik.

När du skriver "som vanligt" så är det brukligt att ta med exempel, annars är det ren bogus.
Säger inte att FZ är felfritt, men ta gärna exempel nästa gång när du häver ur dig något sådant.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

det va inte mycket å hurra för i den här patchen


signatur

ToMZoN

Skrivet av AkirA:
Skrivet av ReZnoR2K6:

Japp som vanligt så är FZ slarviga och väljer en missvisande rubrik.

När du skriver "som vanligt" så är det brukligt att ta med exempel, annars är det ren bogus.
Säger inte att FZ är felfritt, men ta gärna exempel nästa gång när du häver ur dig något sådant.

Håller med, personligen är jag jäkligt trött på folks klagande på min favvo sajt.

Vad fasen bara gnäll på varenda nyhet ju

.......blahablah "de bilderna är ju gamla :gnäll:"....":gnäll: felstavat etc....:gnäll igen:"!!!


signatur
1
Skriv svar