Ny "tecknad" Mirror's Edge-film

Robot
Medlem
Ny "tecknad" Mirror's Edge-film

Vill inte gnälla men . Jag skulle vilja påstå att filmen är i 3d på sina ställen =P

Redaktör

Helt rätt, slarvigt formulerat av mig. Åtgärdat, tack.


signatur
Medlem

Folk verkar ruggigt nöjda med liret..Det enda negativa jag hittat sedan demot släpptes är att hoppknappen sitter fel, haha. Väntar med spänning på PC-versionen som ska liras på 42":arN. Mmm mama

Medlem

hmm, tror detta kan bli ett riktigt gött lir.
Dags o skaffa ps3:an nu känner jag =P


signatur

Rawr

Inaktiv

Riktigt nöjd med demot, men lite jobbig berättar röst tycker jag :/ lär ju höra endel av den i spelet också

Medlem

Riktigt skön film. Alltid roligt med filmer som dessa.

Medlem

Ser väldigt grymt ut måste jag säga, ser fram emot recensionerna på spelet:)

Medlem

Official playstation magazine har den första recensioen ute, 9 av 10, scans finns på gametrailers forum...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv
Skrivet av qayotee:

Folk verkar ruggigt nöjda med liret..Det enda negativa jag hittat sedan demot släpptes är att hoppknappen sitter fel, haha.

kommer dom alltså byta den till lt? hoppas det iaf =D

gief anime film på mirror's edge, gjordes till dead space så varför inte till ME

Medlem

Inväntar också PC-versionen, då jag inte var särskillt imponerad av konsol-versionernas helt obefintliga AA och kontroller. Men spelet ser ut att bli mycket bra! Blir en förhandsbeställning inom kort.

Medlem

Gillar banrona starkt! Ska nog köpa spelet... kanske. Hoppas ni på FZ recenserar som vanligt! Lycka till


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Skulle vill se en FZ.tv recension av Mirror's Edge på XBOX 360.

Medlem

Lite rädd att det kanske kommer bli lite enformigt i längden. Hoppas att det kommer nya moment hela tiden så man inte blir läss på att skutta omkring.
Väntar också på pc-versionen:) Bara de sätter bra kontroller på det så är jag nöjd, kanska kan bli lite svårkontrolerat med tangentbord?

Medlem

Tycker inte kontrollen är dålig på Xbox 360, den är helt underbar.

Medlem

Blev väldigt positivt överraskad av det här liret, trodde det skulle vara mycket stelare. Kontrollen funkar helt ok också även om det skulle vara roligare på PC gissar jag. (Lite trickjump@Q3 vibbar fick man allt..)

1
Skriv svar