Film: Halo Wars-genomgång

Robot
Medlem
Film: Halo Wars-genomgång

Varför står det "Half-Life 2: Episode Two" som spel för???

Iallf, var ju roligt att se lite livsteckenvfrån spelet, trodde projektet hade lagts ner nämnligen : )


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem
Skrivet av -Natsu:

Varför står det "Half Life 2: Episode Two" som spel för??

Precis, nåt är jättefel.
Sen, är det bara för mig ljudet hackar på flashfilmen? :\
Tog ner filmen och då blev det bra.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Är ett stort fan av Halo men de här verkar inge vidare, kan bero på att strategi inte är min starkaste sida, men mellansekvenserna lär nog va grymma iaf.

Vill ha ett nytt Halo FPS!!!

Medlem

nee den hackade för mig med...
Hmm det gick ju smooth men ska man lämna hela battlefielden för att fixa mer gubbar??

Medlem

Bajsljud för mig.

Medlem

Ser grymt bra ut!! Jag gillar halo spelen, men är ingen halo superfanboy precis. Men det här ser faktiskt mycket bättre(roligare) ut än väntat.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ser väldigt lyckat ut Fast nu blev jag sugen på att köpa mig ett Halo 3

Medlem

signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

inte imponerad.

Medlem

Ensemble Studios </3 *snyft*
Iallafall så måste jag säga att det här är det sämsta dom någonsin gjort... o-och nå-någonsin kommer göra .


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Mjush, vad är det med ljudet nurå?

Fysiken på bilen var lite skoj, annars verkar det inte vara något spel att lägga pengar på.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Fel på ljudet...

Inaktiv
Skrivet av Boomer:

Usch för detta spelet.

http://halogen.slipstreamproductions.net/ RIP

Bättre än dom flesta spelen.. asså jag fattar inte? Alla Halo fáns kommer att köpa detta spel.

Tror att det kommer bli lika populärt som Halo serien.

JAg är ett Age of Empires fán av Ensemble Studios och detta blir deras sista spel så det kommer nog bli as bra.

Medlem

grejen med det här spelet är att det är RTS för konsol och så som dem har sagt så ska det gå hur bra som helst att köra det så det är kontrollerna som är i fokus

Inaktiv

Är inte så mycket för strategi-spel (gamla 'Command & Conquer: Red Alert' är dock riktigt skoj) Ska väl kolla runt lite mer om 'Halo Wars' så får vi om jag bestämmer mig för att köpa det eller inte ^^

1
Skriv svar