The Lord of the Rings: Conquests release spikad

Robot
Medlem
The Lord of the Rings: Conquests release spikad

Det ser bättre ut än förra filmen som jag såg.

Medlem

Säkert trevligt..men vad är det för gener? rpg? strategi?

Medlem

Ser ut som ett av dom där gammla beat em up vers. av sagan om ringen imho.
Blir att hoppa detta.

Medlem
Skrivet av Petrik:

Ser ut som ett av dom där gammla beat em up vers. av sagan om ringen imho.
Blir att hoppa detta.

jo mycket möjligt.

Medlem

Ett lätt köp:D

Medlem

Tror knappast att det kommer bli som de där liscens-spelen som EA hostade upp för ett par år sen. Rätta mig om jag har fel. Det här har ju ett Battlefront-upplägg, vilket är en rätt annorlunda historia som jag tror kommer bli rätt uppskattad! För att inte tala om att det ser väldigt fint ut, ärligt talat.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

asa kan nån skicka ett pm till mig...jag kna inte kolla på nå trailers nu förtiden på fz allting bara segas ner....ingen aning vad problemet är...


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:

asa kan nån skicka ett pm till mig...jag kna inte kolla på nå trailers nu förtiden på fz allting bara segas ner....ingen aning vad problemet är...

Är det bara streaming av videos som är ditt problem?
Isånt fall har jag samma sak, kan kolla på gametrailers, youtube osv utan detta lagg. Men på fz laggar alla filmer fruktansvärt. :((((( Började för ett tag sedan, för innan kunde jag se allt utan delay och lagg.

Medlem

Såg absolut inte så bra ut som jag trodde. Animationerna var också dom väldigt "gamla". Glider runt när man vänder sig osv. Usch.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Detta såg ju inte speciellt bra ut om man säger som så..

Inaktiv

Såg väll okej ut. Bara det blir stora fighter, med tanke på alla feta monster.

Medlem
Skrivet av Pettson87:
Skrivet av miffot:

asa kan nån skicka ett pm till mig...jag kna inte kolla på nå trailers nu förtiden på fz allting bara segas ner....ingen aning vad problemet är...

Är det bara streaming av videos som är ditt problem?
Isånt fall har jag samma sak, kan kolla på gametrailers, youtube osv utan detta lagg. Men på fz laggar alla filmer fruktansvärt. :((((( Började för ett tag sedan, för innan kunde jag se allt utan delay och lagg.

Hände samma sak för mig för några veckor sen typ, tråkigt:(


signatur

Wai

Medlem

Trevligt
När det ändå handlar om Sagan om Ringen hoppas jag på att få se ett test av Lord of The Rings Online: Mines of Moria snart! Det släpps ju den 11e November (om en vecka).

Medlem

Synd att tolkien baserade spel säljer för tråkigare fantasy(värld) får man verkligen söker efter.. Iofs är det väl mycket enklare än att faktiskt måsta sätta sig ner och komma på något eget


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Kan dom inte åtminstone göra ett spel som inte baseras på main-storyn i LOTR? Finns ju hur mycket annat som helst att göra spel av, och då slipper man alla konstiga situationer som uppstår när man gör spel av en befintlig och välkänd historia.

Medlem

Verkar skit häftigt! Men fusk att vara Lich King of Angmar ju.. Övermäktig

Medlem
Skrivet av Noken8:
Skrivet av Pettson87:
Skrivet av miffot:

asa kan nån skicka ett pm till mig...jag kna inte kolla på nå trailers nu förtiden på fz allting bara segas ner....ingen aning vad problemet är...

Är det bara streaming av videos som är ditt problem?
Isånt fall har jag samma sak, kan kolla på gametrailers, youtube osv utan detta lagg. Men på fz laggar alla filmer fruktansvärt. :((((( Började för ett tag sedan, för innan kunde jag se allt utan delay och lagg.

Hände samma sak för mig för några veckor sen typ, tråkigt:(

Samma här, kör med FF. Sjukt irriterande må jag säga.

Medlem

Kan det vara så att det är någon ny reklam t.ex. FarCry 2-reklamen med massa eld på?
Den reklamen gör att allt blir segt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

fan va nice det ser ut, älskar såna här spel på 360n.

Inaktiv

detta kommer säkert att suga stjärt, vrf satsar Lotr EA inte allt på the white council ist?


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

Ser väl okej ut, men det finns ju typ redan?:)

Inaktiv

Jag hoppas dom släpper ut den på GameCube

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

Säkert trevligt..men vad är det för gener? rpg? strategi?

Action! det är i grund och botten som Battlefield fasst i Sagan om ringen man kan köra online o så välja om man ska vara ranger, Warrior och Wizard som man gör på Battlefield fasst där äre typ sniper o grejer i alle fall man kan köra online och köra deathmatchs och grejs

1
Skriv svar