MW2 multiplayer betraktelser

Medlem
MW2 multiplayer betraktelser

Jag spelar på Xbox 360 och jag tycker att även vi konsolmuppar borde ha dedikerade servrar. Det laggar för det mesta och hur IWs kod väljer vem som ska vara host för matcherna verkar för mig helt förunderligt. Ofta hamnar man hos någon som sitter i Långtbortistan och allt laggar ihop, när sedan hosten ska migreras så funkar det inte hälften av gångerna och ibland uppstår även rollback.

Det är den ovan nämnda kassa lösningen och nätkoden som jag stör mig mest på, näst mest stör jag mig på alla campare och sist men inte minst de som bara springer runt och knivar alternativ de med akimbo hagelgevär.

#blogg


signatur

Tempus fugit.

Medlem
MW2 multiplayer betraktelser

Håller med dig om de otroligt irriterande jävlarna med dubbla hagelbrakare och de med marathon/lightweight och kniv. Däremot har jag bara upplevt lagg en enda gång, och det höll i sig i ca 2 sekunder. Alla host-migreringar har också fungerat felfritt.


signatur

Robin,
Frilansare

Inaktiv

Du vet möjligtvis inte var man kan köpa den där tröjan?


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

Då har du haft tur Robin! Jag misstänkte att bara var jag som laggade men så var inte fallet, brukar köra med 4-5 pers och de har samma problem som jag. Kanske beror det på att vi kör i party?

Kullberg, den tischan kan bli din för 16$ borta på getgeekwear.com, kolla även in www.splitreason.com som har ett gäng sköna t-shirts!


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar