Wii på riktigt...

Medlem
Wii på riktigt...

Haha, ni vet hur alla reklamfilmer och demonstrationer av wii är smått överdrivna i hur man spelar...Dom står där och viftar och kastar sig omkring med hela kroppen, när allt som behövs är en handledsvickning.

Den här killen visar hur det är på riktigt:

http://www.youtube.com/watch?v=NjLg1NeWDE8

Notis:

Jag jagar själv en wii just nu för att få vifta med hela kroppen och kasta mig i soffan så ta inte mitt inlägg så allvarligt om någon nu känner sig stött och irriterad på mig. Bara en rolig film.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

haha, underbar


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

LOL


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

HAHA såg just en film till killen gjort....snubben är faan rolig:

http://www.youtube.com/watch?v=WRLRjKCGHek


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Priceless


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

ahahh! Skitkul var den Thanx for sharing

Medlem

Härliga filmer


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Kul Råkade dock läsa lite kommentarer på dom och det får verkligen det här forumet att se ut som om alla var medlemmar i mensa. Det kan vara bra att komma ihåg att FZs forum trots allt är väldigt civiliserat (jag glömmer bort det ibland ).

Simma lugnt! Åk inte på nya isar. Ät inte gul snö? (Brukar folk i allmänhet äta gul och eller vit snö eller varför har detta uttryck kommit till och varför är det på engelska? Är det för att amerikaner är korkade? Försöker jag få tråden att spåra ur? Bäst att nämna Hitler direkt så ingen har nåt att komma med!)

Medlem

Uj får mig att tänka på kommentarerna på break.com. Har slutat att läsa där för alla låter som fjortisar med iq på 10.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Haha, riktigt lazy.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Haha, riktigt roligt.

Medlem

haha, så jävla rätt!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

MFC
Medlem

LOL!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

hahahaha så sant så sant Men man vill ju faktiskt inte lira sådär tråkigt


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Rissan:

Uj får mig att tänka på kommentarerna på break.com. Har slutat att läsa där för alla låter som fjortisar med iq på 10.

Då vill du inte ens komma i närheten av ett inlägg på www.letssingit.com. "I liek luv d bnd rith thr, thr so sxy i luvluvluv <3<3<3".... PATETISKT!

Medlem

Haha Zuuunephooone!!

Medlem

Zunephone ägde STORT :D!

Inaktiv

haha, sista va ju bäst... fläktlampan

1
Skriv svar